XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
ja ik wil toch wanneer de gyms open zijn ook mijn schema aanpassen naar ongeveer hoe jij traint ben benieuwd wat het zal opleveren. Nu is het meer van 4x 1.5 uur per week maar zodra de gyms open zijn wil ik toch wel 5/6x per week en dan max 70/75 minuten per sessie.
Dat is toch precies niet hoe @Shadow Project traint?

• Topic Starter Topic Starter
ja ik wil toch wanneer de gyms open zijn ook mijn schema aanpassen naar ongeveer hoe jij traint ben benieuwd wat het zal opleveren. Nu is het meer van 4x 1.5 uur per week maar zodra de gyms open zijn wil ik toch wel 5/6x per week en dan max 70/75 minuten per sessie.
vind beetje zonde om 25minute naar Golds Gym te rijden om 4 oefeningen chest te pakken bijvoorbeeld;p
Jij bent uniek, na 10 oefeningen chest ofzo tijdens die meet ging je nog ff db pressen met 50kg geloof ik
@Shadow Project traint geloof ik het liefst 2,5 uur als hij even de tijd heeft.
kwa oefeningen dan, zijn trainingen zien er heel anders uit dan de mijne kan ik je zeggen
Als ik de tijd heb zou ik rustig over 2-2,5 uur per training doen inderdaad voor zo'n 4 sessies per week :roflol:
Binnenkort ook weer Sheiko oppakken :heart:

Als het voor jou werkt om zo te trainen en nogsteeds vooruitgang boekt zou ik het niet per se anders aanpakken, zoals ik train werkt goed voor mij maar jij hebt wel een stuk meer spiermassa. Experimenteren kan natuurlijk nooit kwaad aan de andere kant.

Grote kans dat jij trainen zoals ik doe geen fl**ker aan vindt, zoals ik jouw manier van trainen ook niks vind :p

Niet gek dat je normaal 2 uur traint. Je draait aardig wat volume op de compounds op een flinke intensiteit, daar moet je nou eenmaal wat langer van bijkomen tussen de sets door. Van dat isolatiewerk kan ik er ook tig doen met amper rust.

Als ik de tijd heb zou ik rustig over 2-2,5 uur per training doen inderdaad voor zo'n 4 sessies per week :roflol:
Binnenkort ook weer Sheiko oppakken :heart:

Als het voor jou werkt om zo te trainen en nogsteeds vooruitgang boekt zou ik het niet per se anders aanpakken, zoals ik train werkt goed voor mij maar jij hebt wel een stuk meer spiermassa. Experimenteren kan natuurlijk nooit kwaad aan de andere kant.

Grote kans dat jij trainen zoals ik doe geen fl**ker aan vindt, zoals ik jouw manier van trainen ook niks vind :p

Ik zoek altijd naar verbeter punten buiten mijn eten bijhouden dan haha

Niet gek dat je normaal 2 uur traint. Je draait aardig wat volume op de compounds op een flinke intensiteit, daar moet je nou eenmaal wat langer van bijkomen tussen de sets door. Van dat isolatiewerk kan ik er ook tig doen met amper rust.
Ja dat is ook zeker waar. :)
Ik zoek altijd naar verbeter punten buiten mijn eten bijhouden dan haha
Begin bij t begin :roflol:

Training net buiten bij ironhouse, niet te doen in die zon. Het zweet stroomde van me af, wel goed excuus om shirtless te trainen :eyebrow:

Embracing the chonk

#Squat, high bar
60 x 5
100 x 4
140 x 3
160 x 3
180 x 2
200 x 2 x 2

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 4
130 x 3 x 5

#Unilateral leg extensions, plate loaded
20 x 12
40 x 12 x 4

#Dumbell row
20 x 8
30 x 8
32.5 x 10 x 3

t*ring, zo in de brandende zon is wel warm. Ik zweette al voordat ik begon. :rolfol:
Lekkere squats! :D

