AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Train ook al jaren first thing in the morning, meestal om 7 uur. Heb ook weleens overdag geprobeerd te trainen wanneer dat kon en ‘s avonds laat, maar dat was allemaal klote; niet zo veel energie/focus/drive als vroeg in de ochtend. Het is vaak wel een strijd om de rest van de dag door te komen op het werk als je om 7 uur al 30 failure sets voor quads hebt gedaan :o Maarja
Maar niet iedereen traint als een debiel :)
Is 183 klein🥺?
Ja
Ik denk dat je op dit forum eerder over klein spreekt bij gewicht ipv lengte. Onder de 100 kg is gewoon klein.:p
Ik voel me nogsteeds klein ondanks 100+ :(
Ik kwam vanochtend 700 gram tekort om niet meer klein te zijn :(
Ecto
nee, je bent een reus vergeleken met mij.

IK BEN PAS KLEIN. Maar dat geeft niks, ik ben ook lief en heb een armomtrek van 41 cm. :aai:
dusssss, jij bent een pocketsize knuffelturk met dikke armen :p
Je snapt de grap niet.
Zal hem eens in je reet duwen:trollface:

Dik zijn boven de 100kg telt niet
Shots fired :schoot:
 
nee, je bent een reus vergeleken met mij.

IK BEN PAS KLEIN. Maar dat geeft niks, ik ben ook lief en heb een armomtrek van 41 cm. :aai:
Schijnt dat jongetjes onder de 170cm veel sneller sterk worden omdat ze zo'n kleine ROM hoeven af te leggen met oefeningen. Elk nadeel heeft z'n voordeel :p:p:p
 
Schijnt dat jongetjes onder de 170cm veel sneller sterk worden omdat ze zo'n kleine ROM hoeven af te leggen met oefeningen. Elk nadeel heeft z'n voordeel :p:p:p

Ik heb niet meer de leeftijd dat ik me onder het kopje ‘jongetjes’ kan scharen. Maar bedankt voor het compliment :p
 
Schijnt dat jongetjes onder de 170cm veel sneller sterk worden omdat ze zo'n kleine ROM hoeven af te leggen met oefeningen. Elk nadeel heeft z'n voordeel :p:p:p
Ik heb niet meer de leeftijd dat ik me onder het kopje ‘jongetjes’ kan scharen. Maar bedankt voor het compliment :p
Stiekem hoop ik eigenlijk dat Camelus reageert :p :eyebrow:
Camelus kom er maar in.
I feel offended
You should :p
 
Klopt ook, waar jij een eeuwigheid over doet doe ik in 3 dagen.

38AB2B9A-7E1A-4EA1-B510-AAE3F1DB9667.gif
 
Ik pak even de popcorn, Biomek versus Camelus gaat nooit vervelen. :popcorn:

In other news, aangezien ik toch graag chemicaliën misbruik en semi aangespoord door Bokito voorlopig 10 mg MK677 in de mix. Miss dat het minimaal bijdraagt aan wat meer recompen tijdens komende periode.
 
Vraagje: ik verneem dat je vaak in de ochtend traint, maar ook dat je IF (of althans een eetwindow tussen 12 en 22 uur hanteert), correct? Heb je, met name tijdens de cut, dan geen last van minder energie als je fasted traint t.o.v. later op de dag, rondom je maaltijden?
 
Vraagje: ik verneem dat je vaak in de ochtend traint, maar ook dat je IF (of althans een eetwindow tussen 12 en 22 uur hanteert), correct? Heb je, met name tijdens de cut, dan geen last van minder energie als je fasted traint t.o.v. later op de dag, rondom je maaltijden?
Ik train inderdaad niet fasted zoals Sven zegt, op het moment eet ik ook gewoon tussen opstaan en naar bed gaan, met 3600 kcals lukt dat ook nog wel net aan. Ga denk ik wel voor t comfort de eerste meal skippen en onderverdelen over mijn andere maaltijden zodat die wat groter worden.

Dat ik nu vroeg train komt vooral door Corona, dan kan ik 's ochtends met mijn vriendin mee naar haar werk om te trainen. Aangezien ik heel corona gebulkt heb, ff gemaintaind heb en nu langzaam cut nog geen problemen met IF toepassen en vroeg trainen.

Zou overigens nooit fasted kunnen of willen trainen.
Wild gokje; hij traint niet fasted.
Ding ding ding, jij gaat door voor de magnetron
 
Back
Naar boven