Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu snap ik deze post.
Heb jij van die rare tepels halverwege je chest? Mijne zitten gewoon onderaan mn borst.
Ruilen van taille?Bodyweight 106.6 kg
Trainingstijd: 1:20
#Benchpress
70 x 5
100 x 5
120 x 5
130 x 6 x 4
#Benchpress, close grip
110 x 8 x 2
#V-grip pulldown
50 x 10
60 x 10 x 4
Nooit eerder gedaan, voelde ze echt ontzettend hard in mn lats. Laatste set werd halverwege ook meer biceps dan lats omdat die al kapot waren
#Cable curls, single arm
10 x 8 x 4
#cable triceps extensions, single arm
10 x 8 x 4
#Cable side raises
5 x 10 x 4
Nog wat mid training flexen.
Rug kan ik echt onmogelijk flexen op een of andere manier, zit redelijk wat massa denk ik maar definitie is net zoals mijn benen dramatisch, zeker nu ik gewoon +3 kg vocht heb in 10 dagen door de MK
Mja geen lats en hoge aanhechtingen door AAS gebruik en niet weten hoe te trainen
![]()
![]()
![]()
Damn echt bruut vooral die 2e pic. MagnificoBodyweight 106.6 kg
#Benchpress
70 x 5
100 x 5
120 x 5
130 x 6 x 4
#Benchpress, close grip
110 x 8 x 2
#V-grip pulldown
50 x 10
60 x 10 x 4
Nooit eerder gedaan, voelde ze echt ontzettend hard in mn lats. Laatste set werd halverwege ook meer biceps dan lats omdat die al kapot waren
#Cable curls, single arm
10 x 8 x 4
10 x 8 x 4
#Cable side raises
5 x 10 x 4
Rug kan ik echt onmogelijk flexen op een of andere manier, zit redelijk wat massa denk ik maar definitie is net zoals mijn benen dramatisch, zeker nu ik gewoon +3 kg vocht heb in 10 dagen door de MK
Mja geen lats en hoge aanhechtingen door AAS gebruik en niet weten hoe te trainen
![]()
![]()
![]()
Damn smalle taille, v-taper komt daardoor zoveel beter tot z’n recht! Op die traps/rhomboids ben ik jaloersBodyweight 106.6 kg
#Benchpress
70 x 5
100 x 5
120 x 5
130 x 6 x 4
#Benchpress, close grip
110 x 8 x 2
#V-grip pulldown
50 x 10
60 x 10 x 4
#Cable curls, single arm
10 x 8 x 4
10 x 8 x 4
#Cable side raises
5 x 10 x 4
![]()
![]()
![]()

Mensen die zelf heel goed zijn in het benoemen van verbeterpunten kunnen vast wel een verbeterpunt incasseren. Jij bent echter het meest trieste figuur op dit forum met je domme commentaar alleen maar. Iedereen heeft dat door behalve jij zelf.
@Bokito vs @wovanoMensen die zelf heel goed zijn in het benoemen van verbeterpunten kunnen vast wel een verbeterpunt incasseren. Jij bent echter het meest trieste figuur op dit forum met je domme commentaar alleen maar. Iedereen heeft dat door behalve jij zelf.

Hahahah ben je boosAan zo'n triest persoon ga ik mijn energie niet verspillen.![]()
Daar moet meer tren in.Aan zo'n triest persoon ga ik mijn energie niet verspillen.![]()
Wejo pik je dat
Ewa @wovano heeft mijn spot overgenomen.Soms moet je je commentaar gewoon voor je houden als iemand veruit een beter fysiek heeft. Ook als je mod bent. Know your place.
Goede training en progressie. Plaats van de aanhechtingen kun je niets aan doen,maar toch wijd!Dus je doet wel iets goed😉Bodyweight 106.6 kg
#Benchpress
70 x 5
100 x 5
120 x 5
130 x 6 x 4
#Benchpress, close grip
110 x 8 x 2
#V-grip pulldown
50 x 10
60 x 10 x 4
#Cable curls, single arm
10 x 8 x 4
10 x 8 x 4
#Cable side raises
5 x 10 x 4
![]()
![]()
![]()
MT2 werkt heel goed inderdaad, zelfs met de frequentie dat ik het zet en ook zon. Mijn LB moet iets meer zon krijgen thoJe bent ondertussen wel aardig bruin geworden t.o.v. eerst! Mela doet goed z'n werk. Heb je nog last dat je snel rood wordt of is dat nu ook weg/minder?

Thanks man!
Hahahaah dude serieus. Dikke v taper en hij dwarft jouw rug en dit is alles wat je kan zeggen![]()
Thanks!
Joa ach, voor mijn doelen maakt het toch geen t*ring uit. Zolang mensen dat laatste maar denkenBehalve dat je linkerlat iets hoger aanhecht dan je rechter, buff as f**k

Thanks, wordt gewaardeerd zeker komende van jou!
Sad life 😢Ik zie dat je linkertepel een mm hoger zit dan je rechtertepel.
doei aesthetics
Mooj he, helemaal onder aan mn tiddie
En dat zonder red bullJezus je lats zjjn > 2x zo breed als je taille.Nu een foto waarop je wegvliegt?

Bahahah

Mijn taille kan ook nog wel wat smaller hoor, zit rustig op +- 90 cmRuilen van taille?
Zou je doen als ik homo was xoxo

Dankje! En inderdaad genoeg rughaar/lichaamshaar voor iedereenDamn echt bruut vooral die 2e pic. Magnifico
Gorilla gains, zelf met de bijgeleverde rughaar. 👌
Damn smalle taille, v-taper komt daardoor zoveel beter tot z’n recht! Op die traps/rhomboids ben ik jaloers![]()
Ben ik toch wel benieuwd waar je op baseert dat ik heel goed ben in het benoemen van verbeterpuntenMensen die zelf heel goed zijn in het benoemen van verbeterpunten kunnen vast wel een verbeterpunt incasseren. Jij bent echter het meest trieste figuur op dit forum met je domme commentaar alleen maar. Iedereen heeft dat door behalve jij zelf.

@Bokito vs @wovano
![]()
Dbb Battle Arena
Om de topics te vrijwaren van roidrage en haantjesgedrag kunnen relletjes hier verder gezet worden.forum.bodybuilding.nl
LETS GO![]()
Aan zo'n triest persoon ga ik mijn energie niet verspillen.![]()
Welkom in mijn rel log
Ik geef niet zoveel om reacties van andere mensen, sommige mensen hebben wel elke dag een applaus nodig om bevestiging te krijgen dat ze zogenaamd goed bezig zijn. Of dat applaus nou gemeend is of niet...Soms moet je je commentaar gewoon voor je houden als iemand veruit een beter fysiek heeft. Ook als je mod bent. Know your place.
Dankjewel man, ik doe mijn best. Aanhechtingen/symmetrie etc boeit me verder toch geen donder, als ik maar sterk ben en er ook sterk uit zie. Begint aardig te lukken geloof ikGoede training en progressie. Plaats van de aanhechtingen kun je niets aan doen,maar toch wijd!Dus je doet wel iets goed😉
Serieus zet zo door

Aids.Jezus je lats zjjn > 2x zo breed als je taille.Nu een foto waarop je wegvliegt?
Haha das nie