- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoelde dus ook dat ik geen IF heb toegepast in hele coronatijd en dus vroeg trainen tijd, want ik heb geen (harde) cut gedaan.Ik vraag me wel af in hoeverre het dan echt IF is...
Een eetwindow van 12:00 tot 22:00, maar dan vroeg in de ochtend trainen terwijl je wel al gegeten hebt?

Oke, maar als ik het goed begrijp trainde je tijdens de cut op een ander moment? Ben gewoon geinteresseerd, aangezien ik nu enkele keren in de ochtend moet trainen. Ik train dan ook niet fasted, maar beperk m'n kcal voordien wel, aangezien ik in de cut het liefst zoveel mogelijk kcal in de avond (en middag post-wo) eet.Ik bedoelde dus ook dat ik geen IF heb toegepast in hele coronatijd en dus vroeg trainen tijd, want ik heb geen (harde) cut gedaan.
Enige reden voor mij om IF te doen is in de cut om honger te voorkomen door in kortere tijd meer kcals te eten zodat ik 's avonds meer verzadigd ben en minder vreetneigingen
Ik heb een collega die IF doet en alles binnen 1 uur eet, in de avond. Hij neemt dan 3 scoops whey en vervolgens z'n avondeten, grote portie. Hij traint tussen-de-middag, op niets dan water en koffie en ook post-wo niets.Autisten die op de minuut een exact eet window hanteren snap ik sowieso niet. Je hanteert de IF techniek gewoon zodat je rond je training kan backloaden of eventueel wat minder honger in de avond hebt. Of je nou van 11:00 tot 22:00 eet of 14:00 tot 20:00, in de cut gewoon maar net wanneer je honger begint te krijgen, of het goed uitkomt voor je training.

Alleen cardio vind ik oke, wel met amino's.Volgens mij zegt literatuur dat je eigenlijk nooit fasted wilt trainen en minimaal je 0,3/4g/g kg/bw eiwit binnen wilt krijgen. Maar dat is puur marginaal gezeik. Als het zo uit komt gewoon fasted trainen.
Dat is zeker te zien, maar ik heb liever dat ik nog normaal kan lopen na een ochtendtraining
Yep dit dus, normaal als ik cut ergens tussen 12 en 13 beginnen met eten. Maar als ik zaterdagochtend ga trainen eet ik gewoon pre workout iets natuurlijk. Dat autistische gedoe van mensen...Autisten die op de minuut een exact eet window hanteren snap ik sowieso niet. Je hanteert de IF techniek gewoon zodat je rond je training kan backloaden of eventueel wat minder honger in de avond hebt. Of je nou van 11:00 tot 22:00 eet of 14:00 tot 20:00, in de cut gewoon maar net wanneer je honger begint te krijgen, of het goed uitkomt voor je training.
Yes, toen trainde ik gewoon na werk doordeweeks of in het weekend 's middags. Dan is het natuurlijk makkelijk te combineren. Gewoon kleine maaltijd voor het trainen zodat je wat eiwitten en koolhydraten in je systeem hebt.Oke, maar als ik het goed begrijp trainde je tijdens de cut op een ander moment? Ben gewoon geinteresseerd, aangezien ik nu enkele keren in de ochtend moet trainen. Ik train dan ook niet fasted, maar beperk m'n kcal voordien wel, aangezien ik in de cut het liefst zoveel mogelijk kcal in de avond (en middag post-wo) eet.
OMAD, voor de ekte ekte diehard debielen.Ik heb een collega die IF doet en alles binnen 1 uur eet, in de avond. Hij neemt dan 3 scoops whey en vervolgens z'n avondeten, grote portie. Hij traint tussen-de-middag, op niets dan water en koffie en ook post-wo niets.
Ja, hij blijft een skinny ecto met wel skinny fat, maar hij vindt het goed zo want wil niet te groot worden en vasthouden wat ie heeft. Prima, ieder z'n ding.
Krachttraining op lege maag gaat echt helemaal kut zijn. Sowieso dat je energielevels dan veel lager liggen en je dus veel minder gaat presteren.Volgens mij zegt literatuur dat je eigenlijk nooit fasted wilt trainen en minimaal je 0,3/4g/g kg/bw eiwit binnen wilt krijgen. Maar dat is puur marginaal gezeik. Als het zo uit komt gewoon fasted trainen.
Doe vaak zat fasted cardio in het weekend

Alles aan die plates is geweldig, de dikte, de feel, de stabiliteitDie plates zijn zo mooi dun dat het net lijkt of je 90kg bencht op het filmpje![]()

Je uitvoering ziet er soepeltjes uit, dat is wel verdacht.Alles aan die plates is geweldig, de dikte, de feel, de stabiliteit
Of het is stiekem gewoon 90 kg![]()

Je uitvoering ziet er soepeltjes uit, dat is wel verdacht.
Impressive!

Niet doorvertellen, nu lijkt het tenminste nog iets
Grazi

klaargevingerd, snap ik

Ja doet ie vaker, heel vaag.