- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
220 kg is ook gewoon zwaarIk hen vandaag eens 220kilo enkel unracked en dat vond ik al zwaar![]()
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
220 kg is ook gewoon zwaarIk hen vandaag eens 220kilo enkel unracked en dat vond ik al zwaar![]()
![]()

Haha ik breek door de midden denk ikIk hen vandaag eens 220kilo enkel unracked en dat vond ik al zwaar![]()
![]()

Bodyweight: 107.9 oeps
Trainingstijd: 0:50 uur
#Squat
70 x 5
100 x 4
120 x 3
150 x 3
170 x 3
190 x 2
205
220 x 3 met zeker nog een rep in de tank
210 tfoe zwaar
170 x 8
Done, geen zin om meer te doen. Morgen weer een dag. +5 kg 3 rep PR![]()
shiiiiit echt sterk.Probeer het, film het en laat ons lachen

Ik doe mn best om sterk te worden

Best prima incline ook voor iemand die ze vrijwel nooit doet, toch?

Oef

Ooiiit, op een mooie zondag ochtend zonder alcohol ga ik je op die bench toch wel verslaan hoorBodyweight: 107.7
Trainingstijd: 1:05
#Benchpress
70 x 5
90 x 5
120 x 3
140 x 2
150
160 x 2 @ RPE 8.5 a 9
145 x 2
147.5 x 2
130 x 5 x 2
#Incline benchpress
70 x 5
90 x 5
110 x 5
120 x 5 dikke dikke dikke PR
100 x 10
#cable triceps extensions, single arm
7.5 x 12
12.5 x 10
15 x 10
17.5 x 10
Heel erg tevreden over deze training. 160x2 op RPE 9 = 172.5 max, RPE 8.5 = 177.5 max. Laatste paar trainingen zie ik mezelf hard sterker worden op de grote 3, ondanks maar weinig trainen en nagenoeg geen programmering. Ik hoop dit momentum een tijdje vast te kunnen houden, vanaf nu beter programmeren en mn maxes te kunnen pushen over een tijdje
Daarnaast net geen 108 kg, maar gewoon aders over mn abs terwijl relaxed![]()
(de rest word op dit forum niet besproken)Die bench mag je hebben hoor, maar come and get itOoiiit, op een mooie zondag ochtend zonder alcohol ga ik je op die bench toch wel verslaan hoor(de rest word op dit forum niet besproken)

Dat is dan weer bijna 2u rijden (ja ik ben al srs aan het twijfelen geweestDie bench mag je hebben hoor, maar come and get it
Wanneer bij ironhouse? Aangezien je overal langs gaat lately?
)
)
)Bij de dbb meet doen we gewoon een dbb mockmeet ja? Hoogste total wint een ijsjeDat is dan weer bijna 2u rijden (ja ik ben al srs aan het twijfelen geweest)
@ dbb meet? (Even voor ik af ga ik wil niet winnen maar evenaren)
(ik wil sws wel winnen met alles bij iedereen, ben geen hommel)

Deal, een ijsje kan ik mij wel perimenteren en als ik toch win heb ik daarna het grootste ego ooitBij de dbb meet doen we gewoon een dbb mockmeet ja? Hoogste total wint een ijsje![]()

Bench zijn we aan elkaar gewaagd, maar succes met de squat en deadliftDeal, een ijsje kan ik mij wel perimenteren en als ik toch win heb ik daarna het grootste ego ooit
(max 5bollen en slagroom/sprinkles zelf betalen)

Dat is niet de afspraak heeBench zijn we aan elkaar gewaagd, maar succes met de squat en deadlift![]()
Mockmeet is de grote 3 heDat is nier de afspraak hee
(en ik voetbal al, dus dat telt niet)

Truth, heb mezelf een beetje laten gaan tijdens coronaDoen we toch een potje lummelen in plaats van SBD? Geheid dat Shadow hele ronde in het midden staat. dikz*k.