Fitness Seller

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

  • Haha
Waarderingen: vntl
Mensen die sub 1.90 zijn willen nog wel eens hier en daar een cm of meer liegen, dus denk dat je stiekem onder gemiddeld bent
True, kom ook wel vaker mensen tegen die zeggen dat ze 2 meter zijn (of nog langer) en dan vraag ik me ook altijd af met welk meetlint zij te werk zijn gegaan :roflol:
 
Ik dacht altijd dat ik 1.83 was maar ik ben 183,5 feelsgoodman
 
Weer korte training snel voor werk. Trainingstijd 50 minuten
Morgen weer squats proberen, maar ditmaal licht gewicht zodat ik niet weer mijn quadratus lumborum verneuk :roflol:

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5
140 x 4 x 4

#Pullups
BW x 9 x 4

#Db side raises
12.5 x 10 x 3

#machine row
70 x 12 x 3 Alternating, zonder rust.
 
Hoe is het met je energiepeil zo vroeg in de ochtend? Heb je net zo veel kracht/energie als in de middag of avond?
Hmm lastig te antwoorden, aangezien ik vrijwel altijd submaximaal train. Ben verder ook wel echt een ochtendmens en vind het heerlijk 's ochtends vroeg te trainen, liever dat dan 's avond na het eten. Daarom ga ik vaak ook direct uit werk door naar ironhouse. Zoals nu om 6:30 in de gym is misschien niet het meest ideaal. Mijn onderbuik zegt dat wat later op de dag wat meer optimaal is, zeg ergens tussen 13:00 en 18:00.
 
Train ook al jaren first thing in the morning, meestal om 7 uur. Heb ook weleens overdag geprobeerd te trainen wanneer dat kon en ‘s avonds laat, maar dat was allemaal klote; niet zo veel energie/focus/drive als vroeg in de ochtend. Het is vaak wel een strijd om de rest van de dag door te komen op het werk als je om 7 uur al 30 failure sets voor quads hebt gedaan :o Maarja
 
Back
Naar boven