MuscleMeat

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Kijk in de spiegel en zie hoe goed je erbij staat man
thnx, over mijn fysiek op zich ben ik best wel tevreden hoor. Ik weet dat ik al best groot ben :p maar als ik een overtreffende trap zie heb ik geen enkel probleem om dat te zeggen (omdat ik na 12j trainen weet hoe moeilijk het is juist dat beetje extra te hebben). Deze sport zou saai worden als er niets is om naartoe te werken dus ik kijk hier nu veel rond naar krachtstats (en bijkomend het fysiek) en als ik iets zie wat ik ook wil kijk ik hoe die personen dat doen en probeer ik hier van bij te leren :)

• Topic Starter Topic Starter
Nee klopt dat was een de innerlijke vrouw in mij: een niet gemeend compliment geven om vervolgens over je te roddelen.
Gelukkig dat je het beaamt, was nogal obvious 👅
thnx, over mijn fysiek op zich ben ik best wel tevreden hoor. Ik weet dat ik al best groot ben :p maar als ik een overtreffende trap zie heb ik geen enkel probleem om dat te zeggen (omdat ik na 12j trainen weet hoe moeilijk het is juist dat beetje extra te hebben). Deze sport zou saai worden als er niets is om naartoe te werken dus ik kijk hier nu veel rond naar krachtstats (en bijkomend het fysiek) en als ik iets zie wat ik ook wil kijk ik hoe die personen dat doen en probeer ik hier van bij te leren :)
Is ook zo, maar mijn ervaring is wel dat het soms lastig is jezelf te vergelijken met anderen. Heb vaak zat dat ik bijvoorbeeld in de stad ben of op een festival dat ik tegen mijn vriendin zeg: "Wow die dude is buff". Waarop ik als antwoord krijg dat ik veel buffer ben. @Bokito ervaart dit zelf ook zo :p

Uiteindelijk is het inderdaad altijd het streven in de gym jezelf verbeteren op wat voor vlak dan ook, tenminste, dat moet het streven zijn. Meeste average gym Joes vinden t wel best allemaal, maar mensen zoals wij vallen niet onder die groep en dat heeft ons ook gebracht op het niveau dat we nu zijn en maakt ons ook hongerig naar meer. Voor iedereen valt er nog veel te leren in ieder geval :D

Mwhoa. Er zijn ecto's die redelijk wat gewicht verplaatsen op compound X omdat ze de bouw voor die lift hebben. Maar Shadow zijn lb kracht vertaalt zich toch aardig naar zijn massa daar. Idem voor tig andere leden, en zo zie ik dat ook bij me zelf. Moet de eerste echte slappe huge motherfucker nog tegen komen en vice versa.
Hallo

Gelukkig dat je het beaamt, was nogal obvious 👅

Is ook zo, maar mijn ervaring is wel dat het soms lastig is jezelf te vergelijken met anderen. Heb vaak zat dat ik bijvoorbeeld in de stad ben of op een festival dat ik tegen mijn vriendin zeg: "Wow die dude is buff". Waarop ik als antwoord krijg dat ik veel buffer ben. @Bokito ervaart dit zelf ook zo :p

Uiteindelijk is het inderdaad altijd het streven in de gym jezelf verbeteren op wat voor vlak dan ook, tenminste, dat moet het streven zijn. Meeste average gym Joes vinden t wel best allemaal, maar mensen zoals wij vallen niet onder die groep en dat heeft ons ook gebracht op het niveau dat we nu zijn en maakt ons ook hongerig naar meer. Voor iedereen valt er nog veel te leren in ieder geval :D
Dankje

BW 106.7
Tijd: 1:45

Training van 3x niks. Fysiek gigantisch zware dag gehad op werk dus snap niet waarom ik uberhaupt ben gaan trainen.
Squat voelde als 320 kg ondanks hij soepeltjes beweegt, staat op m'n insta story. Bench heel licht gedaan omdat mijn rechterschouder en linker elleboog al langer aan het zeuren zijn.

#Squat
70 x 5
100 x 5
120 x 3
150 x 3
170 x 2
190 x 2
195 x 2
200 x 2
210 paused
220

#Benchpress
70 x 5
100 x 5 x 3

#Cable row w/ straight bar
30 x 10
50 x 10
80 x 10
100 x 10 x 2
80 x 10

Geen zin om meer werk te doen dan dit.

