- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Strongman in wording!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Strongman in wording!
Het nadeel dat ik zie bij veel mensen die voor de spiegel squatten en deadliften is dat ze geforceerd hun nek in een onnatuurlijke positie houden en meer spanning creëren. M.i. is het beter je hoofd zoveel mogelijk in het verlengde van je romp te houden. Daarnaast is het motorisch ook beter om zonder in de spiegel te kijken de compounds te pakken m.i.
Eens, squats wel minder, maar bijv. low bar squat wel een beetje (ligt ook aan de mate waarin je vooroverbuigt). Bij Front Squats vind ik het juist wel fijn en daar moet je ook wel goed rechtop blijven. Toch is het wellicht beter om niet te doen (motor learning & proprioceptie, dank aan @De Gezonde Roker ).Wat deadlifts aangaat klopt dit wel een beetje ja. Je kan beter naar de grond voor je kijken in een neutrale houding ipv in een spiegel. Kunnen nasty blessures van komen. Voor squats gaat dit imo niet zo op
Je hebt wel van die mensen die dan bij squat zo heel erg hun hoofd op de zelfde positie houden waardoor die stang als het ware de rug omlaag drukt en de nek dus echt heel erg gearcht komt te staan. Lijkt me niet goed voor je wervel is hetzelf als bij de deadlift als jij met je hoofd jezelf aan blijft kijken in de spiegelEens, squats wel minder, maar bijv. low bar squat wel een beetje (ligt ook aan de mate waarin je vooroverbuigt). Bij Front Squats vind ik het juist wel fijn en daar moet je ook wel goed rechtop blijven. Toch is het wellicht beter om niet te doen (motor learning & proprioceptie, dank aan @De Gezonde Roker ).
Mja in 2 weken kan je niet zoveel verpesten, maar gewoon ff wat minder scherp door veel afhaal op werk enzo.
Wel mijn sterkste punt denk ik

f**k powerliftwedstrijden en spiegel kan goed met squatten iedereen zijn eigen mening niemand sprak over deadliften of over nek draaien
Iemand zijn jimmies zijn geritseld, vat het nogal persoonlijk op.

#Teamdik, samen dik worden?
Wat deadlifts aangaat klopt dit wel een beetje ja. Je kan beter naar de grond voor je kijken in een neutrale houding ipv in een spiegel. Kunnen nasty blessures van komen. Voor squats gaat dit imo niet zo op
Spiegels gewoon niet gebruiken voor techniek checks, alles met filmpjes doen. Ik heb echt honderden uren aan beeldmateriaal gemaakt uit allerlei hoeken om aan mijn technieken te werken. Normaal zo neutraal mogelijk houden van je hoofd wel wenselijk, mijn hoofd beweegt bij voornamelijk highbar squats wel, dit komt door t driven waardoor ook de trapezius en mijn nekspieren etc aanspant en mn hoofd naar boven trekt en dus een natuurlijke beweging wat ik nooit aan zou gaan passen.Eens, squats wel minder, maar bijv. low bar squat wel een beetje (ligt ook aan de mate waarin je vooroverbuigt). Bij Front Squats vind ik het juist wel fijn en daar moet je ook wel goed rechtop blijven. Toch is het wellicht beter om niet te doen (motor learning & proprioceptie, dank aan @De Gezonde Roker ).
Het checken in de spiegel werkt je squat juist tegen. Probeer maar eens op een been te staan en ga om je heen kijken, dan verlies je je balanshet wordt belachelijk gemaakt maar ik weet niet waarom je kunt je diepte checken symmetrie enz
in de fysieke test van het zwitserse leger moeten ze dat dus ook doenProbeer maar eens op een been te staan en ga om je heen kijken

Het checken in de spiegel werkt je squat juist tegen. Probeer maar eens op een been te staan en ga om je heen kijken, dan verlies je je balans
Oke Hercules.ik hoef mijn hoofd niet te bewegen wil ik in de spiegel kijken. ik kan ook een andere richting in kijken terwijl mijn hoofd niet draai, ben klaar met deze discussie.
?
Zoals het hoort
Afgelopen weken veel stress en weinig trainen + slecht eten heeft mn fysiek niet per se goed gedaan. Eigenlijk wil ik de dosering wat opschroeven naar 600 test 200 tren, rustdagen kcals gelijk houden op 3600 zoals nu en trainingsdagen naar 4500 kcals met die 900 kcals extra rondom training
![]()
Thanks maat! Nu de rest nog in verhouding krijgen met mijn benenbeest ziet er nog steeds goed uit zeker die benen man.

).Gefeliciteerd met dit behaalde resultaat!Lekker bezig, ik volg nu ook al een week hetzelfde schema!!! PR
Das me iets te gortig1,5 fles wijn post workout toevoegen kan natuurlijk ook gewoon.

Kan tot dusver nog weinig over zeggen naast dat t heel goed is voor eetlust. Zal het een langere kans moeten geven denk ik. Maar voor jou lijkt het me weinig toevoegen naast 5 iu hGHDie mk bevalt die goed wil ik ook een keer uitproberen
Gefeliciteerd met dit behaalde resultaat!
Das me iets te gortig
Kan tot dusver nog weinig over zeggen naast dat t heel goed is voor eetlust. Zal het een langere kans moeten geven denk ik. Maar voor jou lijkt het me weinig toevoegen naast 5 iu hGH