MuscleMeat

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
vetz*k. Snel gaan cutten jij :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.044
Net ff lekker getraind, bij 140 kg wermep deadlift ineens gevoel alsof mn arm van mn lijf afscheurde. Nu t*ring veel pijn in mn lat. Dus dat was de trenning weer

Fingers crossed dat t meevalt.
Gvd voor 110kg vind ik je nog pittig lean, bent wel echt groot aan het worden vent.
Hehehe thanks, heb wel echt serieus massa gepakt laatste tijd en zelf ook dik tevreden met gewichten leanheid :D
Thanks man!
vetz*k. Snel gaan cutten jij :p
I know :sad:
In het echt valt het allemaal reuze mee hoor.
Tfoe ik mag jou nu niet meer
Ik doe mijn best :D

Fucking lats zijn niet loyal in 2020.

f**k, balen die pijntjes her en der!
Wil geen b*ch zijn maar wellicht even wat gas terug nemen voordat je een serieuze blessure oploopt. Zou zonde zijn. De gewichten waar je mee speelt zijn niet te zuinig dus foutrange is klein.
Be safe

Man man man, wat een fysiek... Wprdt tijd dat ik deze ook ga volgen... In!

• #1.050
Lijkt ernstiger dan ik in eerste instantie gehoopt had, gisteravond was het eigenlijk nogsteeds niet goed mogelijk te testen wat het probleem is.
Zowel adductie, endorotatie en exorotatie doen echt flink pijn. Gisteren leek het wel het meest positief voor endorotatie en dat zou duiden op de Subscapularis maar we zullen komende dagen nog ff moeten testen om zeker te weten welke spier het probleem is, omdat nu nog teveel irritatie in het gebied zit en dus op meerdere dingen positief ben. Daarna kunnen we een plannetje voor rehab op te stellen want ik heb wel zo'n vermoeden dat dat nodig gaat zijn.

Tot komend weekend doe ik in ieder geval ff niets en daarna hoop ik dat de meeste oefeningen (in aangepaste vorm) gewoon gaan... Afhankelijk van hoe het komend weekend aanvoelt zal ik moeten besluiten wat ik doe met mijn geplande bulk naar 115 kg. Deze week richt ik in ieder geval op 3750-4000 kcals aangezien ik weinig doe en op werk nu ook alleen maar kantoorwerk kan doen.

Spierscheurtje ofzo? Kan hennig kut zijn, met beetje pech een week enkel LB
Heb zo'n vermoeden dat veel langer gaat duren dan een week :o
Snap ik. Maar ja, je weet van wie het komt.
:heart:
Fucking lats zijn niet loyal in 2020.
Heel 2020 is niet loyal, bro
f**k, balen die pijntjes her en der!
Wil geen b*ch zijn maar wellicht even wat gas terug nemen voordat je een serieuze blessure oploopt. Zou zonde zijn. De gewichten waar je mee speelt zijn niet te zuinig dus foutrange is klein.
Be safe
Ja ik baal als een stekker man, natuurlijk net wanneer het lekker gaat. Zoals altijd.
Man man man, wat een fysiek... Wprdt tijd dat ik deze ook ga volgen... In!
Thaks man, welkom in mijn rehab log nu :roflol:

f**k man. Dat klinkt wel zwaar kut. Team kreupel begint aardige vorm aan te nemen 🤪

Beterschap en succes ermee!

• #1.054
Succes bro

5a1b380f140000045450f472.jpg

Poppende lats bij deadlifts crew checking in.

Ik heb nog geen poppende lat gehad bij de deadlift, ondanks dat ik bijna elke andere denkbare blessure heb gehad.

Morgen maar eens deadliften.

Net wanneer het zo lekker ging. Denk je dat het te wijten valt aan een te intensieve periode van trainen? Het viel mij namelijk op dat de gewichten een stuk hoger lagen als voorheen.

Terug
Naar boven