- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wou eigenlijk vanmiddag gaan, maar denk morgen pas weer trainen. Als ik nog iets wil doen vandaag, doe ik het thuis.Durf je nu niet meer op zondagochtend bij iron house te trainen? Je hoeft niet bang te zijn hoor.
Ja dat groeit bij mij ook wel aardigaas heeft niks gedaan voor me baardgroei, wel voor de rest van me lichaamsbehaaring![]()

Heb hetzelfde. In coronatijd weer eens een poging gedaan iets te laten staan (aangeizen ik langdurig thuiswerkte), maar heb het maar weer opgegeven. 1 voordeel: als je moet scheren voor de wedstrijd/shoot (of DBB-contest) kom je relatief goed weg. Het lijkt mij echt drama wanneer je echt een gorillarug, -borst, en benen hebt en voor een wedstrijd of fotoshoot je helemaal moet scheren.Had ik maar zo'n baard. Ben verdomme bijna 32 en moet het nog doen met hier en daar een plukje haar. Het word wel elk jaar meer. Hoorde eens dat iemand veel baardgains maakte op bold....is 800 mg voldoende?
Meer testosteron, daarom zijn ze ook zo snel agressief en willen ze iedereen z’n moeder altijd neukenHet verbaast mij overigens wel, want (en dat bedoel ik echt absoluut niet racistisch) je ziet vaak dat mensen met niet-westerse genen juist veel en op jonge leeftijd goeie baardgroei hebben. Ik weet even niet wat exact je afkomst is.

HugeBodyweight: 108.1
Trainingstijd: 1:30 ofzo?
#Conventional deadlift, paused off the floor, controlled negative
70 x 5
120 x 4
150 x 3
170
190
205
190 x 2 x 3
Das een mond vol
#Pullups
BW x 6 x 5
#Single arm cable row
20 x 10
30 x 10
40 x 10 x 4
#Cable curls, single arm
10 x 12
15 x 8 x 2
Snelle post workout flex, don't mind the angle.
Ook bij barbier geweest dus strakke baard flexings @Bokito
![]()
Je neemt de woorden uit mn mond
I am trying

Nogsteeds 20 kg lichter?
Hnng dankje
Hopelijk bedoel jij wel Tormund

Fucking knew it

Jaaa die wil ik ook wel zijn

Die hoor ik wel serieus vaak ja

Jij 20kg lichter dan ik? Eerder 30I am trying
Nogsteeds 20 kg lichter?