AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Heyyyy lekker nekkie hoor hihi

Kus kus

Zou je doen xoxo #nohomo

Gewicht: 104.5
Tijd: 1:40 ofzo

Qua fysiek merk ik heel veel verschil tussen ene en andere dag. Zeker wanneer ik een beetje niet zo clean eet zie ik dit gelijk terug. Doordat ik heel druk ben op werk mis ik zelf op mn low dagen soms flink kcals omdat ik gewoon amper aan eten toe kom, dan eet ik 's avonds nog rustig 1000 kcals aan ijs en koekjes om die kcals goed te maken. Maar mag niet ontevreden zijn denk ik.
20200723_155703.jpg

#Benchpress
70 x 6
100 x 5
120 x 3
137.5 x 3 x 6

#Squat, high bar
70 x 5
100 x 5
120 x 3
150 x 3
165 x 10 x 2
10 reppers zien niet grappig. Wat doe ik mezelf aan.

#Pullups
BW x 5
BW+5 x 5 x 5

#Barbell curl
30 x 10
42.5 x 10 x 2

#Db side raises
10 x 10 x 3

#Abwheel
BW x 6 x 3
Ziet er bruut uit, zeker die traps en legs. Jelly. 👌

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht: 104.5
Tijd: 1:40 ofzo

Qua fysiek merk ik heel veel verschil tussen ene en andere dag. Zeker wanneer ik een beetje niet zo clean eet zie ik dit gelijk terug. Doordat ik heel druk ben op werk mis ik zelf op mn low dagen soms flink kcals omdat ik gewoon amper aan eten toe kom, dan eet ik 's avonds nog rustig 1000 kcals aan ijs en koekjes om die kcals goed te maken. Maar mag niet ontevreden zijn denk ik.
20200723_155703.jpg

#Benchpress
70 x 6
100 x 5
120 x 3
137.5 x 3 x 6

#Squat, high bar
70 x 5
100 x 5
120 x 3
150 x 3
165 x 10 x 2
10 reppers zien niet grappig. Wat doe ik mezelf aan.

#Pullups
BW x 5
BW+5 x 5 x 5

#Barbell curl
30 x 10
42.5 x 10 x 2

#Db side raises
10 x 10 x 3

#Abwheel
BW x 6 x 3
Goals, als ik ooit een gelijkaardig fysiek als dit behaal ben ik meer dan tevreden :)

Goals, als ik ooit een gelijkaardig fysiek als dit behaal ben ik meer dan tevreden :)
Volgens mij sta jij er helemaal niet veel slechter bij, maar zien we alles gewoon niet reëel. :p

#Sumo deadlift
70 x 6
120 x 5
160 x 5
200 x 3
230 x 2
250 x 3
230 x 6

#Benchpress, close grip
60 x 8
80 x 6
100 x 6
122.5 x 8 x 3

#machine row
75 x 10
85 x 10
95 x 10 x 2

#Dips
BW x 10 x 2

#Rear delt flye
12.5 x 8 x 2

ik denk dat je jezelf nu tekort doet man (met alle respect naar TS toe uiteraard)
Thnx, maar zijn vp is net een paar percentages lager en gewicht toch weer juist wat meer en op een bepaald moment zijn het net die kilos die heel moeilijk te behalen zijn., dat maakt het toch wel een verschilletje :)

Mwhoa. Er zijn ecto's die redelijk wat gewicht verplaatsen op compound X omdat ze de bouw voor die lift hebben. Maar Shadow zijn lb kracht vertaalt zich toch aardig naar zijn massa daar. Idem voor tig andere leden, en zo zie ik dat ook bij me zelf. Moet de eerste echte slappe huge motherfucker nog tegen komen en vice versa.

Mwhoa. Er zijn ecto's die redelijk wat gewicht verplaatsen op compound X omdat ze de bouw voor die lift hebben. Maar Shadow zijn lb kracht vertaalt zich toch aardig naar zijn massa daar. Idem voor tig andere leden, en zo zie ik dat ook bij me zelf. Moet de eerste echte slappe huge motherfucker nog tegen komen en vice versa.

Ik denk dat als Shadow een beetje meer als een bodybuilder zou trainen zijn fysiek nog beter zou zijn.

Dat is subjectief, ik vind deze verhoudingen juist mooi omdat het brute kracht uitstraalt.

Ik zeg niet dat ik het fysiek wat hij nu heeft niet goed vind of iets dergelijks... :p ik vind het ook juist superknap dat hij met alleen low rep compounds zo veel massa heeft weten te bouwen.

