Had eigenlijk in mijn hoofd wel een 220-230 squat te willen doen @ 8RPE, maar die temperatuur maakte het echt onmogelijk, dit was ook prima voor een RPE7.5 a 8.
Naja de doseringen die je op amerikaanse boards voorbij ziet komen zijn ook echt totaal onnodig hoor. Jongens van 80 kg die 2 gram aan olie erin duwen en dan nog orals cyclen 4 weeks in 4 weeks out etc, imo gekkenwerk.
Hoge doseringen om iets te onderhouden is sowieso niet nodig en heb zelf serieus behoorlijk wat gains gemaakt in cruises van 240-300 mg. Je moet een beetje een sweetspot vinden qua doseringen en gezondheid. zoals dat ik laatst 900 test, 300 deca en 200 mast heb gedraaid heeft mij serieus niet veel opgeleverd, vast wel een kg aan droge massa, maar dit had ik op een andere manier, met minder gear, waarschijnlijk ook wel kunnen doen
Vind ik zelf wel een goed iets, sources die getest worden om zo aan harm reduction te kunnen doen in plaats van alles maar in de schaduw plaats te laten vinden. Leuk om te weten of een product daadwerkelijk van merk X is en geen fake, maar daar hebben we geen reet aan. Wil liever weten WAT er in het product van merk X zit. Dit zet ook gelijk druk op de producenten om hun producten goed te maken in plaats van underdosed/andere werkzame stoffen etc.
Voor een man maakt het geen reet uit als er stanozolol in de var zit, extra vermannelijking, boeiend, maar mochten vrouwen het gebruiken is het toch wel fijn als een product verkocht als var gewoon daadwerkelijk oxandrolon bevat.
Imo zou het beleid net zo moeten zijn als het beleid in Nederland op het gebied van drugs en het bijbehorende DIMS.
Nee beter niet