- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd lekker na Leg Day.Is al een hele tijd hoor, kleedkamers zijn naar boven verplaatst![]()
Oef 🤗
Bij ihu is het voor iedereen elke dag legday

No spang mattie, zondag gaat er pas stukkie vanaf.
Die baard is toch niet te lang tochOef 🤗
Bij ihu is het voor iedereen elke dag legday
No spang mattie, zondag gaat er pas stukkie vanaf.
Ja heb vanochtend niet mn baard gekamd
![]()
Daar denkt mijn wederhelft anders over

Gvd blijft wel streef ditDit was overigens gisteren bij ihu, ff kleedkamerflexings
![]()
![]()

Verwacht dat ik bij een 7 plates squat ik wel een 8 plate deadlift heb![]()
Lief

Hou die maar op 5 plates, ben ik al blij zat

5 plate bench, 7 plate squat 8 plate deadlift, dan ben ik ook wel happy ja.
Als jullie steeds in plates blijven praten moet ik elkese keer natellen hoeveul kilo da da is

Is inderdaad echt veel makkelijker dan gewoon het aantal kilo´s noemen....Dan gaat er iets fout bij jou
Rekenen in plates is easy als maar kan.
Weight = 20+40x aantal plates.
4 plates is 20+40x4=180.
Is inderdaad echt veel makkelijker dan gewoon het aantal kilo´s noemen....

Verstandig gab. Ruimte voor techniek error met deze gewichten is klein..Dus verstandig om zo te doen als je focus niet 100% is.Trainingstijd: kort
Bodyweight: 107.0 kg
Bezigheidstherapie terwijl mijn vriendin moest maxen vandaag. Zelf gisteren feestje geweest en misschien een beetje pep gebruikt. Wel 4 uurtjes kunnen slapen dus best ok, maar ga dan niet zwaar squatten of deadliften ivm blessures oplopen. Die laat ik voor morgen.
#Benchpress
60 x 5
100 x 5
120 x 4
140 x 7 x 3
#Cable row
77 x 10
97 x 10
117 x 10
127 x 8 x 3
Exact, ruimte voor error is zeer beperkt en ga niet vermoeid+semi verdrugst het risico opzoeken. Ff wat gedaan nu tijdens opwarm sets van mijn vriendin, maar had ook net zo goed niets kunnen doen. Bench voelde overigens wel gewoon lekker.Verstandig gab. Ruimte voor techniek error met deze gewichten is klein..Dus verstandig om zo te doen als je focus niet 100% is.

Denk dat als je de haarzakjes hebt, je deze vooral met DHT varianten goed kan prikkelen om volwassen te worden, dus masteron en dergelijken.Had ik maar zo'n baard. Ben verdomme bijna 32 en moet het nog doen met hier en daar een plukje haar. Het word wel elk jaar meer. Hoorde eens dat iemand veel baardgains maakte op bold....is 800 mg voldoende?