Ik zeg niet dat ik het fysiek wat hij nu heeft niet goed vind of iets dergelijks... :p ik vind het ook juist superknap dat hij met alleen low rep compounds zo veel massa heeft weten te bouwen.
Camelus krijgt het zo ook klaar en nog wel een paar anderen. Denk dat er heel wat methodes zijn die naar een goed fysiek leiden :) zal wel persoonsafhankelijk zijn :dunno:

Het verschil tussen kracht, en zeker in het onderlichaam verteld toch iets anders maar thnx, toch wel leuk compliment :)
Mijn wielen hebben zich altijd al bizar goed ontwikkeld, die bliezen toen ik begon met trainen echt gelijk op als ballonnen, is gewoon een van mijn sterkste punten. Dit zie je ook terug in de kracht. Zo heeft iedereen zijn sterke punten.
ik denk dat je jezelf nu tekort doet man (met alle respect naar TS toe uiteraard)
Ben het helemaal met je eens en vat het niet op als disrespect hoor :p
Chrash heeft gewoon ook een ontzettend goed fysiek.
Thnx, maar zijn vp is net een paar percentages lager en gewicht toch weer juist wat meer en op een bepaald moment zijn het net die kilos die heel moeilijk te behalen zijn., dat maakt het toch wel een verschilletje :)
Kijk in de spiegel en zie hoe goed je erbij staat man, ik denk eerlijk gezegd dat we echt ontzettend dicht bij elkaar zitten qua fysiek. Met andere vergelijken is altijd makkelijk, vind mezelf ook slap en weet dat ik veel groter had moeten zijn voor de tijd dat ik al gear gebruik als ik mezelf vergelijk met anderen. Maar aan de andere kant, als ik zie hoeveel ik vooruit ben gegaan, hoeveel gains ik heb gemaakt en eigenlijk stiekem nogsteeds maak als ik mezelf vergelijk met een half jaar tot een jaar geleden. Oktober vorig jaar was ik 108 kg, zo'n 5% extra vet, bloated etc. Nu ben ik bijna hetzelfde gewicht (106 vanochtend) en behoorlijk shredded.
Niet alles maar 190x3x6 tegenover 160x2x1zegt nu ook weer niet niks. Bij 1rms geloof ik wel dat het weinig zegt maar als het over sets gaat...
Kracht zegt inderdaad niet alles, maar het zegt wel iets doorgaans omdat kracht direct gerelateerd is aan spiermassa. Soms heb je van die gigantische uitzonderingen tussen lopen die een ziek efficient zenuwstelsel hebben en met weinig massa al t*ring sterk zijn, maar op een bepaald punt is dat aardig optimaal voor wat je kan en heb je massa (meer contractueel eiwit) nodig voor verdere krachtgains. Laat niet weg dat voor veel mensen het optimaliseren van hun aansturing ze in korte tijd nog gigantische sprongen kunnen maken. Ik durf te wedden dat ik daar ook nog wel vooruitgang op zou moeten kunnen pakken. Maar weinig mensen die mij dingen kunnen aanwijzen, of ik zal een keer een seminar van een grootheid zoals Boris Sheiko moeten volgen.
Ik denk dat als Shadow een beetje meer als een bodybuilder zou trainen zijn fysiek nog beter zou zijn.
Boring :p
Dat is subjectief, ik vind deze verhoudingen juist mooi omdat het brute kracht uitstraalt.
Ben ook wel blij met mijn verhoudingen inderdaad
Camelus krijgt het zo ook klaar en nog wel een paar anderen. Denk dat er heel wat methodes zijn die naar een goed fysiek leiden :) zal wel persoonsafhankelijk zijn :dunno:
True. Meerdere wegen leiden naar Rome.
En dan doe ik nu zelf nog wel wat meer in de higher rep range. Grootste deel van mijn fysiek heb ik opgebouwd met Sheiko, waarbij ik de assistance oefeningen eigenlijk altijd geheel, of voor een deel skipte.
Sheiko zelf geeft al behoorlijk wat volume op de hoofd bewegingen dat je hele lichaam genoeg stimulus krijgt om te groeien. Zijn genoeg onderzoeken die ook aantonen dat vooral totaalvolume belangrijk is voor groei. Of je nou 8 sets van 3 reps maakt op bench, of 3 sets van 8 reps. Totaal aantal reps is gelijk met 24, maar bij 8 sets van 3 reps is het makkelijker om over tijd sterker te worden omdat je een hogere intensiteit toe kan passen (% van je 1RM voor de bodybuilders die het begrip intensiteit niet snappen).

3 sets van 8 reps is wat tijdefficienter daarentegen en dus makkelijker om nog een extra oefening te doen voor meer volume. Maar vaak is meer volume niet per se beter ookal wordt dit wel veelal gedacht. De hoeveelheid volume die nodig is om te groeien is echt maar beperkt.

Terug
Naar boven