tikt toch lekker aan dat overwerken op zaterdag en zondag
Hahaha, dat is inderdaad wel één van de redenen
Het heeft een toevoeging op herstel maar verwacht niet dat het je fysiek of prestaties oppeens naar de 'next' level tilt. Voor vetverlies moet je nog steeds altijd in een deficit zitten en het houdt je ook niet 'magisch' droger.
Als je het geld kan missen en je gh is echt, waarom niet. Verwacht alleen niet de magische gains die sommigen er aan toe schrijven. Monitor iig wel je bloedsuiker ivm diabeet worden.
Meer dan 6iu zetten is iig pointless en geld weggooien.
Als ik het zou gaan gebruiken zou ik het (voorlopig) nooit boven de 4 of 5 iu zetten. Financieel vind ik het dat sowieso niet waard. 3 tot 4 iu kan ik nu voor mijzelf wel verantwoorden. Ik verwacht inderdaad geen next level shit, dan moet je 10 iu+ gaan zetten met flinke hoeveelheden slin etc. Maar er zal een reden zijn dat het toch zo ontzettend populair is, ook op doseringen tot zeg 5 iu.
Qua diabetes moet ik sowieso een bloedsuikermeter kopen voor MK677, dat is al helemaal killing voor je insulinegevoeligheid naar het schijnt... Wanneer dit te hoog oploopt berberine of metformine nemen.
@Galen vind het niet veel toevoegen, beter meer AAS zetten.
Gewoon meer gear + meer hGH
Doet het ook niet, overrated as f**k. Maar dat is vloeken op dit forum als je dat zegt.
Maar als het zo overrated is, waarom zet jij het dan alsnog? Ookal zet jij natuurlijk erg "weinig"
Patrick Tuor zei laatst dat hij altijd de voorkeur geeft aan een paar IU HGH boven hogere doseringen steroids.
Zo heeft iedereen weer een andere mening. Kan het natuurlijk alleen zelf ervaren wat goed werkt maar ik merk afgelopen ~jaar echt gigantische vooruitgang op AAS only. hGH zou dit natuurlijk alleen nog maar beter kunnen maken
Ik moest bij dit zoekertje aan jou denken
Selling unused pair of rogue calibrated steel plate (e-coat) - 50kg i bought a lot of weight and underestimated how heavy they are and don’t think i’ll ever need them 😂 pickup from ijburg and
www.marktplaats.nl
Hoe schuif je 50kg plates eigenlijk op een bar als je alleen traint? Als je 1 zo’n plate aan de ene kant erop doet flikkert die stang toch van de steunen?
Heb ze alleen wel eens voor leg presses gebruikt. Dat is wel handig.
Heb dit bij mijn gym aangegeven maar volgensmij zagen ze dat niet zo zitten

Back to carrying 20's
Ja in Nederland heb ik dat ook nog nooit gezien. Hier kom je die oude Russische olympische schijven nog vaak tegen in 50kg variant. Die dingen zijn wel fucking lomp en ophandig om vast te pakken aangezien ze niet eens handvaten hebben of wat dan ook.
Hier hebben we ook nog 50kg schijven gaat prima op de bar hoor als je weet wat je doet.
Denk vaak aan een hex/deadlift bar als 1ste schijf en er gewoon op laten zitten
Ze hebben bij mijn gym (Ironhouse) sinds kort precies die 50 kg calibrated plates van Rogue, en niemand gebruikt ze omdat ze echt compleet onhandelbaar zijn. t*fus zwaar. Niet makkelijk grip op te krijgen want geen handvaten ofzo. NIemand die begint met een 120 kg deadlift als eerste warmup set, dus gewoon 25 kg plates laden veel makkelijker...
Beter gewoon 2 setjes 25 kg calibrated plates.
Ik zit hier al ook hele lange tijd over te twijfelen, zeker omdat het niet even een investering is van een paar tientjes.
Probleem is dat het allemaal zo controversieel is als de t*fus. Natuurlijk ben je ook afhankelijk van de kwaliteit etc.
Ik neig steeds meer naar GH + SLIN om next level te worden. Zeker als ik die foto's van die bb'ers bekijk waar ik onzeker van word.
Als je jouw fysiek ziet en hoe dat met alleen AAS opgebouwd is, kan hGH een goede toevoeging zijn om next level te worden, aangezien je nu al aardig next level bent. Slin vind ik zelf ook interessant om toch wat meer die nutrients te pushen en t kost geen fl**ker, zou dat ook al snel naast hGH gaan zetten als ik die keuze maak.
En hoe zit het met UG vs HG?
UG is een risico of het wel accuraat gedoseerd is en of het uberhaupt wel GH bevat ipv een peptide. HG groot risico op fakes en t*fus duur

