- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ook een HBB(WBIDAE)
Its all about the angles braaaah

Voor mijn kaaskop genen wel, gelukkig blond waardoor je bijna niets ziet. Blij dat ik die turkish genetics niet heb

Zaterdagochtend met de missus
Daarom was ik weer zo snel wegSorry dat ik je bang maakte met mijn zieke arm pump.

Zusje van mijnvriendin/verllofde/aanstaande/whateverjehetwiltnoementoekomstige vrouw en haar vriend gingen voor t eerst ooit mee trainen, veel bezig geweest met techniek uitleggen. Ze deden het wel echt verbazingwekkend goed en vonden t beide ook leuk dus wie weet.
Goed bezig man, na op de afgelopen meeting meerdere personen de liefde voor het powerliften bij gebracht te hebben ga je thuis gewoon nog ff door. Keep up the good work
#Squat
205 x 2 x 3
Had stiekem gehoopt meer te squatten, maar prima zo, zat er ff niet in.
Gruwelijke squat hoor!
#Benchpress
160 x 3 x 3 fucking easy ook.
Jep geloof ik graag, 1 x 172 kg zal ook makkelijk gehaald kunnen worden lijkt me.
+ stats op de grote drie?

Thx
Akkoord

180 moet in me zitten, eerste set had ik zeker 5 a 6 reps kunnen makenbinnenkort 180kg op de bench,
als ik 3x3 kan op de bench kan ik 9/10% hoger gaan voor 1 rep, ik weet dat dit bij iedereen verschillend werkt.
This is the OG posterboy he, heb jarenlang levensgroot op de voorgevel gehangenWajoo, big man is gewoon een foto model voor iron house.

Haha ja zie het op Facebook, leuk man!
@Shadow Project here is training for the 2021 World Championship Hugging Snuggling Competition. As you can see he is very proficient in the bear-hug category.
![]()

Thx
Akkoord
180 moet in me zitten, eerste set had ik zeker 5 a 6 reps kunnen maken
This is the OG posterboy he, heb jarenlang levensgroot op de voorgevel gehangen
![]()
Komt hij weer hoorToen ik 5 / 6 reps kon op 160 kilo bench, was mijn 1rm 180kg. Was ook weer niet heel clean hoor met kont beetje omhoog tijdens het push

Denk het ook wel aangezien 170+ easy ging180 moet in me zitten, eerste set had ik zeker 5 a 6 reps kunnen maken