Ik voel je pijn. Kan gebeuren... volgende keer neem je beter een rustdag als je je zo voelt.

BW 106.7

Training van 3x niks. Fysiek gigantisch zware dag gehad op werk dus snap niet waarom ik uberhaupt ben gaan trainen.
Squat voelde als 320 kg ondanks hij soepeltjes beweegt, staat op m'n insta story. Bench heel licht gedaan omdat mijn rechterschouder en linker elleboog al langer aan het zeuren zijn.

#Squat
70 x 5
100 x 5
120 x 3
150 x 3
170 x 2
190 x 2
195 x 2
200 x 2
210 paused
220

#Benchpress
70 x 5
100 x 5 x 3

30 x 10
50 x 10
80 x 10
100 x 10 x 2
80 x 10

Balen man, maar aan de andere kant zal er altijd wel zo'n training tussen zitten. Nog netjes wat je hebt kunnen doen ondanks dit energielevel. Volgende keer zou ik doen zoals spambod adviseert. Nu relaxen ,eten,slapen en herstellen. Komt goed!

BW 106.7

#Squat
70 x 5
100 x 5
120 x 3
150 x 3
170 x 2
190 x 2
195 x 2
200 x 2
210 paused
220

#Benchpress
70 x 5
100 x 5 x 3

30 x 10
50 x 10
80 x 10
100 x 10 x 2
80 x 10

Ik had ook weleens een verzuurde rug van heledag tillen en had ik vervolgens backday. Ik kon bijna niets qua rug oefeningen. Alleen alle rug oefeningen die een kussentje heeft waar je je borst tegenhoudt en lat pull down. Maar ik snap je wel je wilt gewoon lekker trainen

Ik voel je pijn. Kan gebeuren... volgende keer neem je beter een rustdag als je je zo voelt.
True, maar als ik nu een rustdag moet nemen wanneer ik een extreem vermoeiende dag heb gehad, kom ik komende periode amper aan trainen toe :p
Balen man, maar aan de andere kant zal er altijd wel zo'n training tussen zitten. Nog netjes wat je hebt kunnen doen ondanks dit energielevel. Volgende keer zou ik doen zoals spambod adviseert. Nu relaxen ,eten,slapen en herstellen. Komt goed!
Je kan inderdaad niet altijd 6 gooien, uiteindelijk best OK voor hoe ik me voelde.
Ik had ook weleens een verzuurde rug van heledag tillen en had ik vervolgens backday. Ik kon bijna niets qua rug oefeningen. Alleen alle rug oefeningen die een kussentje heeft waar je je borst tegenhoudt en lat pull down. Maar ik snap je wel je wilt gewoon lekker trainen
Om dingen heen trainen kan een optie zijn met dat soort dingen. Ik werk alleen zelf in de glasindustrie en die omgeving kan bij sommige werkzaamheden extreem onvergeeflijk zijn. De extreme hitte sloopt je gewoon van top tot teen.
:(
Alsnog mooie cijfers neergezet.
Mag niet klagen met een 90% van mn 1RM, met over. :D

Bodyweight 106.6 kg
Trainingstijd: 1:20

#Benchpress
70 x 5
100 x 5
120 x 5
130 x 6 x 4

#Benchpress, close grip
110 x 8 x 2

#V-grip pulldown
50 x 10
60 x 10 x 4
Nooit eerder gedaan, voelde ze echt ontzettend hard in mn lats. Laatste set werd halverwege ook meer biceps dan lats omdat die al kapot waren :roflol:

#Cable curls, single arm
10 x 8 x 4

#cable triceps extensions, single arm
10 x 8 x 4

#Cable side raises
5 x 10 x 4

Nog wat mid training flexen.
Rug kan ik echt onmogelijk flexen op een of andere manier, zit redelijk wat massa denk ik maar definitie is net zoals mijn benen dramatisch, zeker nu ik gewoon +3 kg vocht heb in 10 dagen door de MK :roflol:

Mja geen lats en hoge aanhechtingen door AAS gebruik en niet weten hoe te trainen :(
20200729_172737.jpg

Screenshot_20200729-172425_Gallery.jpg

20200729_172659.jpg

Je bent ondertussen wel aardig bruin geworden t.o.v. eerst! Mela doet goed z'n werk. Heb je nog last dat je snel rood wordt of is dat nu ook weg/minder?

Sicke V man :flexbiceps:

Terug
Naar boven