- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehehe thanks, heb wel echt serieus massa gepakt laatste tijd en zelf ook dik tevreden met gewichten leanheidGvd voor 110kg vind ik je nog pittig lean, bent wel echt groot aan het worden vent.

Thanks man!
I know
Tfoe ik mag jou nu niet meer
Ik doe mijn best

Spierscheurtje ofzo? Kan hennig kut zijn, met beetje pech een week enkel LB
Snap ik. Maar ja, je weet van wie het komt.
Heb zo'n vermoeden dat veel langer gaat duren dan een weekSpierscheurtje ofzo? Kan hennig kut zijn, met beetje pech een week enkel LB

Heel 2020 is niet loyal, bro
Ja ik baal als een stekker man, natuurlijk net wanneer het lekker gaat. Zoals altijd.f**k, balen die pijntjes her en der!
Wil geen b*ch zijn maar wellicht even wat gas terug nemen voordat je een serieuze blessure oploopt. Zou zonde zijn. De gewichten waar je mee speelt zijn niet te zuinig dus foutrange is klein.
Be safe
Thaks man, welkom in mijn rehab log nuMan man man, wat een fysiek... Wprdt tijd dat ik deze ook ga volgen... In!

Weet niet of ik trots ben eindelijk bij een clubje te horen...f**k man. Dat klinkt wel zwaar kut. Team kreupel begint aardige vorm aan te nemen 🤪
Thanks, komt vast wel weer goed.
Thanks

Zelfde vraag hier...Net wanneer het zo lekker ging. Denk je dat het te wijten valt aan een te intensieve periode van trainen? Het viel mij namelijk op dat de gewichten een stuk hoger lagen als voorheen.