- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Live report, ik zweet me alsnog dood.
Gisteren de tren geupt naar 300 mg/week.
Waarom doe ik dat terwijl het een miljoen graden is?
![]()
Haha de struggle is realLive report, ik zweet me alsnog dood.
![]()
vraag t me afgelopen week ook afHij is geen homoMisschien koelt het een beetje af als je je baard wat trimt![]()
Voor een miljoen gains bruhLive report, ik zweet me alsnog dood.
![]()
That's a fact
Dank, mijn vriendin likes it hairy. Ooit 1x afgeschoren en was 3 seconde van oooeh, en daarna: doe maar niet meer.
Mijn eerste keer deze week maar echt sterven, dat terwijl het koeler is vandaagHaha de struggle is realvraag t me afgelopen week ook af

Nat maken, is koeler dan geen baardMisschien koelt het een beetje af als je je baard wat trimt![]()

If only het zo werkt.

Was goed zweten daardoor

Thanks, delts zijn wel een sterk punt van me

Ik zag het gister bij iron house.
De wereld wilt ons niet shredded hebbenToevallig hé, ik vond gisteren 2 pizza's bij domino's.

Ooh dan ben ik wel benieuwd wie jij bent? Had me ff aangesproken dan

Je liep er super onzeker bij, wil dat niet nog erger maken.Ooh dan ben ik wel benieuwd wie jij bent? Had me ff aangesproken dan![]()
Shit was t zo duidelijk te zien dat ik onzeker ben? Of was het omdat ik me ongemakkelijk voelde door t transpireren?Je liep er super onzeker bij, wil dat niet nog erger maken.
Maar blauw ua t shirt met leggings, het andere anabooltje gisterochtend.

Nogal ja.Shit was t zo duidelijk te zien dat ik onzeker ben?
Net begonnen, nieuwe baan is 10 min verwijderd van ih dus ja dan moet je wel bij ih trainen.Ah dus jij was die hyooooge motherfucker, volgende keer ff aanspreken, train je standaard bij ihu want volgens mij train je er vaker? Je kwam me iig bekend voor.
Dat is geen strafNet begonnen, nieuwe baan is 10 min verwijderd van ih dus ja dan moet je wel bij ih trainen.

Geweldige shape. Als jij aan de contest mee zou doen , zou je gewoon een paar badkamerselfies kunnen insturen en winnen.Was goed zweten daardoor
Thanks
Thanks, delts zijn wel een sterk punt van me
Random tandenpoets badkamerpicca.
Moet echt naar de barbier voor mn haar en mn baard
Oog wat zachter want gisteren choco kruidnootgjes grvonden bij de Action
Recomp wordt dus vanaf nu een dirtybulk
![]()