Ja, join the cut broeder
Begin hier wel steeds meer aan te denken, weer ff 4 weken tren en groot deficit of gewoon te cruisen en een klein deficit aan te houden.
Vanaf vandaag wel gestopt met de MK677. Ff kijken wat dit doet voor mijn vocht, afgelopen 7 dagen niet significant veel aangekomen ten opzichte van de week ervoor (110,64 gemiddeld afgelopen 7 dagen, tegenover 110,47 kg gemiddeld de 7 dagen daarvoor. maar voor mijn gevoel is mijn fysiek wel 5 kg vet & vocht zwaarder en dus qua spiermassa afgenomen als ik in de spiegel kijk

Voel me ook ineens moe en futloos vergeleken met de weken hiervoor, maar slaap wel eindelijk makkelijk 7-8 uur per nacht. Mogelijk oestrogeen related?
Ik heb Aromasin liggen wat een optie zou kunnen zijn, maar niet perse zin om door de bulken nu. Ga ik liever nog ff hard cutten of cruisen.
Ik kijk ff tot zaterdag aan wat mijn fysiek doet de komende paar dagen zonder MK677 en dan hak ik de knoop door, of t doorbulken, cruisen of maandje hard cutten wordt
Mijn vriendin is voor cruisen, want anders word ik weer zo futloos/minder libido door grote kcal tekort.
Training van gisteren: 12-5-2020
Weinig bijzonders, weinig zin
#Pendlay row
60 x 8
80 x 6
100 x 6
115 x 5 x 5
#Pullups
BW x 8 x 4