MuscleMeat

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Waarom plak je geen spiegel tussen die twee ramen? Kan je jezelf een beetje checken tijdens het squatten enzo

Is het nou wel of niet??

Ik kan niet squatten zonder spiegel. Voelt fucking raar
Niet. Dan zuigt je form gewoon. Je wilt je kop ook totaal niet bewegen tijdens een squat, of welke oefening dan ook. Focus op een punt en daar op blijven.

• Like
Waarderingen: LM
Niet. Dan zuigt je form gewoon. Je wilt je kop ook totaal niet bewegen tijdens een squat, of welke oefening dan ook. Focus op een punt en daar op blijven.

Mijn form is impeccable bruh. Wel of geen spiegel heeft daar imo niet zo veel mee te maken.

Maar goed ieder zijn ding.

je hoeft je gezicht niet te bewegen je kijkt gewoon naar de spiegel op het punt wanneer je je diepte bereikt,

beste is een spiegel 5 meter verderop ofzo.

ik deed het eerst niet en vond dat ook chill maar de laatste jaren stond er in de gym een spiegel voor en was ook zeer chill elke keer perfecte diepte en elke rep hetzelfde.

• Topic Starter Topic Starter
Joaa woensdag opskeer laten zetten bij de barbier.
Beest leer mij ff squatten tijdens de meet :o
Wil wel ff squatten hoor als ik kom.
Waarom plak je geen spiegel tussen die twee ramen? Kan je jezelf een beetje checken tijdens het squatten enzo
Spiegels zijn fucking kut
Als je iets wel niet wilt is het tegen een spiegel in squatten. :emo:
Is het nou wel of niet??

Ik kan niet squatten zonder spiegel. Voelt fucking raar
Mijn form is impeccable bruh. Wel of geen spiegel heeft daar imo niet zo veel mee te maken.

Maar goed ieder zijn ding.
het wordt belachelijk gemaakt maar ik weet niet waarom je kunt je diepte checken symmetrie enz
Ik heb met BB squats echt precies hetzelfde geen idee waarom :dunno:
je hoeft je gezicht niet te bewegen je kijkt gewoon naar de spiegel op het punt wanneer je je diepte bereikt,

beste is een spiegel 5 meter verderop ofzo.

ik deed het eerst niet en vond dat ook chill maar de laatste jaren stond er in de gym een spiegel voor en was ook zeer chill elke keer perfecte diepte en elke rep hetzelfde.
Squatten met een spiegel is ontzettend kut, je moet de techniek drillen. Duizenden keren doen, filmpjes maken en aan de hand daarvan techniek tweaks maken want in een spiefel zie je niks behalve de voorkant. Niet gedurende de beweging zelf. Kan je jezelf zien bij bijvoorbeeld benchen? Kan je jezelf zien bij een wedstrijd? Nee en nee. Een goede uitvoering van welke oefening dan ook is niets meer dan getrainde motorisch patroon uitvoeren zoals fietsen of traplopen.

Net als dat hele MMC bullshit, aan je target spiertje denken en die laten werken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik sta wel voor een spiegel maar film me wel regelmatig omdat ik anders idd echt niet kan beoordelen of me vorm goed is kwa diepte etc.

En ja ik kan gewoon squatten zonder spiegel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik sta wel voor een spiegel maar film me wel regelmatig omdat ik anders idd echt niet kan beoordelen of me vorm goed is kwa diepte etc.

En ja ik kan gewoon squatten zonder spiegel.
Zoals het hoort :)

Afgelopen weken veel stress en weinig trainen + slecht eten heeft mn fysiek niet per se goed gedaan. Eigenlijk wil ik de dosering wat opschroeven naar 600 test 200 tren, rustdagen kcals gelijk houden op 3600 zoals nu en trainingsdagen naar 4500 kcals met die 900 kcals extra rondom training
20200718_092425.jpg

Het nadeel dat ik zie bij veel mensen die voor de spiegel squatten en deadliften is dat ze geforceerd hun nek in een onnatuurlijke positie houden en meer spanning creëren. M.i. is het beter je hoofd zoveel mogelijk in het verlengde van je romp te houden. Daarnaast is het motorisch ook beter om zonder in de spiegel te kijken de compounds te pakken m.i.

Prima fysiek nog man

Joaa woensdag opskeer laten zetten bij de barbier.

Wil wel ff squatten hoor als ik kom.

Spiegels zijn fucking kut

Squatten met een spiegel is ontzettend kut, je moet de techniek drillen. Duizenden keren doen, filmpjes maken en aan de hand daarvan techniek tweaks maken want in een spiefel zie je niks behalve de voorkant. Niet gedurende de beweging zelf. Kan je jezelf zien bij bijvoorbeeld benchen? Kan je jezelf zien bij een wedstrijd? Nee en nee. Een goede uitvoering van welke oefening dan ook is niets meer dan getrainde motorisch patroon uitvoeren zoals fietsen of traplopen.

Net als dat hele MMC bullshit, aan je target spiertje denken en die laten werken. Val dood.
f**k powerliftwedstrijden en spiegel kan goed met squatten iedereen zijn eigen mening niemand sprak over deadliften of over nek draaien

:popcorn:

lol heb je nou je post weg gehaald hercules.

Terug
Naar boven