XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Ben je bouwvakker of zo?
Werk in de zware industrie, normaal niet zoveel fysiek werk maar af en toe wel. Bij calamiteiten waar wel fysiek zwaar werk bij hoort heeft het de voorkeur dat deze grote jongen meehelpt, zeker als het in mijn verantwoordelijkheidsgebied valt zoals verstopte silo's, de laatste paar weken is het nogal raak qua calamiteiten.
CEO 10K a day
Dit idd
 
Ochtendgewicht: 108.0
Trainingstijd: 1:40

Jezus wat een benchsessie :roflol:

#Benchpress
60 x 5
90 x 5
107.5 x 5
125 x 4 x 2
135 x 3 x 2
145 x 2 x 2
152.5 x 1 x 2
145 x 2 x 2
135 x 3 x 2
117.5 x 5
100 x 7

De 152.5 kg bewoog echt alsof het niets was. :)

#SSB good mornings
72 x 8
92 x 8 x 4

#cable triceps extensions, single arm
7.5 x 12
10 x 10
12.5 x 10 x 4

#Cable curls, single arm
10 x 10
12.5 x 10 x 4

#Hyperextensions
BW x 8 x 5
Ben jij de broer van vntl ?🤣 sicke benchpress btw.
 
Ben jij de broer van vntl ?🤣 sicke benchpress btw.
Klopt, zie hieronder foto samen met mn broer vntl. Hij is wat buffer, ik ben wat langer, kan niet alles hebben :shrug:
beiden hebben een dikke pens, dus ik snap je wel :yes:
Jij hoort ook bij onze fam toch, zus?
1603456699281.png
 
Laatst bewerkt:
Klopt, zie hieronder foto samen met mn broer vntl. Hij is wat buffer, ik ben wat langer, kan niet alles hebben :shrug:

Jij hoort ook bij onze fam toch, zus?
Bekijk bijlage 510091
Ook nog op een plaatje , kun je de volgende keer op zo een foto de namen boven het hoofd zetten. Zie nu namelijk niet wie wie is.
 
Komt vanzelf :D

Thanks, nee subscapularis is nogsteeds fucked. Elke keer gaat t net wat beter en dan verneuk ik t weer op werk :roflol:
Komende 3 weken kunnen ze op werk iig niet op mij rekenen bij calamiteiten, heb dat ook al aangeven want is elke keer 1 stap vooruit, 2 achteruit. Ben bang dat ik binnen de kortste keren helemaal afscheur want voelt nogsteeds echt niet goed, zeg maar zwaar kut eigenlijk.
Dat is wel flink ruk!
Goed dat je in ieder geval probeert ruimte te creëren om extra belasting te voorkomen....
 
Komt vanzelf :D

Thanks, nee subscapularis is nogsteeds fucked. Elke keer gaat t net wat beter en dan verneuk ik t weer op werk :roflol:
Komende 3 weken kunnen ze op werk iig niet op mij rekenen bij calamiteiten, heb dat ook al aangeven want is elke keer 1 stap vooruit, 2 achteruit. Ben bang dat ik binnen de kortste keren helemaal afscheur want voelt nogsteeds echt niet goed, zeg maar zwaar kut eigenlijk.
Ben jij een vrouw
 
Godver wat een brute foto
Vind die ander van vntl en mij samen nog wat vetter, kan je de tekst op mn shirt goed lezen :p

Ochtendgewicht: 108.9
Trainingstijd: 1:45?

#beltsquat
50 x 8
100 x 5
140 x 5 x 5

#Benchpress
60 x 6
90 x 5
107.5 x 4
125 x 3
145 x 3 x 5

#Benchpress, close grip
100 x 5
120 x 3 x 5

rehab

#Single arm cable row, ironhouse
13 x 15 x 4
Internal ss external rotations 15x3
 
Hoihoi zijn we weer.

Ochtendgewicht: 107.7 ecto, terwijl echt tering veel gegeten van t weekend :shrug:
Trainingstijd: 2:00 uur

#Benchpress
60 x 5
90 x 3
100 x 5
117.5 x 4
135 x 3 x 2
152.5 x 2 x 4

#SSB Squat
72 x 6
112 x 6
152 x 6
162 x 6 x 3

#Benchpress
90 x 5
107.5 x 4
125 x 3
145 x 3 x 4

#Flye machine
89 x 10
103 x 10 x 5

#cable triceps extensions, single arm
10 x 10
15 x 10 x 2
10 x 10
10 x 12
 
Het verbaast mij ook hoe lastig het is om zwaarder te worden op AAS:o ja wanneer je nog ver van je natty max zit gaat het als een trein.. snap het vuistregeltje van 0,5 kg per week wat ze hier geregeld adviseren aan natty's in de bulk dan ook niet, dat is imo met juice zelfs nog een nette prestatie.
 
Het verbaast mij ook hoe lastig het is om zwaarder te worden op AAS:oja wanneer je nog ver van je natty max zit gaat het als een trein.. snap het vuistregeltje van 0,5 kg per week wat ze hier geregeld adviseren aan natty's in de bulk dan ook niet, dat is imo met juice zelfs nog een nette prestatie.
Zwaarder worden is nog niet eens m'n grootste issue.. ja misschien nu wat op het einde maar daadwerkelijk massa aanzetten.
 
Het verbaast mij ook hoe lastig het is om zwaarder te worden op AAS:oja wanneer je nog ver van je natty max zit gaat het als een trein.. snap het vuistregeltje van 0,5 kg per week wat ze hier geregeld adviseren aan natty's in de bulk dan ook niet, dat is imo met juice zelfs nog een nette prestatie.
Zwaarder worden is nog niet eens m'n grootste issue.. ja misschien nu wat op het einde maar daadwerkelijk massa aanzetten.
Echt spiermassa aanzetten gaat inderdaad niet zo snel meer, maar dat ligt misschien ook aan redelijk low dose gebruiken. Heb zelf verder geen haast en vind krap 110 kg met abs op 1.91 al best een prestatie :D

Maar de hoeveelheden eten wegwerken om uberhaupt op gewicht te blijven helpt ook niet mee. Bulken ben ik daardoor vaak snel beu :roflol:
 
Het verbaast mij ook hoe lastig het is om zwaarder te worden op AAS:oja wanneer je nog ver van je natty max zit gaat het als een trein.. snap het vuistregeltje van 0,5 kg per week wat ze hier geregeld adviseren aan natty's in de bulk dan ook niet, dat is imo met juice zelfs nog een nette prestatie.
1kg per maand als natty waarvan misschien na 8 maanden 50% muscle is.
 
Echt steady progress. Super saai.
 
Back
Naar boven