- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon 1 gram tren erin knallen.Begin hier wel steeds meer aan te denken, weer ff 4 weken tren en groot deficit of gewoon te cruisen en een klein deficit aan te houden.
Vanaf vandaag wel gestopt met de MK677. Ff kijken wat dit doet voor mijn vocht, afgelopen 7 dagen niet significant veel aangekomen ten opzichte van de week ervoor (110,64 gemiddeld afgelopen 7 dagen, tegenover 110,47 kg gemiddeld de 7 dagen daarvoor. maar voor mijn gevoel is mijn fysiek wel 5 kg vet & vocht zwaarder en dus qua spiermassa afgenomen als ik in de spiegel kijk
Voel me ook ineens moe en futloos vergeleken met de weken hiervoor, maar slaap wel eindelijk makkelijk 7-8 uur per nacht. Mogelijk oestrogeen related?
Ik heb Aromasin liggen wat een optie zou kunnen zijn, maar niet perse zin om door de bulken nu. Ga ik liever nog ff hard cutten of cruisen.
Ik kijk ff tot zaterdag aan wat mijn fysiek doet de komende paar dagen zonder MK677 en dan hak ik de knoop door, of t doorbulken, cruisen of maandje hard cutten wordt
Mijn vriendin is voor cruisen, want anders word ik weer zo futloos/minder libido door grote kcal tekort.
Training van gisteren: 12-5-2020
Weinig bijzonders, weinig zin
#Pendlay row
60 x 8
80 x 6
100 x 6
115 x 5 x 5
#Pullups
BW x 8 x 4
Low tren bij test deca aanrader dan ?Gewoon 1 gram tren erin knallen.
Voortaan gewoon low tren erin houden tijdens bulk. Beste om niet te veel vocht/vet te gainen tijdens je bulk imo.
Merkte enorm veel verschil met test/mast vs test/tren bulk
Sinds 4 januari niet meer gecruised, eerst cut op 300 test+300 primo voor 9 weken gevolgd door 4 weken 150 test+300 tren en nu 7e week bulken op 900 test, 300 deca, 200 mast.
Cruisen is bij mij doorgaans 270-300 mg. Inb4 dat is geen cruise en als ik dan cut zit ik op 300 kcal deficit ofzo.Ik zou eerder korte cutblast doen nu. Als je nu uit je bulk met full gear naar cruise gaat en cut is zonde van je massa man.
1 gram tren lijkt me altijd de beste oplossingGewoon 1 gram tren erin knallen.
Voortaan gewoon low tren erin houden tijdens bulk. Beste om niet te veel vocht/vet te gainen tijdens je bulk imo.
Merkte enorm veel verschil met test/mast vs test/tren bulk

Heb wel eens gehoord dat 2 19-nor combineren niet al te hendig is, maar zal ik verder moeten researchen.
O.a. door dit inderdaad.
Ik ben momenteel hier flink onderzoek naar aan het doen of 200mg tren boven op 500test+deca 600 bv in een leanbulk een toevoeging is om minder vet aanzetten. Maar ik denk dat ik hier pas achter ga komen als ik de proef op de som neem. Ben zelf tevens niet bang voor gyno.750test+600tren had ik nagenoegen 0 sides op. Na 4 weken trekken de nightsweats weg en ben ik zowat side free.Heb wel eens gehoord dat 2 19-nor combineren niet al te hendig is, maar zal ik verder moeten researchen.
Ik ben momenteel hier flink onderzoek naar aan het doen of 200mg tren boven op 500test+deca 600 bv in een leanbulk een toevoeging is om minder vet aanzetten. Maar ik denk dat ik hier pas achter ga komen als ik de proef op de som neem. Ben zelf tevens niet bang voor gyno.750test+600tren had ik nagenoegen 0 sides op. Na 4 weken trekken de nightsweats weg en ben ik zowat side free.
Maar volgende kuur deca test maar tren is mijn bae. Dus zou wss altijd een weg zoeke om Het er bij te blasten mits het een toevoeging is.
Ik ben best wel een experimenteel persoon op gebied van drugs altijd zo geweest. Ik wil dan ook graag weten wat ik wel en wat ik niet kan handelen en tot nou toe trek ik hoge doseringen goed. Maar hoger dan 750test zou ik niet gaan mits ik er een killotje of 20 bij heb. Voor mijn gevoel was dit een soort max (gear dosering/test) van het massa wat zich begeeft op mijn lichaam. Maar dat wil niet zeggen dat ik Mijn volgende kuur 1g test 800tren ga zetten. Sterker nog wss lager.
Flinke doseringen... Zou eerst voorlopig stevig cutten voordat je aan bulken gaat denken imho.Ik ben momenteel hier flink onderzoek naar aan het doen of 200mg tren boven op 500test+deca 600 bv in een leanbulk een toevoeging is om minder vet aanzetten. Maar ik denk dat ik hier pas achter ga komen als ik de proef op de som neem. Ben zelf tevens niet bang voor gyno.750test+600tren had ik nagenoegen 0 sides op. Na 4 weken trekken de nightsweats weg en ben ik zowat side free.
Maar volgende kuur deca test maar tren is mijn bae. Dus zou wss altijd een weg zoeke om Het er bij te blasten mits het een toevoeging is.
Dit dus

