Fitness Seller

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Half tabje arimidex doet ook wel wonderen :p
mja /care, tis nu ook weer niet alsof je heel dikke wangen hebt.

Boeiend idd hoort bij de gear die je pakt toch. Zelf gewoon breder worden lijkt je kop ook minder dik hehe.

• Topic Starter Topic Starter
Half tabje arimidex doet ook wel wonderen :p
mja /care, tis nu ook weer niet alsof je heel dikke wangen hebt.
Wat Sven hieronder zegt. Als ik geen dikke kop wil moet ik niet high test+deca gaan. Mocht t oestrogeen mn gains in de weg gaan zitten, of vochtretentie echt uit de klauwen lopen kan ik altijd nog aromasin bij gaan nemen, maar dat idee heb ik nu helemaal niet :cool:
Boeiend idd hoort bij de gear die je pakt toch. Zelf gewoon breder worden lijkt je kop ook minder dik hehe.
Inderdaad gewoon buffer worden :D

Training van vandaag
Weer backpump als een gek :roflol:
Niet tijdens squats gelukkig, had romanian deadlifts gepland staan maar heb ze geskipt want niet te doen.

#Squat, high bar
60 x 5
100 x 5
140 x 4
160 x 4
180 x 4 x 4

#Barbell bulgarian splitsquat
60 x 8
80 x 8
90 x 6
Backpump als een motherfucker, had eigenlijk 3 sets op 90 willen maken maar ging echt niet meer.

#Abwheel
BW x 8 x 3

Ik zag een Amerikaanse coach stretches doen tegen backpumps tussen de sets in, dat wou ik straks als ik bulk eens proberen want ik heb ook altijd extreme backpumps

Ik zag een Amerikaanse coach stretches doen tegen backpumps tussen de sets in, dat wou ik straks als ik bulk eens proberen want ik heb ook altijd extreme backpumps
Daar maar eens ff naar kijken, probeer t wel te stretchen tussendoor maar werkt niet echt. Miss dat ik wat andere goeie kan vinden. Heb jij toevallig een link oid van die stretches?
Dank, wordt nog veel stronker want ver submax dit.

Training van vandaag: 5-5-2020
Easy training :cool:

#Pendlay row
60 x 6
80 x 5
100 x 5
110 x 5 x 5

#Pullups
BW x 8 x 4

#Barbell curl
35 x 12
37.5 x 12
40 x 10
42.5 x 10
45 x 10

#Rear delt flye
10 x 12 x 3

Prima curls.

Ik curl(de) doorgaans veel met dumbells, EZ-bar, machines en kabels en weinig met rechte barbell. Zal even keer kijken wat ik daar max mee curl aangezien jij alleen daarover beschikt :p
Dit is zo een antwoord van uhhhh geen idee tijd niet gemaxt. TERWIJL JE DONDERSGOED WEET FAG

Training van vandaag: 6-5-2020
BW 110.9, meer dan een kilogram verschil met gisteren en zie er hele dag al vochtig en fluffy uit terwijl gisteren juist erg droog erbij stond, verder weinig bijzonders.

#Benchpress
60 x 6
85 x 6
105 x 6
122.5 x 6 x 5

#Benchpress, close grip
120 x 8 x 2

#Ring dips
BW x 6 x 5
Eerste keer ooit, moet hier ff flinke stabiliteitgains op maken want armen schudden alsof ik Parkinsons heb

#Db side raises
10 x 15 x 3

#Squat, high bar
60 x 5
100 x 5
140 x 5
165 x 6 x 4

#Sumo deadlift
60 x 5
100 x 5
140 x 5
180 x 3 backpump
200 x 3 backpump x100
Die langzame negatives doen t vooral verneuken voor mijn rug 😢

#Abwheel
BW x 8 x 3

#Squat, high bar
60 x 5
100 x 5
140 x 5
165 x 6 x 4

#Sumo deadlift
60 x 5
100 x 5
140 x 5
180 x 3 backpump
200 x 3 backpump x100
Die langzame negatives doen t vooral verneuken voor mijn rug 😢

#Abwheel
BW x 8 x 3
Heb je veel profijt van zo een ab-wheel ivm bv weighted crunches ofzo? Ik hoor Sanca hier ook al veel over bezig en begin te twijfelen er ook 1tje aan te schaffen,, maar ben nog niet helemaal overtuigd of het een nuttige aankoop is

Terug
Naar boven