XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
giphy.gif

#Squat
60 x 5
100 x 5
140 x 3
170 x 3
Zaterdag mijn rechter quadratus lumborum wat verneukt, niet fijn met squatten dus maar weer gestopt.
Nu ook wel flink meer last van.

#Pullups
BW x 8 x 4

#Benchpress
60 x 4
80 x 4
100 x 4
120 x 4 x 7

#Rear delt flye
12.5 x 10 x 3

Ouch... uitkijken hè :o vervelende plek om een blessure te hebben/krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren bij ihu getraind, LB is nu echt geen optie, heb gisteren op werk mijn quadratus Lumborum verder verneukt en kreeg daar gelijk ff accute reactie op in de omliggende spieren. Archen voor bench ging al bijna niet, onderrug verkrampte gelijk. Maar uiteindelijk ging het wel prima. Veel te weinig gedaan dus maar heb iets gedaan dus prima.

#Benchpress, close grip
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5
130 x 5 x 4

#Pullups
BW x 6
BW x 8 x 4

Voel je ook van die pijnscheuten in de zijkant van je onderrug wanneer je je torso twist of naar de zijkanten leunt? Ik heb in januari ook zo’n voorval gehad en ik kon echt een paar weken amper bewegen zonder helse pijn. Wel gewoon doorgetraind overigens :rolleyes:

Voel je ook van die pijnscheuten in de zijkant van je onderrug wanneer je je torso twist of naar de zijkanten leunt? Ik heb in januari ook zo’n voorval gehad en ik kon echt een paar weken amper bewegen zonder helse pijn. Wel gewoon doorgetraind overigens :rolleyes:
Ja wanneer er rek op komt, dus rotatie naar links toe gelijk pijnscheut erin, helse pijn valt gelukkig mee dus hoop dat t met een weekje weer weg is. Doortrainen zoals ik normaal doe, dus veel squats en deadlifts nu in ieder geval geen optie, maar miss wat aangepaste oefeningen doen waar mogelijk. Miss legpress ofzo :shrug:

Ja wanneer er rek op komt, dus rotatie naar links toe gelijk pijnscheut erin, helse pijn valt gelukkig mee dus hoop dat t met een weekje weer weg is. Doortrainen zoals ik normaal doe, dus veel squats en deadlifts nu in ieder geval geen optie, maar miss wat aangepaste oefeningen doen waar mogelijk. Miss legpress ofzo :shrug:

damn! Beterschap en ik hoop dat je snel herstelt!

Gisteren bij ihu getraind, LB is nu echt geen optie, heb gisteren op werk mijn quadratus Lumborum verder verneukt en kreeg daar gelijk ff accute reactie op in de omliggende spieren. Archen voor bench ging al bijna niet, onderrug verkrampte gelijk. Maar uiteindelijk ging het wel prima. Veel te weinig gedaan dus maar heb iets gedaan dus prima.

#Benchpress, close grip
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5
130 x 5 x 4

#Pullups
BW x 6
BW x 8 x 4
Blessures zijn altijd KUT

damn! Beterschap en ik hoop dat je snel herstelt!
Klote, hopen op een vlot herstel!
Thanks all, accute reactie is eruit, vriendin geeft t wat extra liefde dus gaat goede kant op :cool:

Training gisteren stelde weinig voor
#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5
130 x 6 x 4

#Legpress
130 x 8 x 2
160 x 8
190 x 15 full stack, maar wat is 10+ reps kut :roflol:

#machine row
75 x 12
85 x 12
95 x 12 x 3

Deze training was meer gefocussed op mijn vriendin, voor haar schema moest ze 105% op squat en bench proberen, en dat deed ze gewoon ff easypeasy voor squat dus daar ook 110% gedaan met 2 vingers in dr neus want switch van highbar naar lowbar, bench 105% en daar bij gehouden. Yes proud :heart:

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 3
120 x 3
130 x 3
140 x 3
150 x 3
120 x 9

#Pullups
BW x 6
BW+10 x 6
BW+15 x 6 x 3

#Db side raises
12.5 x 10 x 4
Gotta get those delts poppin'

#Vertical traction, hammergrip
70 x 12
90 x 12 x 2

Zelf lekker gepompt :lifter:

Deze training was meer gefocussed op mijn vriendin, voor haar schema moest ze 105% op squat en bench proberen, en dat deed ze gewoon ff easypeasy voor squat dus daar ook 110% gedaan met 2 vingers in dr neus want switch van highbar naar lowbar, bench 105% en daar bij gehouden. Yes proud :heart:

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 3
120 x 3
130 x 3
140 x 3
150 x 3
120 x 9

#Pullups
BW x 6
BW+10 x 6
BW+15 x 6 x 3

#Db side raises
12.5 x 10 x 4

70 x 12
90 x 12 x 2

kan je miss ook bij zetten hoelang je trainingen duren;p

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 3
120 x 3
130 x 3
140 x 3
150 x 3
120 x 9

#Pullups
BW x 6
BW+10 x 6
BW+15 x 6 x 3

#Db side raises
12.5 x 10 x 4

70 x 12
90 x 12 x 2

Kuurschema van vriendin? :p
lekkere bench man, wat is je PR?

Kuurschema van vriendin? :p
lekkere bench man, wat is je PR?
170, vorig jaar oktober gedaan. Al paar momenten gehad dat t erover heen kon gaan maar nu met weinig trainen zit dat er ff niet in, beetje conservatief heffen.

Vind het nog steeds raar zo weinig kwa oefeningen maar blijktbaar werkt het
Je hebt een bepaalde hoeveelheid volume en intensiteit nodig om te groeien, en dat valt reuze mee hoeveel dat is. Tuurlijk wat meer volume kan misschien net wat extra opleveren maar mensen willen vaak juist te veel doen waardoor het zijn doel voorbij schiet.

En daarbij zijn mijn doelen voornamelijk kracht georienteerd en alles om mijn squat, bench en deadlift te ondersteunen. Ik doe een paar zware compound en dan heb ik mijn werk wel weer gedaan. Kan met meer volume vast groter worden, maar mag al niet klagen denk ik :cool:
Ik ben na 3/4 oefeningen zo gefrituurd dat ik echt niet meer wil doen.
Zeker met hoe jij traint :yes:

Laatst bewerkt:
170, vorig jaar oktober gedaan. Al paar momenten gehad dat t erover heen kon gaan maar nu met weinig trainen zit dat er ff niet in, beetje conservatief heffen.

Je hebt een bepaalde hoeveelheid volume en intensiteit nodig om te groeien, en dat valt reuze mee hoeveel dat is. Tuurlijk wat meer volume kan misschien net wat extra opleveren maar mensen willen vaak juist te veel doen waardoor het zijn doel voorbij schiet.

En daarbij zijn mijn doelen voornamelijk kracht georienteerd en alles om mijn squat, bench en deadlift te ondersteunen. Ik doe een paar zware compound en dan heb ik mijn werk wel weer gedaan. Kan met meer volume vast groter worden, maar mag al niet klagen denk ik :cool:

Zeker met hoe jij traint :yes:

ja ik wil toch wanneer de gyms open zijn ook mijn schema aanpassen naar ongeveer hoe jij traint ben benieuwd wat het zal opleveren. Nu is het meer van 4x 1.5 uur per week maar zodra de gyms open zijn wil ik toch wel 5/6x per week en dan max 70/75 minuten per sessie.

vind beetje zonde om 25minute naar Golds Gym te rijden om 4 oefeningen chest te pakken bijvoorbeeld;p

Terug
Naar boven