Dat laatste lijkt me vooral verstandig, hoge doseringen rammen om het hoge doseringen rammen is nou niet echt de beste redenatie. Less is more imoIk ben best wel een experimenteel persoon op gebied van drugs altijd zo geweest. Ik wil dan ook graag weten wat ik wel en wat ik niet kan handelen en tot nou toe trek ik hoge doseringen goed. Maar hoger dan 750test zou ik niet gaan mits ik er een killotje of 20 bij heb. Voor mijn gevoel was dit een soort max (gear dosering/test) van het massa wat zich begeeft op mijn lichaam. Maar dat wil niet zeggen dat ik Mijn volgende kuur 1g test 800tren ga zetten. Sterker nog wss lager.
Dit, paar weekjes lichte trainingen, lichte doseringen kan zeker geen kwaad voor het lichaam
Weet niet. Sommigen zeggen nee, anderen ja.
Zolang de bloedwaarden in orde zijn kun je gewoon door knallen toch.
Zeker ook mijn planning. Na deze week gaan we ook een tandje bijschroeven. Doel is om over 8 weken op 10% waar ik mijn twijfels mee heb of dit uberhaupt gaat lukken. Als het tegen zit trek ik de Tren nog een maandje door en cut ik geheel de zomer door. Ben wel benieuwt hoe mijn comeoff gaat zijn van t3 ben ook nog niet overuit hoe ik dit ga aanpakken. Zwz pas weer blasten als mijn waardes oke zijn.Flinke doseringen... Zou eerst voorlopig stevig cutten voordat je aan bulken gaat denken imho.
Dit dus![]()
Ik verwacht een weekje of 4. Maar in 4 weken kan je flink wat fat gainen.
Exact mijn gedachte, doet me waarschijnlijk alleen maar goed. Daarbij gaat mijn vriendin vanaf komende maandag leren dry needlen, dus kan ze gelijk oefenen op alle spierknopen die ik heb. Ben ik straks helemaal herborenDit, paar weekjes lichte trainingen, lichte doseringen kan zeker geen kwaad voor het lichaam
Laatste bloedtest is een week of 10-11 geleden meen ik. Destijds prima, alleen lage HDL (no shit op tren en daarvoor primo) maar kan nogal wat veranderd zijnZolang de bloedwaarden in orde zijn kun je gewoon door knallen toch.
8 weken moet je wel aardig eind in die richting komen, zeker met tren en T3...Zeker ook mijn planning. Na deze week gaan we ook een tandje bijschroeven. Doel is om over 8 weken op 10% waar ik mijn twijfels mee heb of dit uberhaupt gaat lukken. Als het tegen zit trek ik de Tren nog een maandje door en cut ik geheel de zomer door. Ben wel benieuwt hoe mijn comeoff gaat zijn van t3 ben ook nog niet overuit hoe ik dit ga aanpakken. Zwz pas weer blasten als mijn waardes oke zijn.
Geen idee wat betreft T3 herstelIk verwacht een weekje of 4. Maar in 4 weken kan je flink wat fat gainen.

Zeker ook mijn planning. Na deze week gaan we ook een tandje bijschroeven. Doel is om over 8 weken op 10% waar ik mijn twijfels mee heb of dit uberhaupt gaat lukken. Als het tegen zit trek ik de Tren nog een maandje door en cut ik geheel de zomer door. Ben wel benieuwt hoe mijn comeoff gaat zijn van t3 ben ook nog niet overuit hoe ik dit ga aanpakken. Zwz pas weer blasten als mijn waardes oke zijn.
Mijn DNP gebruik valt niet goed te praten eigenlijk maar toch zie ik wel waarom het mabe mis ging. Ik zat zowat al een maand of 6 op 1500kcals en daarom denk ik dat DNP vrij weinig heeft gedaan. De cuts hiervoor heb ik dusdanig flink verkeerd aangepakt en daar ben ik zeker bewust van. Als ik dit kon terug draaie had ik het zeker gedaan geen twijfel over mogelijk.Waarom zou dit niet lukken? Zie genoeg rommel voorbij komen bij je (t3, dnp, clen, tren) je had toch al shredded tot the bone moeten staan? Als ik jou was zou ik alles eens goed overwegen en jezelf de vraag stellen wat gebruik jou brengt, waar het fout gaat en of je het in je hebt om hier beter mee om te gaan.
Het valt niet mee. Je fysiek en kracht is kut voor alle shit die je gebruikt, wake up boy.Mijn DNP gebruik valt niet goed te praten eigenlijk maar toch zie ik wel waarom het mabe mis ging. Ik zat zowat al een maand of 6 op 1500kcals en daarom denk ik dat DNP vrij weinig heeft gedaan. De cuts hiervoor heb ik dusdanig flink verkeerd aangepakt en daar ben ik zeker bewust van. Als ik dit kon terug draaie had ik het zeker gedaan geen twijfel over mogelijk.
Het kuren over het algemeen valt nog redelijk mee. Heb veel geëxperimenteerd in Mijn cruise van 6 maanden. Tevens als ik het allemaal terug zou kunnen draaie was ik nou pas begonnen aangezien ik het aardig onpoint heb nu met voeding toen niet. Motivatie was ook een tijdje ruk ivm dat ik 0 afviel op maakte niet uit hoe diep ik ging kracht ging alleen maar achteruit en mass leverde ik alleen maar in. Maar killotjes gainen is voor mij nooit een prob geweest. Op mijn 17de woog ik 84kg wel op een vp van 20%. Daarom ben ik benieuwd wat mijn eerste bulk in 1 a 1,5 jaar mij gaat brengen.
We moeten wat in deze coronaperiode, daarnaast is het ook gewoon de waarheid.