Zou zelf sowieso voor een UG gaan en adhv af en toe serum test kijken of t goed is.
Als je GH niet in een koeltas bezorgt wordt kan je het al beter laten

Hoewel menig UG lab claimt dat hun poeders dusdanig “stabiel” zijn dat ze enige tijd ook op hogere temperaturen bewaard kunnen worden. Ik geloof er geen reet van
Gewoon in de winter bestellen? Zeker daar in Russia
Kunt gewoon serum/igf test doen en kijken of t werkt?
Dit idd, zou ik zelf ook doen.
Nou geloof me als je die genen al niet had om next level te worden gaat gh en slin je dat ook niet brengen. Jou genen zijn al superieur tegen over de meesten hier. Slin is al helemaal niet het wondermiddel als hier beweert wordt. Als je de genen hebt merk je dat wel na je eerste kuurtje(s).
Ik moet alles perfect doen kwa gear en trainen terwijl een maat van me z'n hele off season op 500mg test kan zitten en groeid als kool, het leven is oneerlijk maar zo is het nou eenmaal.
Het leven is oneerlijk, ik zal zelf ook nooit echt gigantisch worden. Maar daar liggen mijn ambities ook helemaal niet. Ik wil gewoon groot zijn en mensen choqueren
Ik groei voor mijn gevoel ook langzaam

Maar heb dan weer wel een goede structuur. Langzaam groeien kan je nog enigszins corrigeren met gear. Een kutstructuur valt weinig aan te doen. Met andere woorden het is niet zo zwart-wit denk ik
Iedereen groeit voor zijn gevoel (te) langzaam. En bedoel je qua structuur je regelmaat of bot/aanhechtingen?
als je olympia freak genen had gehad dan had je dat nu wel gemerkt.
Had ik ze maar
ooh hebben we het daar over... ja dat is een ander verhaal. Maar dat merk je al wanneer je nog natty bent
Sorry voor de topic spam maar deze gast is ook absurd sterk voor zijn leeftijd.
Ik volg Jamal al een tijdje op insta. Echt holy f**k wat een beest. Dit is de genetische 0,000000000001%
Wow. 476 kilo in een lege gym, geen crew die staat te gillen of whatever.. Casually 25 kilo onder het wereldrecord.
Hoi welkom in mijn log, wat zijn je doelen naast sarms gebruiken en alsnog dik worden?
Overigens een "wereldrecord" in sterkste man deadlift, compleet andere regels dan binnen powerlifting en dus eigenlijk niet te vergelijken. Imo is die van Jamal meer impressive
Inb4 SuMo Is ChEaTiNg
Kwam dit filmpje toevallig een kwartier geleden ook tegen op Youtube. Nooit van die gast gehoord, deadlift gewoon 476kg op z'n 25e
Jij krijgt zeker alleen maar "fitchicks" met weggeshopte putten in je aangeraden berichten op insta?
Zoals
@vntl dat zegt insuline vind ik echt een tegenvaller na alles wat iedereen beweerd en zelf gelezen te hebben. Hgh + test only 500mg zou je op langere termijn veel meer opleveren dan aas only met verschillende compounds. Zoals je weet aas vergroot de spiercellen dat houd een keer op, hgh verdubbeld je spiercellen waardoor het er meer worden en op lange termijn heb je echt wel hgh nodig om next level te gaan. Ik zelf als noob die totaal geen eten calculeert en beetje randomly traint de laatste jaren is een goed voorbeeld ben in 2018 begonnen met hgh/blasten cruisen begon op 82kg ongeveer en zit momenteel tegen de 100kg aan. Als je het kan missen zou ik het doen zoniet dan niet
aan beginnen. Het is niet zomaar een stap, gaat veel geld in zitten.
Wat ik zo lees is insuline+hGH sowieso een beter effect naarmate je er meer van zet.,, Het kunnen missen is het probleem niet, maar het moet de investering van makkelijk 2000 euro per jaar wel waard zijn snap je. De meningen zijn er vaak nogal over verdeeld en of mensen zweren erbij, of mensen vinden het overrated. En voor iets waar je marginale effecten uit haalt 2K per jaar uitgeven kan ik mezelf leukere dingen laten doen voor die 2K.
Uiteindelijk kan je elke euro maar 1x uitgeven, ookal kan ik het nu prima missen.
Als je hem volgt zie je dat die op een meet ook 400+ trekt zonder straps. Voordat je bijdehante opmerkingen plaatst.
Dat weet je maar nooit met hem :rolfol:
Ik kwam hem al eens eerder tegen op insta met een 440kg deadlift op een meet, filmpje staat hierboven.
Zou hem best wel willen zijn, maar helaas word ik nooit zo sterk
of zwart