- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je iets wel niet wilt is het tegen een spiegel in squatten.Waarom plak je geen spiegel tussen die twee ramen? Kan je jezelf een beetje checken tijdens het squatten enzo

Als je iets wel niet wilt is het tegen een spiegel in squatten.![]()
Niet. Dan zuigt je form gewoon. Je wilt je kop ook totaal niet bewegen tijdens een squat, of welke oefening dan ook. Focus op een punt en daar op blijven.Is het nou wel of niet??
Ik kan niet squatten zonder spiegel. Voelt fucking raar
Niet. Dan zuigt je form gewoon. Je wilt je kop ook totaal niet bewegen tijdens een squat, of welke oefening dan ook. Focus op een punt en daar op blijven.
Is het nou wel of niet??

je hoeft je gezicht niet te bewegen je kijkt gewoon naar de spiegel op het punt wanneer je je diepte bereikt,Niet. Dan zuigt je form gewoon. Je wilt je kop ook totaal niet bewegen tijdens een squat, of welke oefening dan ook. Focus op een punt en daar op blijven.
Joaa woensdag opskeer laten zetten bij de barbier.
Wil wel ff squatten hoor als ik kom.
Spiegels zijn fucking kutWaarom plak je geen spiegel tussen die twee ramen? Kan je jezelf een beetje checken tijdens het squatten enzo
Is het nou wel of niet??
Niet. Dan zuigt je form gewoon. Je wilt je kop ook totaal niet bewegen tijdens een squat, of welke oefening dan ook. Focus op een punt en daar op blijven.
Mijn form is impeccable bruh. Wel of geen spiegel heeft daar imo niet zo veel mee te maken.
Maar goed ieder zijn ding.
het wordt belachelijk gemaakt maar ik weet niet waarom je kunt je diepte checken symmetrie enz
Ik heb met BB squats echt precies hetzelfde geen idee waarom![]()
Squatten met een spiegel is ontzettend kut, je moet de techniek drillen. Duizenden keren doen, filmpjes maken en aan de hand daarvan techniek tweaks maken want in een spiefel zie je niks behalve de voorkant. Niet gedurende de beweging zelf. Kan je jezelf zien bij bijvoorbeeld benchen? Kan je jezelf zien bij een wedstrijd? Nee en nee. Een goede uitvoering van welke oefening dan ook is niets meer dan getrainde motorisch patroon uitvoeren zoals fietsen of traplopen.je hoeft je gezicht niet te bewegen je kijkt gewoon naar de spiegel op het punt wanneer je je diepte bereikt,
beste is een spiegel 5 meter verderop ofzo.
ik deed het eerst niet en vond dat ook chill maar de laatste jaren stond er in de gym een spiegel voor en was ook zeer chill elke keer perfecte diepte en elke rep hetzelfde.
Zoals het hoortIk sta wel voor een spiegel maar film me wel regelmatig omdat ik anders idd echt niet kan beoordelen of me vorm goed is kwa diepte etc.
En ja ik kan gewoon squatten zonder spiegel.

f**k powerliftwedstrijden en spiegel kan goed met squatten iedereen zijn eigen mening niemand sprak over deadliften of over nek draaienJoaa woensdag opskeer laten zetten bij de barbier.
Wil wel ff squatten hoor als ik kom.
Spiegels zijn fucking kut
Squatten met een spiegel is ontzettend kut, je moet de techniek drillen. Duizenden keren doen, filmpjes maken en aan de hand daarvan techniek tweaks maken want in een spiefel zie je niks behalve de voorkant. Niet gedurende de beweging zelf. Kan je jezelf zien bij bijvoorbeeld benchen? Kan je jezelf zien bij een wedstrijd? Nee en nee. Een goede uitvoering van welke oefening dan ook is niets meer dan getrainde motorisch patroon uitvoeren zoals fietsen of traplopen.
Net als dat hele MMC bullshit, aan je target spiertje denken en die laten werken. Val dood.
Neen.
Geen popcorn dus

Je bent al dik genoeg.