MuscleMeat

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Ik heb zelf ook van alles geprobeerd tot een opzijnkophangedebicepcurlmeteenbamboestokeneenblindoekom om toch tot de conclusie te komen dat je van compounds rammen het buffste wordt.

• Topic Starter Topic Starter
dit heb ik dankzij corona wel weer ondervonden ,in goede tijden overdrijf ik het volume ,nergens voor nodig maar
ik trap er elke keer weer in
Zolang je er plezier in hebt en gains op maakt is het goed toch? Ik ben gewoon te lui en kom er goed mee weg.
Ik heb zelf ook van alles geprobeerd tot een opzijnkophangedebicepcurlmeteenbamboestokeneenblindoekom om toch tot de conclusie te komen dat je van compounds rammen het buffste wordt.
Compounds is life, al dat pompwerk is ook geen f**k aan.
Zag mezelf net in weerspiegeling met tanktop aan en dacht wel, zouden iets dikkere biceps onder die dikke delts mogen :p
Misschien toch keer structureel blijven curlen.
Who am I kidding, doe ik toch niet:)

(lang) blessure vrij blijven is alleen wel een ding met compounds rammen. Dat is wel één van de redenen waarom ik vaak gewoon lichter pomp nu. Daarnaast wat je zegt voor bigger guns en dergelijke kan het geen kwaad meer te pompen.

(lang) blessure vrij blijven is alleen wel een ding met compounds rammen. Dat is wel één van de redenen waarom ik vaak gewoon lichter pomp nu. Daarnaast wat je zegt voor bigger guns en dergelijke kan het geen kwaad meer te pompen.
Ja dat blessure vrij blijven is wel een dingetje :o

Zolang je er plezier in hebt en gains op maakt is het goed toch? Ik ben gewoon te lui en kom er goed mee weg.

Compounds is life, al dat pompwerk is ook geen f**k aan.
Zag mezelf net in weerspiegeling met tanktop aan en dacht wel, zouden iets dikkere biceps onder die dikke delts mogen :p
Misschien toch keer structureel blijven curlen.
Who am I kidding, doe ik toch niet:)
Zou je fysiek echt wel goed doen als je je guns wat groter pompt. Hup hup ga eens curlen ik wil het je wel een keer voor doen x x

Vroege zaterdagochtend training aangezien de vrouw vandaag moet werken.
Trainingstijd 1:05

#Benchpress
60 x 6
80 x 5
100 x 4
120 x 3
132.5 x 3
132.5 x 8
Wilde eigenlijk paar 3tjes draaien maar vriendin moest benchen, dus maar even een easy 8je eruit gedrukt. Blijkbaar rep PR :)

#Pendlay row
80 x 8
100 x 8 x 5

#Chestpress
70 x 12
85 x 12 x 3

#Concentration curls voor @euphorea
15 x 10
17.5 x 10 x 2

#Rear delt flye
15 x 10 x 2

Deze drop ik ook even hier, voor de volgers.
Ondertussen heeft mn vriendin nog bijna hardere abs door haar cut :roflol:
20200627_072310.jpg

Ziet er goed uit man. Ik word er haast een beetje geil van.

Ik gok dat je er in real life nog een stuk indrukwekkender uitziet vanwege je lengte... op foto’s komt dat altijd wat minder over als je over de 1.85 ofzo bent.

Ik gok dat je er in real life nog een stuk indrukwekkender uitziet vanwege je lengte... op foto’s komt dat altijd wat minder over als je over de 1.85 ofzo bent.
Was niet homoerotisch bedoeld, misschien toch maar G4P overwegen voor de hGH.

Ik heb eigenlijk geen idee, merk wel dat veel mensen reageren dat ik echt groot ben bij bijvoorbeeld festivals maar zelfs ook gewoon op straat. Ben in ieder geval blij dat ik deze lengte heb en aardig begin op te vullen :D

Ik heb eigenlijk geen idee, merk wel dat veel mensen reageren dat ik echt groot ben bij bijvoorbeeld festivals maar zelfs ook gewoon op straat. Ben in ieder geval blij dat ik deze lengte heb en aardig begin op te vullen :D
1m91 is ook wel boven het gemiddelde niet?

Hier staren mensen altijd wel in de supermarkt dunno why.

Was ik maar een midget ipv 1.85 dan was ik eindelijk bufff

Terug
Naar boven