- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat Sven hieronder zegt. Als ik geen dikke kop wil moet ik niet high test+deca gaan. Mocht t oestrogeen mn gains in de weg gaan zitten, of vochtretentie echt uit de klauwen lopen kan ik altijd nog aromasin bij gaan nemen, maar dat idee heb ik nu helemaal nietHalf tabje arimidex doet ook wel wonderen
mja /care, tis nu ook weer niet alsof je heel dikke wangen hebt.

Inderdaad gewoon buffer wordenBoeiend idd hoort bij de gear die je pakt toch. Zelf gewoon breder worden lijkt je kop ook minder dik hehe.

Daar maar eens ff naar kijken, probeer t wel te stretchen tussendoor maar werkt niet echt. Miss dat ik wat andere goeie kan vinden. Heb jij toevallig een link oid van die stretches?Ik zag een Amerikaanse coach stretches doen tegen backpumps tussen de sets in, dat wou ik straks als ik bulk eens proberen want ik heb ook altijd extreme backpumps
Dank, wordt nog veel stronker want ver submax dit.

Danku, speciaal voor jou ga ik dat wat meer doen.
Goedzo, ik hoor het wel als je biceps qua kracht in de buurt komen van mijnus :$
Vertel ff je curlstats, dan weer ik waar ik naartoe moet werken.Goedzo, ik hoor het wel als je biceps qua kracht in de buurt komen van mijnus :$
Ik curl(de) doorgaans veel met dumbells, EZ-bar, machines en kabels en weinig met rechte barbell. Zal even keer kijken wat ik daar max mee curl aangezien jij alleen daarover beschiktVertel ff je curlstats, dan weer ik waar ik naartoe moet werken.

Dit is zo een antwoord van uhhhh geen idee tijd niet gemaxt. TERWIJL JE DONDERSGOED WEET FAGIk curl(de) doorgaans veel met dumbells, EZ-bar, machines en kabels en weinig met rechte barbell. Zal even keer kijken wat ik daar max mee curl aangezien jij alleen daarover beschikt![]()
:$ Hou het maar op 8x60kg ofzo dan met straight barbollDit is zo een antwoord van uhhhh geen idee tijd niet gemaxt. TERWIJL JE DONDERSGOED WEET FAG
Valt mee.:$ Hou het maar op 8x60kg ofzo dan met straight barboll
Oke slap :$:$ Hou het maar op 8x60kg ofzo dan met straight barboll
Valt mee voor iemand zonder ingedaalde ballen :s
Heb je veel profijt van zo een ab-wheel ivm bv weighted crunches ofzo? Ik hoor Sanca hier ook al veel over bezig en begin te twijfelen er ook 1tje aan te schaffen,, maar ben nog niet helemaal overtuigd of het een nuttige aankoop is#Squat, high bar
60 x 5
100 x 5
140 x 5
165 x 6 x 4
#Sumo deadlift
60 x 5
100 x 5
140 x 5
180 x 3 backpump
200 x 3 backpump x100
Die langzame negatives doen t vooral verneuken voor mijn rug 😢
#Abwheel