Even shirtless de dominantie in de gym laten zien :p

Ja dat is ook zeker waar. :)

Begin bij t begin :roflol:

Training net buiten bij ironhouse, niet te doen in die zon. Het zweet stroomde van me af, wel goed excuus om shirtless te trainen :eyebrow:

Embracing the chonk

#Squat, high bar
60 x 5
100 x 4
140 x 3
160 x 3
180 x 2
200 x 2 x 2

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 4
130 x 3 x 5

#Unilateral leg extensions, plate loaded
20 x 12
40 x 12 x 4

#Dumbell row
20 x 8
30 x 8
32.5 x 10 x 3

Festival outje aan zie ik al. Je bent voorbereid! :cool:

t*ring, zo in de brandende zon is wel warm. Ik zweette al voordat ik begon. :rolfol:
Lekkere squats! :D
Was echt niet te banken buiten, maar we hebben t overleefd, +-20 min naar huis rijden in een flink airconditioned auto en nog gutste t zweet uit mijn porien :roflol:
:eating:
Even shirtless de dominantie in de gym laten zien :p
Festival outje aan zie ik al. Je bent voorbereid! :cool:
Establishing dominance, had in ieder geval genoeg bekijks van de passerende mensen, dat is het leuke aan een zonnebril ophebben. Mensen zien je ogen niet dus hebben het idee dat ik ze niet zie en dus maar gewoon dom kunnen staren naar me :p

Training vandaag:
Gisteren met squats dus weer mijn quadratus lumborum verneukt terwijl dit net goed ging, had geen 200 kg op de bar moeten gooien :o
Vandaag heel weinig tijd want half 7 sporten met mn wijffie maar moest om 8 uur op werk zijn voor belangrijke meeting.

#Benchpress, close grip
60 x 6
80 x 5
100 x 5
120 x 5
130 x 6 x 2

#Pullups
BW x 5 x 5 extra wijd

#Dips
BW x 8 x 5

#Leg curls, seated, unilateral
12.5 x 15
22.5 x 10
32.5 x 10 x 3

Speciaal voor @Col_inc dit was 0:50, training gisteren 1:20

Korte training zo. Wil het toch ook de kans geven over 1,5 week op maandag beginnen ermee dan maar

hoevaak train je pw meestal

Korte training zo. Wil het toch ook de kans geven over 1,5 week op maandag beginnen ermee dan maar

hoevaak train je pw meestal
Normaal train ik 4 tot 5x per week, maar door de hele corona shit train ik op het moment zo'n 3x per week.

Heb overigens net wel bevestiging van Eleiko dat de rest van mijn plates eraan komen, 10-15-25, 20 komen nog later maar dan kan ik volgende week alles laden tot 337.5 kg :grinny:
Dan weer thuis kunnen trainen, 4 a 5x per week en wat meer volume. Heb een tijdje 4000-4200 kcals gegeten en mijn gewicht bleef stabiel rond de 106-107, vanaf gisteren naar 3600 om langzaam aan te gaan cutten. Zodra ik klaar ben met cutten 4x per week Sheiko is het plan.

ja beetje het zelfde als mij dus:P

Normaal train ik 4 tot 5x per week, maar door de hele corona shit train ik op het moment zo'n 3x per week.

Heb overigens net wel bevestiging van Eleiko dat de rest van mijn plates eraan komen, 10-15-25, 20 komen nog later maar dan kan ik volgende week alles laden tot 337.5 kg :grinny:
Dan weer thuis kunnen trainen, 4 a 5x per week en wat meer volume. Heb een tijdje 4000-4200 kcals gegeten en mijn gewicht bleef stabiel rond de 106-107, vanaf gisteren naar 3600 om langzaam aan te gaan cutten. Zodra ik klaar ben met cutten 4x per week Sheiko is het plan.
Waarom nog cutten? Op het filmpje lijkt mij het vetpercentage heel netjes...

Terug
Naar boven