- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks

Thanks man! Wat dat betreft heb ik dan graag t mooiste van t mooiste, omdat t toch eeuwig mee gaat. Ben ook wel trots dat ik zulke mooie spullen kan kopen

Zegt degene met een rollie ;s
Gelijk heb je!Thanks
Thanks man! Wat dat betreft heb ik dan graag t mooiste van t mooiste, omdat t toch eeuwig mee gaat. Ben ook wel trots dat ik zulke mooie spullen kan kopen
Zegt degene met een rollie ;s
Ruilen tegen mijn gietijzeren plaatjes?Ik heb rubberen barbarian schijven...does the Job maar mis het geratel van ijzeren schijven....ivanko of eleiko zijn beide baas

Mijn wijze oma zei altijd: van ruilen komt huilen! Ik volg maar even haar raad, sorry😀
Eleiko of Ivanko bijt elkaar niet zo, alleen dat Eleiko in EU beter beschikbaar is want Zweeds merk. Heb wel ff naar beide gekeken

It does the trick inderdaad, maar ik ken mezelf. Als ik andere plates had gekocht, had ik sowieso ook ooit calibrated gekocht...Ik heb rubberen barbarian schijven...does the Job maar mis het geratel van ijzeren schijven....ivanko of eleiko zijn beide baas

Wijze omaMijn wijze oma zei altijd: van ruilen komt huilen! Ik volg maar even haar raad, sorry😀

Dankje!
Thanks

Ik doe stiekem var in dr kwarkie 's avonds

Veel kwark is zo afschuwelijk smerig, dat ik betwijfel of het proefbaar is XDDankje!
Thanks
Ik doe stiekem var in dr kwarkie 's avonds![]()
Heerlijk man, bak kwark zonder iets erinVeel kwark is zo afschuwelijk smerig, dat ik betwijfel of het proefbaar is XD

I see what you did there hihihihiHeerlijk man, bak kwark zonder iets erin
Mijn wijffie is al helemaal raar wat dat betreft, des te droger en dikker de kwark, des te beter voor haar![]()
Huehuehue