AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Ik vraag me wel af in hoeverre het dan echt IF is...

Een eetwindow van 12:00 tot 22:00, maar dan vroeg in de ochtend trainen terwijl je wel al gegeten hebt?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me wel af in hoeverre het dan echt IF is...

Een eetwindow van 12:00 tot 22:00, maar dan vroeg in de ochtend trainen terwijl je wel al gegeten hebt?
Ik bedoelde dus ook dat ik geen IF heb toegepast in hele coronatijd en dus vroeg trainen tijd, want ik heb geen (harde) cut gedaan.

Enige reden voor mij om IF te doen is in de cut om honger te voorkomen door in kortere tijd meer kcals te eten zodat ik 's avonds meer verzadigd ben en minder vreetneigingen

Autisten die op de minuut een exact eet window hanteren snap ik sowieso niet. Je hanteert de IF techniek gewoon zodat je rond je training kan backloaden of eventueel wat minder honger in de avond hebt. Of je nou van 11:00 tot 22:00 eet of 14:00 tot 20:00, in de cut gewoon maar net wanneer je honger begint te krijgen, of het goed uitkomt voor je training.

Ik bedoelde dus ook dat ik geen IF heb toegepast in hele coronatijd en dus vroeg trainen tijd, want ik heb geen (harde) cut gedaan.

Enige reden voor mij om IF te doen is in de cut om honger te voorkomen door in kortere tijd meer kcals te eten zodat ik 's avonds meer verzadigd ben en minder vreetneigingen
Oke, maar als ik het goed begrijp trainde je tijdens de cut op een ander moment? Ben gewoon geinteresseerd, aangezien ik nu enkele keren in de ochtend moet trainen. Ik train dan ook niet fasted, maar beperk m'n kcal voordien wel, aangezien ik in de cut het liefst zoveel mogelijk kcal in de avond (en middag post-wo) eet.

Autisten die op de minuut een exact eet window hanteren snap ik sowieso niet. Je hanteert de IF techniek gewoon zodat je rond je training kan backloaden of eventueel wat minder honger in de avond hebt. Of je nou van 11:00 tot 22:00 eet of 14:00 tot 20:00, in de cut gewoon maar net wanneer je honger begint te krijgen, of het goed uitkomt voor je training.
Ik heb een collega die IF doet en alles binnen 1 uur eet, in de avond. Hij neemt dan 3 scoops whey en vervolgens z'n avondeten, grote portie. Hij traint tussen-de-middag, op niets dan water en koffie en ook post-wo niets. :roflol:
Ja, hij blijft een skinny ecto met wel skinny fat, maar hij vindt het goed zo want wil niet te groot worden en vasthouden wat ie heeft. Prima, ieder z'n ding.

Laatst bewerkt:
Volgens mij zegt literatuur dat je eigenlijk nooit fasted wilt trainen en minimaal je 0,3/4g/g kg/bw eiwit binnen wilt krijgen. Maar dat is puur marginaal gezeik. Als het zo uit komt gewoon fasted trainen.

• Like
Waarderingen: BB_
Volgens mij zegt literatuur dat je eigenlijk nooit fasted wilt trainen en minimaal je 0,3/4g/g kg/bw eiwit binnen wilt krijgen. Maar dat is puur marginaal gezeik. Als het zo uit komt gewoon fasted trainen.
Alleen cardio vind ik oke, wel met amino's.

Dat is zeker te zien, maar ik heb liever dat ik nog normaal kan lopen na een ochtendtraining :p
Yep dit dus, normaal als ik cut ergens tussen 12 en 13 beginnen met eten. Maar als ik zaterdagochtend ga trainen eet ik gewoon pre workout iets natuurlijk. Dat autistische gedoe van mensen...
Oke, maar als ik het goed begrijp trainde je tijdens de cut op een ander moment? Ben gewoon geinteresseerd, aangezien ik nu enkele keren in de ochtend moet trainen. Ik train dan ook niet fasted, maar beperk m'n kcal voordien wel, aangezien ik in de cut het liefst zoveel mogelijk kcal in de avond (en middag post-wo) eet.
Yes, toen trainde ik gewoon na werk doordeweeks of in het weekend 's middags. Dan is het natuurlijk makkelijk te combineren. Gewoon kleine maaltijd voor het trainen zodat je wat eiwitten en koolhydraten in je systeem hebt.
Ik heb een collega die IF doet en alles binnen 1 uur eet, in de avond. Hij neemt dan 3 scoops whey en vervolgens z'n avondeten, grote portie. Hij traint tussen-de-middag, op niets dan water en koffie en ook post-wo niets. :roflol:
Ja, hij blijft een skinny ecto met wel skinny fat, maar hij vindt het goed zo want wil niet te groot worden en vasthouden wat ie heeft. Prima, ieder z'n ding.
OMAD, voor de ekte ekte diehard debielen.
Krachttraining op lege maag gaat echt helemaal kut zijn. Sowieso dat je energielevels dan veel lager liggen en je dus veel minder gaat presteren.
Alleen cardio vind ik oke, wel met amino's.
Doe vaak zat fasted cardio in het weekend :eyebrow:

Training van zojuist
Trainingsduur 1:10

#Benchpress, close grip
60 x 6
80 x 6
100 x 6
120 x 6 x 5

#Bent over row
80 x 8
100 x 6 x 5

#Hammer curl
20 x 10
25 x 10 x 2

#Legpress
100 x 5 geen rust tussen sets
110 x 5
120 x 5
130 x 5
140 x 5
150 x 5
160 x 5
170 x 5 hier rondjes van 30 seconde lopen om verzuring eruit te lopen
180 x 5
190 x 5 mooi geweest

Owja plates zijn binnen, dus kan weer thuis heffen. Ff verzinnen hoe en wat. Komende twee weken in ieder geval t*ring druk met werk ivm afronden project.

• Like
Waarderingen: vntl
Eerste sessie weer thuis, denk voor nu ff focus per training op 1 main lift + wat ondersteunend werk. Dus aparte dag voor bench, squat en deadlift maar zal wel weer van korte duur zijn :roflol:

In ieder geval, ik vermaak me wel. Deze training was 1:10 uur.

#Benchpress
70 x 8
90 x 5
110 x 5
130 x 3
140 x 3
150 x 5 PR
150 x 3 x 2

#Benchpress, close grip
120 x 6 x 5

#Db side raises
15 x 8 x 3