XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Wat zet je nu trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
  • #1.146
  • #1.148
Ben benieuwd wat je van deca gaat vinden? 1e keer deca voor je?
2x eerder gedraaid in een bulk op 300 maar beide keren na 6 weken gestopt met de blast. Tot nu toe als vervanging van deel test in de cruise bevalt prima, maar dat is nu ook pas 5 weken geloof ik :D
Hoop vooral dat t wat therapeutische waarde heeft

Training vandaag:

Ochtendgewicht: 107.7
Trainingstijd: 1:45

#Benchpress
60 x 5
100 x 5
117.5 x 4
135 x 3 x 2
152.5 x 2 x 4
145 x 2 x 4

#SSB Squat
72 x 5
112 x 4
152 x 3
172 x 2
192
212

#Flye machine
89 x 8
117 x 8 x 4

#Single arm cable row, ironhouse
23.5 x 8
38.5 x 8 x 5

2x eerder gedraaid in een bulk op 300 maar beide keren na 6 weken gestopt met de blast. Tot nu toe als vervanging van deel test in de cruise bevalt prima, maar dat is nu ook pas 5 weken geloof ik :D
Hoop vooral dat t wat therapeutische waarde heeft

Training vandaag:

Ochtendgewicht: 107.7
Trainingstijd: 1:45

#Benchpress
60 x 5
100 x 5
117.5 x 4
135 x 3 x 2
152.5 x 2 x 4
145 x 2 x 4

#SSB Squat
72 x 5
112 x 4
152 x 3
172 x 2
192
212

#Flye machine
89 x 8
117 x 8 x 4

#Single arm cable row, ironhouse
23.5 x 8
38.5 x 8 x 5
Blessure en dan nog deze gewichten met bench en ssb squat. ..Damn!

Hou ons op de hoogte met jouw ervaringen van deca..als het goed bevalt qua therapeutisch is het wellicht een blijvertje in je stack icm deze manier van trainen (meer pl gezien gewichten en low reps)

• #1.151
Blessure en dan nog deze gewichten met bench en ssb squat. ..Damn!

Hou ons op de hoogte met jouw ervaringen van deca..als het goed bevalt qua therapeutisch is het wellicht een blijvertje in je stack icm deze manier van trainen (meer pl gezien gewichten en low reps)
Benchen en ssb squat gaan gelukkig nog goed :D

Zou misschien wel verstandig zijn inderdaad.
Waarom was je gestopt met deca?
Eerste keer is al lang geleden, gyno dacht ik maar zat mezelf gek te maken. Tweede keer was dit jaar nog, veel vocht door high test, MK, veel te veel vreten en vet, krijg daar slaapapneu van.

Wajoo, eerst stoer doen door te zeggen dat ik bang ben om met jou te benchen om vervolgens alleen maar te trainen op tijdstippen wanneer ik niet kan.
Wil hier niks mee zeggen, vind het gewoon heel erg toevallig.

Laatst bewerkt:
  • #1.154
Wajoo, eerst stoer doen door te zeggen dat ik bang ben om met jou te benchen om vervolgens alleen maar te trainen op tijdstippen wanneer ik niet kan.
Wil hier niks mee zeggen, vind het gewoon heel erg toevallig.
Komt nu ff wat beter uit ma wo vr te trainen, deze week ook nog. Denk volgende week wel weer op zaterdagochtend aanwezig met de vrouw
Dacht dat ik de enige was. Telkens tijdens bulk best last van. Is echt kutzooi als je een partner hebt, dan ben je niet de enige die er last van heeft :o
Nee echt verschrikkelijk en niet alleen voor mijn partner. Zelf gewoon compleet uitgeput wakker worden is geen pretje, vandaar dat ik het dan al snel beu ben. Maar ben te gek op troep vreten en zeker in een bulk waar ik lastig aan mn kcals kom omdat kcal behoefte gewoon hoog wordt. Miss eens wat met een AI experimenteren in de bulk :shrug:

Nee echt verschrikkelijk en niet alleen voor mijn partner. Zelf gewoon compleet uitgeput wakker worden is geen pretje, vandaar dat ik het dan al snel beu ben. Maar ben te gek op troep vreten en zeker in een bulk waar ik lastig aan mn kcals kom omdat kcal behoefte gewoon hoog wordt. Miss eens wat met een AI experimenteren in de bulk :shrug:
Inderdaad, heb nog het geluk dat ik student bent en deze lethargie nog geen te grote gevolgen heeft. Tegen de middag krijg ik al m’n eerste ‘klop’ en dan wil ik alleen maar slapen :o Wanneer ik inderdaad troep eet, in het bijzonder zoute zooi is het echt niet normaal ‘s nachts:o

overigens een goed idee omtrent een AI. Zag er nooit de meerwaarde van in maar als het dergelijke klachten kan verminderen wil ik het best proberen.

• #1.156
Is het dan geen optie om de deca er wel in te laten en de mk niet te gebruiken? Lijkt me deca een beter middel om erin te laten dan mk.
Had het ook op test only op 900 mg/week, was met deca+MK niet per se erger dan voorheen. MK laat ik er dan liever in omdat dit goed helpt voor mijn eetlust, zeker in een bulk. Ben gewoon gewoon geen grote eter :roflol:
Inderdaad, heb nog het geluk dat ik student bent en deze lethargie nog geen te grote gevolgen heeft. Tegen de middag krijg ik al m’n eerste ‘klop’ en dan wil ik alleen maar slapen :o Wanneer ik inderdaad troep eet, in het bijzonder zoute zooi is het echt niet normaal ‘s nachts:o

overigens een goed idee omtrent een AI. Zag er nooit de meerwaarde van in maar als het dergelijke klachten kan verminderen wil ik het best proberen.
Als student kan het inderdaad misschien nog, maar in mijn werk gaat me dat niet lukken, vandaar dat ik dan elke keer de blast afbreek :roflol:
Voor mij geldt hetzelfde voor wat betreft AI, zie er de meerwaarde niet per se van. Vind het niet erg om wat vocht vast te houden etc, maar als t helpt bij het voorkomen van slaapapneu is best een optie. Ga het volgende bulk proberen :)

Had het ook op test only op 900 mg/week, was met deca+MK niet per se erger dan voorheen. MK laat ik er dan liever in omdat dit goed helpt voor mijn eetlust, zeker in een bulk. Ben gewoon gewoon geen grote eter :roflol:

Als student kan het inderdaad misschien nog, maar in mijn werk gaat me dat niet lukken, vandaar dat ik dan elke keer de blast afbreek :roflol:
Voor mij geldt hetzelfde voor wat betreft AI, zie er de meerwaarde niet per se van. Vind het niet erg om wat vocht vast te houden etc, maar als t helpt bij het voorkomen van slaapapneu is best een optie. Ga het volgende bulk proberen :)

Mijn sex drive is ook 10x beter met een AI tijdens een blast... soms iets té goed zelfs lol.

• #1.158
Mijn sex drive is ook 10x beter met een AI tijdens een blast... soms iets té goed zelfs lol.
Niks mis met mijn seksdrive, alleen in een cut klapt t in elkaar :p
Teveel is alleen maar vervelend.

Ochtendgewicht: 107.8 kg
Trainingstijd: geen idee

#Benchpress
60 x 5
90 x 5 toen moest ik ff wat ophalen dus training onderbroken
90 x 5
107.5 x 5
125 x 4 x 2
145 x 3 x 2
152.5 x 2 x 2