MuscleMeat

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Gaat goed en dat zonder vast schema.

Wat Bokito zegt: ga je push pull legs draaien?

• Topic Starter Topic Starter
Jij zit ook op Meso zie ik.

Had jou eerder op het ectoforum verwacht naast dbb :s
wat doe jij uberhaupt op een bodybuilding forum? :)
Misschien ook maar eens lid worden van Meso rx. Daar mag je tenminste normaal over gear en sources praten.
Voor mij idd de reden om daar op te zitten. Aangezien hier letterlijk niets besproken mag worden...

Bodyweight: 107.4
Trainingstijd: 40 minuten

#Squat
70 x 3
100 x 3
120 x 3
150 x 3
170 x 2
190
210
195 x 2 x 3

Meer dan dit ga ik niet doen, voelde zwaar door de hitte en tren. Kon een zwembadje vullen :roflol:

wat doe jij uberhaupt op een bodybuilding forum? :)

Voor mij idd de reden om daar op te zitten. Aangezien hier letterlijk niets besproken mag worden...

Bodyweight: 107.4
Trainingstijd: 40 minuten

#Squat
70 x 3
100 x 3
120 x 3
150 x 3
170 x 2
190
210
195 x 2 x 3

Meer dan dit ga ik niet doen, voelde zwaar door de hitte en tren. Kon een zwembadje vullen :roflol:
Ja ik heb dit ook ff gedaan vandaag maar dan /2 :p
super dikke squats voor zo een korte training :thumbup:

zit stiekem ook veel op engelse/amerikaanse forums want wat hier de laatste tijd gezegd word over de doseringen e.d. Geloof ik minder dan niks van. Enkele jaren terug iedereen boven de 100kg hier= alles wat te koop is.
nu +120kg ripped 50o tESt

reddit is wel mooi :)

Begin steeds meer te twijfelen om hGH te gaan gebruiken, maar kan voor mezelf lastig besluiten wanneer nu een goed moment is om het te doen. Eerst vond ik het sowieso financieel een te grote stap maar op het moment heb ik meer dan genoeg ruimte in mijn maandelijkse budget om een iu of 3 a 4 te verantwoorden, zeker ook nu ik voor een interessante prijs aan kan komen.
Mijn doelen liggen nog een flink stuk van waar ik nu sta, maar ik vind het alleen lastig om te zeggen wanneer nou een goed moment is, op AAS alleen kan ik ongetwijfeld nog een hoop gains maken omdat ik nog niet echt heel hoog doseer, maar aan de andere kant vindt @Vonk het altijd een goede toevoeging om te doen. Je leest op t internet natuurlijk allerlei topverhalen erover zoals verhoogde vetverbranding etc, maar hoe geloofwaardig zijn die verhalen nu? Zijn er meer mensen die hun eerlijke ervaringen erover kunnen delen? Bijv@vntl @Col_inc

giphy.gif

Ja ik heb dit ook ff gedaan vandaag maar dan /2 :p
super dikke squats voor zo een korte training :thumbup:

zit stiekem ook veel op engelse/amerikaanse forums want wat hier de laatste tijd gezegd word over de doseringen e.d. Geloof ik minder dan niks van. Enkele jaren terug iedereen boven de 100kg hier= alles wat te koop is.
nu +120kg ripped 50o tESt

reddit is wel mooi :)
Had eigenlijk in mijn hoofd wel een 220-230 squat te willen doen @ 8RPE, maar die temperatuur maakte het echt onmogelijk, dit was ook prima voor een RPE7.5 a 8.

Naja de doseringen die je op amerikaanse boards voorbij ziet komen zijn ook echt totaal onnodig hoor. Jongens van 80 kg die 2 gram aan olie erin duwen en dan nog orals cyclen 4 weeks in 4 weeks out etc, imo gekkenwerk.

