XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Het nadeel dat ik zie bij veel mensen die voor de spiegel squatten en deadliften is dat ze geforceerd hun nek in een onnatuurlijke positie houden en meer spanning creëren. M.i. is het beter je hoofd zoveel mogelijk in het verlengde van je romp te houden. Daarnaast is het motorisch ook beter om zonder in de spiegel te kijken de compounds te pakken m.i.

Wat deadlifts aangaat klopt dit wel een beetje ja. Je kan beter naar de grond voor je kijken in een neutrale houding ipv in een spiegel. Kunnen nasty blessures van komen. Voor squats gaat dit imo niet zo op

Wat deadlifts aangaat klopt dit wel een beetje ja. Je kan beter naar de grond voor je kijken in een neutrale houding ipv in een spiegel. Kunnen nasty blessures van komen. Voor squats gaat dit imo niet zo op
Eens, squats wel minder, maar bijv. low bar squat wel een beetje (ligt ook aan de mate waarin je vooroverbuigt). Bij Front Squats vind ik het juist wel fijn en daar moet je ook wel goed rechtop blijven. Toch is het wellicht beter om niet te doen (motor learning & proprioceptie, dank aan @De Gezonde Roker ).

Eens, squats wel minder, maar bijv. low bar squat wel een beetje (ligt ook aan de mate waarin je vooroverbuigt). Bij Front Squats vind ik het juist wel fijn en daar moet je ook wel goed rechtop blijven. Toch is het wellicht beter om niet te doen (motor learning & proprioceptie, dank aan @De Gezonde Roker ).
Je hebt wel van die mensen die dan bij squat zo heel erg hun hoofd op de zelfde positie houden waardoor die stang als het ware de rug omlaag drukt en de nek dus echt heel erg gearcht komt te staan. Lijkt me niet goed voor je wervel is hetzelf als bij de deadlift als jij met je hoofd jezelf aan blijft kijken in de spiegel

• Topic Starter Topic Starter
Mja in 2 weken kan je niet zoveel verpesten, maar gewoon ff wat minder scherp door veel afhaal op werk enzo.
Wel mijn sterkste punt denk ik :D
f**k powerliftwedstrijden en spiegel kan goed met squatten iedereen zijn eigen mening niemand sprak over deadliften of over nek draaien
lol heb je nou je post weg gehaald hercules.
Iemand zijn jimmies zijn geritseld, vat het nogal persoonlijk op. :roflol:
#Teamdik, samen dik worden?
Spiegels gewoon niet gebruiken voor techniek checks, alles met filmpjes doen. Ik heb echt honderden uren aan beeldmateriaal gemaakt uit allerlei hoeken om aan mijn technieken te werken. Normaal zo neutraal mogelijk houden van je hoofd wel wenselijk, mijn hoofd beweegt bij voornamelijk highbar squats wel, dit komt door t driven waardoor ook de trapezius en mijn nekspieren etc aanspant en mn hoofd naar boven trekt en dus een natuurlijke beweging wat ik nooit aan zou gaan passen.

#Sumo deadlift
60 x 5
100 x 5
140 x 5
180 x 3
220 x 3 x 6

#Benchpress, close grip
60 x 6
80 x 6
100 x 6
120 x 6 x 3

#Cable row
77 x 8
97 x 8
117 x 8 x 4

#Dips
BW x 10 x 3

#Rear delt flye
12.5 x 10
15 x 10 x 3

Het checken in de spiegel werkt je squat juist tegen. Probeer maar eens op een been te staan en ga om je heen kijken, dan verlies je je balans

ik hoef mijn hoofd niet te bewegen wil ik in de spiegel kijken. ik kan ook een andere richting in kijken terwijl mijn hoofd niet draai, ben klaar met deze discussie.

Zoals het hoort :)

Afgelopen weken veel stress en weinig trainen + slecht eten heeft mn fysiek niet per se goed gedaan. Eigenlijk wil ik de dosering wat opschroeven naar 600 test 200 tren, rustdagen kcals gelijk houden op 3600 zoals nu en trainingsdagen naar 4500 kcals met die 900 kcals extra rondom training
20200718_092425.jpg

beest ziet er nog steeds goed uit zeker die benen man.

beest ziet er nog steeds goed uit zeker die benen man.
Thanks maat! Nu de rest nog in verhouding krijgen met mijn benen :p

Plannen zijn definitief. Rustdagen 3600 kcals, trainingsdagen 4500 kcals. Deze 900 kcals direct rondom training extra door mijn maaltijd voor training aardig wat carbs toe te voegen + na training simpele carb+eiwitbron te pakken (chocomelk? :lick:).

3x per week full body training. Met elke training focus op 1 hoofdlift 6 sets x 2-3 reps, wanneer 3 reps gehaald op alle 6 sets gewicht verhogen. Daarnaast genoeg assistance doen.
Nu ook eens een tijdje aan het zelfde schema proberen te houden @Bokito

600 test + 200 tren verdeeld over eod slinpin injecties. Eerste is vanochtend mijn linker bovenbeen ingegaan. Dagelijks 20 mg MK-677 ernaast.

Mettertijd de kcals misschien iets opschroeven maar wil niet te hard van stapel lopen, eerst kijken wat dit met mijn fysiek gaat doen.

Lekker bezig, ik volg nu ook al een week hetzelfde schema!!! PR

1,5 fles wijn post workout toevoegen kan natuurlijk ook gewoon.

Die mk bevalt die goed wil ik ook een keer uitproberen

Lekker bezig, ik volg nu ook al een week hetzelfde schema!!! PR
Gefeliciteerd met dit behaalde resultaat!
1,5 fles wijn post workout toevoegen kan natuurlijk ook gewoon.
Das me iets te gortig :roflol:
Die mk bevalt die goed wil ik ook een keer uitproberen
Kan tot dusver nog weinig over zeggen naast dat t heel goed is voor eetlust. Zal het een langere kans moeten geven denk ik. Maar voor jou lijkt het me weinig toevoegen naast 5 iu hGH

Gewicht: 104.4
Tijd: 1:30 uur

#Squat
70 x 5
100 x 5
120 x 5
150 x 3
170 x 2
190 x 3 x 6
t*fus pittig. Eerste set easypeasy, maar 6 sets is veel.

#Benchpress
70 x 5
100 x 5
120 x 8 x 3

#Romanian deadlift
70 x 10
100 x 5
120 x 5
150 x 8 x 3

#Bent over row
70 x 10
100 x 10 x 2

Gewicht: 104.5
Tijd: 1:40 ofzo

Qua fysiek merk ik heel veel verschil tussen ene en andere dag. Zeker wanneer ik een beetje niet zo clean eet zie ik dit gelijk terug. Doordat ik heel druk ben op werk mis ik zelf op mn low dagen soms flink kcals omdat ik gewoon amper aan eten toe kom, dan eet ik 's avonds nog rustig 1000 kcals aan ijs en koekjes om die kcals goed te maken. Maar mag niet ontevreden zijn denk ik.
20200723_155703.jpg

#Benchpress
70 x 6
100 x 5
120 x 3
137.5 x 3 x 6

#Squat, high bar
70 x 5
100 x 5
120 x 3
150 x 3
165 x 10 x 2
10 reppers zien niet grappig. Wat doe ik mezelf aan.

#Pullups
BW x 5
BW+5 x 5 x 5

#Barbell curl
30 x 10
42.5 x 10 x 2

#Db side raises
10 x 10 x 3

#Abwheel
BW x 6 x 3

Terug
Naar boven