Misaa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.350
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt vast wel goed, en anders train ik er doorheenEffe volhouden. Hopelijk dat de rust het verder doet afspannen in jouw geval.

Yeah buddy, kcals soon opschroeven want we mogen weer dik worden, summer is over.Zag alweer een goeie 250g kruidnoten op mfp voorbij komen dus eindelijk road to ectozone verlaten.![]()
Ben ik je ff voor

I know that feel makker, life aint easy als je zo sexy bent als ons. We moeten elkaar supporte. Donderdag 17.00 doen? XoxoEy maat, waarom ben jij nooit bij IHU als ik er ben? Zou wel fijn zijn om een keer niet de enige eyecandy te zijn van de sportschool.
Al die loerende mensen de hele tijd.
Het sexy gedeelte laat ik wel aan jou over. Maar gaan we doen, donderdag IHU.I know that feel makker, life aint easy als je zo sexy bent als ons. We moeten elkaar supporte. Donderdag 17.00 doen? Xoxo
@MrDroeftoeter zullen glijden als Bambi op t ijsKijk uit dat jullie niet uitglijden en jullie nek breken over al dat glibberige p*ssy juice dat jullie zullen teweegbrengen bij de dames daar. Levensgevaarlijk.
Cool, knuffelen op 1.5 meter.Het sexy gedeelte laat ik wel aan jou over. Maar gaan we doen, donderdag IHU.
Thanks man, leuk om te horen

Eens! Met name ook dat dit goede fysiek ook de nodige power heeft. Zo sterk zijn als je eruit ziet:esentie van powerbuilding
Hehe thanks man! Moet alleen nog veel sterker worden.Eens! Met name ook dat dit goede fysiek ook de nodige power heeft. Zo sterk zijn als je eruit ziet:esentie van powerbuilding
)Serieus probeer abs erbij te doen icm weighted hyperextension. ...Deze zijn mij ook aangeradenOchtendgewicht: 107.7
Trainingstijd: 1:00
Voorzichtig highbar squats gedaan, omdat dit doorgaans wat minder belastend is op de onderrug, opgewerkt tot 1 easy single en daar bij gelaten.
Ga ook maar eens een keer wat consequenter abs aanpakken (wie houd ik voor de gek?)
#Squat, high bar
70 x 5
100 x 5
120 x 3
150 x 3
170 x 2
190
210 @7
#Cable leg curls
10 x 12
15 x 12 x 4
#Abwheel
BW x 6 x 3
#Cable crunches
15 x 12 x 3
Zou sowieso wat meer aan mn core moeten werken. Wie weet ooitSerieus probeer abs erbij te doen icm weighted hyperextension. ...Deze zijn mij ook aangeraden
Easy rep met 210☺ nice

Tsja mag niet klagen... heb t op video maar was warm dus NSFW rated

Welkom!

Naar jullie sexy kontjes?Ik kon echt genieten van die gast bij de dumbbells, gewoon keihard aan het loeren.