XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Lekker ventje hoor :heart:

Bro is je baard nou een stuk korter :(

• Topic Starter Topic Starter
Oef 🤗
Bij ihu is het voor iedereen elke dag legday :roflol:
Bro is je baard nou een stuk korter :(
No spang mattie, zondag gaat er pas stukkie vanaf.
Ja heb vanochtend niet mn baard gekamd
20200819_124226.jpg

Als jullie steeds in plates blijven praten moet ik elkese keer natellen hoeveul kilo da da is

Dat 4 plates 180 is weet ik zo ook wel uit me hoofd maar bijvoorbeeld 7 plates moest ik toch ff natellen :hahaha:

Bodyweight: 107.9
Trainingstijd: 1:10
Waterschade beneden in de eetkamer denk ik, zoveel ik zweet...

#Benchpress
70 x 6
100 x 5
120 x 5
140 x 5 x 4

#V-grip pulldown
30 x 12
50 x 12
65 x 10

#Single arm cable row
30 x 10 x 3

#triceps extension w/ straight bar
30 x 12
40 x 10
45 x 10
45 x 8
45 x 5
Restpause +-10 ademhalingen

Trainingstijd: kort
Bodyweight: 107.0 kg

Bezigheidstherapie terwijl mijn vriendin moest maxen vandaag. Zelf gisteren feestje geweest en misschien een beetje pep gebruikt. Wel 4 uurtjes kunnen slapen dus best ok, maar ga dan niet zwaar squatten of deadliften ivm blessures oplopen. Die laat ik voor morgen.

#Benchpress
60 x 5
100 x 5
120 x 4
140 x 7 x 3

#Cable row
77 x 10
97 x 10
117 x 10
127 x 8 x 3

Trainingstijd: kort
Bodyweight: 107.0 kg

Bezigheidstherapie terwijl mijn vriendin moest maxen vandaag. Zelf gisteren feestje geweest en misschien een beetje pep gebruikt. Wel 4 uurtjes kunnen slapen dus best ok, maar ga dan niet zwaar squatten of deadliften ivm blessures oplopen. Die laat ik voor morgen.

#Benchpress
60 x 5
100 x 5
120 x 4
140 x 7 x 3

#Cable row
77 x 10
97 x 10
117 x 10
127 x 8 x 3
Verstandig gab. Ruimte voor techniek error met deze gewichten is klein..Dus verstandig om zo te doen als je focus niet 100% is.

Had ik maar zo'n baard. Ben verdomme bijna 32 en moet het nog doen met hier en daar een plukje haar. Het word wel elk jaar meer. Hoorde eens dat iemand veel baardgains maakte op bold....is 800 mg voldoende?

Verstandig gab. Ruimte voor techniek error met deze gewichten is klein..Dus verstandig om zo te doen als je focus niet 100% is.
Exact, ruimte voor error is zeer beperkt en ga niet vermoeid+semi verdrugst het risico opzoeken. Ff wat gedaan nu tijdens opwarm sets van mijn vriendin, maar had ook net zo goed niets kunnen doen. Bench voelde overigens wel gewoon lekker. :)
Had ik maar zo'n baard. Ben verdomme bijna 32 en moet het nog doen met hier en daar een plukje haar. Het word wel elk jaar meer. Hoorde eens dat iemand veel baardgains maakte op bold....is 800 mg voldoende?
Denk dat als je de haarzakjes hebt, je deze vooral met DHT varianten goed kan prikkelen om volwassen te worden, dus masteron en dergelijken.

Ik had al volledige dekking rond mijn 18e vanaf toen ook gaan trimmen ipv glad scheren en vooral nog blond omdat t relatief dunne haren waren, haren wat dikker geworden met de jaren voordat ik on ging. Toen ik eenmaal on ging werden ze heel snel nog veel dikker en dus roder. Had dit natty waarschijnlijk ook gewoon gekregen met de jaren.

Als je gewoon de haarzakjes niet hebt, zal het ook nooit een volle baard kunnen worden. Gelukkig zelf aardig gezegend met baardgenen, had alleen onder mijn lip iets voller gemogen naar mijn mening.

Terug
Naar boven