Hoge doseringen om iets te onderhouden is sowieso niet nodig en heb zelf serieus behoorlijk wat gains gemaakt in cruises van 240-300 mg. Je moet een beetje een sweetspot vinden qua doseringen en gezondheid. zoals dat ik laatst 900 test, 300 deca en 200 mast heb gedraaid heeft mij serieus niet veel opgeleverd, vast wel een kg aan droge massa, maar dit had ik op een andere manier, met minder gear, waarschijnlijk ook wel kunnen doen :o
Daar hebben heel veel sources gewoon een eigen topic.
Vind ik zelf wel een goed iets, sources die getest worden om zo aan harm reduction te kunnen doen in plaats van alles maar in de schaduw plaats te laten vinden. Leuk om te weten of een product daadwerkelijk van merk X is en geen fake, maar daar hebben we geen reet aan. Wil liever weten WAT er in het product van merk X zit. Dit zet ook gelijk druk op de producenten om hun producten goed te maken in plaats van underdosed/andere werkzame stoffen etc.

Voor een man maakt het geen reet uit als er stanozolol in de var zit, extra vermannelijking, boeiend, maar mochten vrouwen het gebruiken is het toch wel fijn als een product verkocht als var gewoon daadwerkelijk oxandrolon bevat.

Imo zou het beleid net zo moeten zijn als het beleid in Nederland op het gebied van drugs en het bijbehorende DIMS.
Nee beter niet:roflol:

Had eigenlijk in mijn hoofd wel een 220-230 squat te willen doen @ 8RPE, maar die temperatuur maakte het echt onmogelijk, dit was ook prima voor een RPE7.5 a 8.

Naja de doseringen die je op amerikaanse boards voorbij ziet komen zijn ook echt totaal onnodig hoor. Jongens van 80 kg die 2 gram aan olie erin duwen en dan nog orals cyclen 4 weeks in 4 weeks out etc, imo gekkenwerk.

Hoge doseringen om iets te onderhouden is sowieso niet nodig en heb zelf serieus behoorlijk wat gains gemaakt in cruises van 240-300 mg. Je moet een beetje een sweetspot vinden qua doseringen en gezondheid. zoals dat ik laatst 900 test, 300 deca en 200 mast heb gedraaid heeft mij serieus niet veel opgeleverd, vast wel een kg aan droge massa, maar dit had ik op een andere manier, met minder gear, waarschijnlijk ook wel kunnen doen :o

Vind ik zelf wel een goed iets, sources die getest worden om zo aan harm reduction te kunnen doen in plaats van alles maar in de schaduw plaats te laten vinden. Leuk om te weten of een product daadwerkelijk van merk X is en geen fake, maar daar hebben we geen reet aan. Wil liever weten WAT er in het product van merk X zit. Dit zet ook gelijk druk op de producenten om hun producten goed te maken in plaats van underdosed/andere werkzame stoffen etc.

Voor een man maakt het geen reet uit als er stanozolol in de var zit, extra vermannelijking, boeiend, maar mochten vrouwen het gebruiken is het toch wel fijn als een product verkocht als var gewoon daadwerkelijk oxandrolon bevat.

Imo zou het beleid net zo moeten zijn als het beleid in Nederland op het gebied van drugs en het bijbehorende DIMS.

Nee beter niet:roflol:
Het stuk rondom aas: helemaal mee eens!

Dit soort dagen moeten jullie niet te veel van mij verwachten, ik hou t alleen bij de main lifts. Het zweet stroomde van me af.

Bodyweight: 108.4 🤰
Tijd: 30 minuten

#Benchpress
70 x 3
100 x 3
120 x 2
140
150
160
145 x 2 x 3
120 x 12

Kan me voorstellen dat het geen feest is in dat kamertje zonder airco, met tren.

Kan me voorstellen dat het geen feest is in dat kamertje zonder airco, met tren.
Niet te banken he in dat hok :roflol:

Gisteren:
Bodyweight 108.5
Trainingstijd 1:15 waarvan 20 minuten met mijn baas bellen en heeel veel ouwehoeren met iemand in de gym.
Dit weer ben ik niet zo productief, gisteren verder ontzettend hard gechilld, vandaag zelfde plan :cool:

#Sumo deadlift
60 x 5
100 x 5
140 x 3
180 x 3
220 x 2 x 3

#V-grip pulldown
67 x 10
87 x 10
97 x 10 x 2

p*ssy.

please don't hit me