- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt stuk beter te gaan ja, probeeer het elke keer net wat zwaarder te belasten en gaat tot dusver prima.Hoe gaat het nu met je blessure? Gezien je single arm row gaat het de goede kant op toch?
150 test, 150 deca
Zo sterk tijdens cruise is heel nice, jelly
Goed om te horen dat het al wat beter gaat!Lijkt stuk beter te gaan ja, probeeer het elke keer net wat zwaarder te belasten en gaat tot dusver prima.
Lat pulldown of pullups gaan nog niet tho.
150 test, 150 deca
Thanks, gaat inderdaad best aardig voor een cruise.
Ja he, thx

Klopt, daarom gekozen voor 150 test/deca ipv 250 tot 300 test
Ben benieuwd wat je van deca gaat vinden? 1e keer deca voor je?Thanks, gaat inderdaad best aardig voor een cruise.
Ja he, thx
Klopt, daarom gekozen voor 150 test/deca ipv 250 tot 300 test
2x eerder gedraaid in een bulk op 300 maar beide keren na 6 weken gestopt met de blast. Tot nu toe als vervanging van deel test in de cruise bevalt prima, maar dat is nu ook pas 5 weken geloof ikBen benieuwd wat je van deca gaat vinden? 1e keer deca voor je?

Blessure en dan nog deze gewichten met bench en ssb squat. ..Damn!2x eerder gedraaid in een bulk op 300 maar beide keren na 6 weken gestopt met de blast. Tot nu toe als vervanging van deel test in de cruise bevalt prima, maar dat is nu ook pas 5 weken geloof ik
Hoop vooral dat t wat therapeutische waarde heeft
Training vandaag:
Ochtendgewicht: 107.7
Trainingstijd: 1:45
#Benchpress
60 x 5
100 x 5
117.5 x 4
135 x 3 x 2
152.5 x 2 x 4
145 x 2 x 4
#SSB Squat
72 x 5
112 x 4
152 x 3
172 x 2
192
212
#Flye machine
89 x 8
117 x 8 x 4
#Single arm cable row, ironhouse
23.5 x 8
38.5 x 8 x 5
Benchen en ssb squat gaan gelukkig nog goedBlessure en dan nog deze gewichten met bench en ssb squat. ..Damn!
Hou ons op de hoogte met jouw ervaringen van deca..als het goed bevalt qua therapeutisch is het wellicht een blijvertje in je stack icm deze manier van trainen (meer pl gezien gewichten en low reps)

Eerste keer is al lang geleden, gyno dacht ik maar zat mezelf gek te maken. Tweede keer was dit jaar nog, veel vocht door high test, MK, veel te veel vreten en vet, krijg daar slaapapneu van.
Dacht dat ik de enige was. Telkens tijdens bulk best last van. Is echt kutzooi als je een partner hebt, dan ben je niet de enige die er last van heeft

Komt nu ff wat beter uit ma wo vr te trainen, deze week ook nog. Denk volgende week wel weer op zaterdagochtend aanwezig met de vrouwWajoo, eerst stoer doen door te zeggen dat ik bang ben om met jou te benchen om vervolgens alleen maar te trainen op tijdstippen wanneer ik niet kan.
Wil hier niks mee zeggen, vind het gewoon heel erg toevallig.
Nee echt verschrikkelijk en niet alleen voor mijn partner. Zelf gewoon compleet uitgeput wakker worden is geen pretje, vandaar dat ik het dan al snel beu ben. Maar ben te gek op troep vreten en zeker in een bulk waar ik lastig aan mn kcals kom omdat kcal behoefte gewoon hoog wordt. Miss eens wat met een AI experimenteren in de bulkDacht dat ik de enige was. Telkens tijdens bulk best last van. Is echt kutzooi als je een partner hebt, dan ben je niet de enige die er last van heeft![]()

Inderdaad, heb nog het geluk dat ik student bent en deze lethargie nog geen te grote gevolgen heeft. Tegen de middag krijg ik al m’n eerste ‘klop’ en dan wil ik alleen maar slapenNee echt verschrikkelijk en niet alleen voor mijn partner. Zelf gewoon compleet uitgeput wakker worden is geen pretje, vandaar dat ik het dan al snel beu ben. Maar ben te gek op troep vreten en zeker in een bulk waar ik lastig aan mn kcals kom omdat kcal behoefte gewoon hoog wordt. Miss eens wat met een AI experimenteren in de bulk![]()
Wanneer ik inderdaad troep eet, in het bijzonder zoute zooi is het echt niet normaal ‘s nachts
Had het ook op test only op 900 mg/week, was met deca+MK niet per se erger dan voorheen. MK laat ik er dan liever in omdat dit goed helpt voor mijn eetlust, zeker in een bulk. Ben gewoon gewoon geen grote eterIs het dan geen optie om de deca er wel in te laten en de mk niet te gebruiken? Lijkt me deca een beter middel om erin te laten dan mk.

Als student kan het inderdaad misschien nog, maar in mijn werk gaat me dat niet lukken, vandaar dat ik dan elke keer de blast afbreekInderdaad, heb nog het geluk dat ik student bent en deze lethargie nog geen te grote gevolgen heeft. Tegen de middag krijg ik al m’n eerste ‘klop’ en dan wil ik alleen maar slapenWanneer ik inderdaad troep eet, in het bijzonder zoute zooi is het echt niet normaal ‘s nachts
overigens een goed idee omtrent een AI. Zag er nooit de meerwaarde van in maar als het dergelijke klachten kan verminderen wil ik het best proberen.

Had het ook op test only op 900 mg/week, was met deca+MK niet per se erger dan voorheen. MK laat ik er dan liever in omdat dit goed helpt voor mijn eetlust, zeker in een bulk. Ben gewoon gewoon geen grote eter
Als student kan het inderdaad misschien nog, maar in mijn werk gaat me dat niet lukken, vandaar dat ik dan elke keer de blast afbreek
Voor mij geldt hetzelfde voor wat betreft AI, zie er de meerwaarde niet per se van. Vind het niet erg om wat vocht vast te houden etc, maar als t helpt bij het voorkomen van slaapapneu is best een optie. Ga het volgende bulk proberen![]()
Niks mis met mijn seksdrive, alleen in een cut klapt t in elkaarMijn sex drive is ook 10x beter met een AI tijdens een blast... soms iets té goed zelfs lol.

www.instagram.com

171, maar dat was RPE 8 a 8.5. Heb voor het schema ook als max 180 ingevuld.