Fitness Seller

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Ene wordt er nog getraind😉?

• Topic Starter Topic Starter
Keihard! Nog best wel een easy pull.

Toevallig net gedaan :D

Wow spoilers

#Sumo deadlift
70 x 5
120 x 5
160 x 3
200 x 2
240
260
280
240 ja doei, genoeg geweest

Meer in mn story :p

#Benchpress
60 x 3
80 x 3
100 x 3
120 x 3
140 x 3

#Watson incline chestpress
20 x 12
40 x 10
50 x 5
40 x 8 x 3

#Pullups
BW x 5
BW+10 x 5
BW+20 x 4 x 4
BW x 10

Nice...ik dacht al het is erg rustig in deze log 😉☺.
Maar goede training en congrats met de 280 kg

Keihard! Nog best wel een easy pull.
Ja ontzettend blij mee want 0 programmering op deadliften, weinig gedaan, geen peaking cycle en direct na cut ff mijn oude PR op 2 kg lager BW gepakt.
Al was pr zonder straps, dit met
💉
Nice...ik dacht al het is erg rustig in deze log 😉☺.
Maar goede training en congrats met de 280 kg
Train nog maar 3x per week nu ivm drukte. En dan deze week zelfs 4x gedaan :D
Wil wel weer 6x PPL oid gaan doen maar heb er nu simpelweg de tijd niet voor.

Thanks verder, ondanks lage volume toch wat werk verzet. Was na DL helemaal gaar en tijdsdruk, maar prima zo.

Begin steeds meer te twijfelen om hGH te gaan gebruiken, maar kan voor mezelf lastig besluiten wanneer nu een goed moment is om het te doen. Eerst vond ik het sowieso financieel een te grote stap maar op het moment heb ik meer dan genoeg ruimte in mijn maandelijkse budget om een iu of 3 a 4 te verantwoorden, zeker ook nu ik voor een interessante prijs aan kan komen.
Mijn doelen liggen nog een flink stuk van waar ik nu sta, maar ik vind het alleen lastig om te zeggen wanneer nou een goed moment is, op AAS alleen kan ik ongetwijfeld nog een hoop gains maken omdat ik nog niet echt heel hoog doseer, maar aan de andere kant vindt @Vonk het altijd een goede toevoeging om te doen. Je leest op t internet natuurlijk allerlei topverhalen erover zoals verhoogde vetverbranding etc, maar hoe geloofwaardig zijn die verhalen nu? Zijn er meer mensen die hun eerlijke ervaringen erover kunnen delen? Bijv@vntl @Col_inc

Het heeft een toevoeging op herstel maar verwacht niet dat het je fysiek of prestaties oppeens naar de 'next' level tilt. Voor vetverlies moet je nog steeds altijd in een deficit zitten en het houdt je ook niet 'magisch' droger.

Als je het geld kan missen en je gh is echt, waarom niet. Verwacht alleen niet de magische gains die sommigen er aan toe schrijven. Monitor iig wel je bloedsuiker ivm diabeet worden.

Meer dan 6iu zetten is iig pointless en geld weggooien.

@Galen vind het niet veel toevoegen, beter meer AAS zetten.

Patrick Tuor zei laatst dat hij altijd de voorkeur geeft aan een paar IU HGH boven hogere doseringen steroids.

Hoe schuif je 50kg plates eigenlijk op een bar als je alleen traint? Als je 1 zo’n plate aan de ene kant erop doet flikkert die stang toch van de steunen?

Heb ze alleen wel eens voor leg presses gebruikt. Dat is wel handig.

Heb dit bij mijn gym aangegeven maar volgensmij zagen ze dat niet zo zitten :( Back to carrying 20's

Ja in Nederland heb ik dat ook nog nooit gezien. Hier kom je die oude Russische olympische schijven nog vaak tegen in 50kg variant. Die dingen zijn wel fucking lomp en ophandig om vast te pakken aangezien ze niet eens handvaten hebben of wat dan ook.

Hier hebben we ook nog 50kg schijven gaat prima op de bar hoor als je weet wat je doet.

Hoe schuif je 50kg plates eigenlijk op een bar als je alleen traint? Als je 1 zo’n plate aan de ene kant erop doet flikkert die stang toch van de steunen?

Heb ze alleen wel eens voor leg presses gebruikt. Dat is wel handig.
Denk vaak aan een hex/deadlift bar als 1ste schijf en er gewoon op laten zitten

Terug
Naar boven