XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
  • Topic Starter Topic Starter
Heb je veel profijt van zo een ab-wheel ivm bv weighted crunches ofzo? Ik hoor Sanca hier ook al veel over bezig en begin te twijfelen er ook 1tje aan te schaffen,, maar ben nog niet helemaal overtuigd of het een nuttige aankoop is
Ab wheel echt een van de beste oefeningen voor core. Wheel kost geen drol ook, zelf gehaald voor 8 euro ofzo bij de Action

Heb je veel profijt van zo een ab-wheel ivm bv weighted crunches ofzo? Ik hoor Sanca hier ook al veel over bezig en begin te twijfelen er ook 1tje aan te schaffen,, maar ben nog niet helemaal overtuigd of het een nuttige aankoop is
Sinds ik ab-wheel merk ik dat mijn core veel sterker is geworden. Zie het ook aan mijn obliques vooral. In het begin weet je niet waar je aan bent begonnen en dagen daarna spierpijn, maar went snel en je bouwt het vrij snel op als je het doorzet.

nog een paar daagjes wachten tot de action hier in BE terug open is dan :)

Training van vandaag: 8-5-2020
BW 111.3

#Pullups
BW x 5 x 2
BW+12.5 x 5 x 4
BW x 8 x 3

#Bent over row
60 x 10
80 x 8
100 x 8
120 x 6 x 2 sloppy
100 x 8 x 3

#Barbell curl
30 x 8
40 x 8
45 x 8
50 x 12

Facepulls met band
12x3

Training van gisteren: 9-5-2020
Training gisteren, alleen mijn prios gedaan. Ouders kwamen gebakje langs brengen voor verjaardag van mn pa en daarna trip gepland met met vriendin. Als je niet naar festivals kan moet je maar af en toe thuis drugsen :D

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5
137.5 x 4 x 4 zero effort
125 x 9
125 x 8
125 x 7

#Skullcrushers
40 x 12
45 x 12 x 3

Haha wat heb je getript?

Veel te afgeleid daarvoor:o:o:o
4-HO-MET, psilocine afgeleide stof. Werkzame stof van truffels/paddo's
Perfecte tijd om je tolarantie in te laten kelderen nu vindt ik :p
Voor amfetamines zoals pep en mdma zeker, ga daar nu niet thuis aan. Wel leuk om af en toe te trippen nu want wtf moet je anders :roflol:

4x4 bench van zaterdag, laatste set:

Foto van vanochtend
Begin wel wat zachter te worden, afgelopen weekend bewust relatief weinig gegeten (4000 kcal & 3500 kcal) Gewicht ook gelijk stukje omlaag. Van 111+ gemiddeld naar 109.4 gisteren en 109.8 vandaag.
Even geen zin om kcals te pushen aangezien ik toch weinig deed deze dagen en weinig motivatie om veel te eten.
Misschien gewoon deze vial deca opmaken (nog 2 weken denk ik) en dan cruisen en maintainen of weer 4 weekjes hard cutten.
Nu heb ff geen motivatie meer om te bulken maar misschien komt dat gewoon omdat ik me gisteren lamlendig voelde want vandaag wel weer ontzettend honger..

20200511_054744.jpg

Ja, join the cut broeder :heart:

Begin hier wel steeds meer aan te denken, weer ff 4 weken tren en groot deficit of gewoon te cruisen en een klein deficit aan te houden.

Vanaf vandaag wel gestopt met de MK677. Ff kijken wat dit doet voor mijn vocht, afgelopen 7 dagen niet significant veel aangekomen ten opzichte van de week ervoor (110,64 gemiddeld afgelopen 7 dagen, tegenover 110,47 kg gemiddeld de 7 dagen daarvoor. maar voor mijn gevoel is mijn fysiek wel 5 kg vet & vocht zwaarder en dus qua spiermassa afgenomen als ik in de spiegel kijk :roflol:
Voel me ook ineens moe en futloos vergeleken met de weken hiervoor, maar slaap wel eindelijk makkelijk 7-8 uur per nacht. Mogelijk oestrogeen related?
Ik heb Aromasin liggen wat een optie zou kunnen zijn, maar niet perse zin om door de bulken nu. Ga ik liever nog ff hard cutten of cruisen.
Ik kijk ff tot zaterdag aan wat mijn fysiek doet de komende paar dagen zonder MK677 en dan hak ik de knoop door, of t doorbulken, cruisen of maandje hard cutten wordt :roflol:

Mijn vriendin is voor cruisen, want anders word ik weer zo futloos/minder libido door grote kcal tekort.

Training van gisteren: 12-5-2020
Weinig bijzonders, weinig zin

#Pendlay row
60 x 8
80 x 6
100 x 6
115 x 5 x 5

#Pullups
BW x 8 x 4

hoelang duurt je huidige blast dan al?

Terug
Naar boven