Fitness Seller

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Feel you! Hit achtig of doggcrapp (rest pause) is natuurlijk ook leuke manier van trainen.
Nog geen ervaring mee, maar ga er achter komen. Denk dat het best wel bij mij kan passen mits mijn schouders etc het houden :p
Lijken de schema’s van John Meadows je niet leuk om te proberen?
Zit die toevallig allemaal door te lezen.
Ik zou golds doen, dan heb je in ieder geval decent apparatuur om te pompen ipv die gare shit van basic fit.
Ja Golds heeft veel voordelen;
-Letterlijk om de hoek
-24 uurs dus kan ik 's ochtends voor werk
-Kapot veel goeie BB apparatuur

Denk vanavond eens ff langslopen of ik mijn oude abbo weer kan open gooien.

Gewoon alle freewieght presses zowel borst als chest er uit gooien en kijken of ze goede angle hebben voor chest/shoulder presses. Zijn veel apparaten die ruk hoek hebben, als je een goede vindt in golds die gewoon als compound gebruiken. Sws meer bang fro your buck hypertrofie wise en mss beter voor je schouder.

Gewoon alle freewieght presses zowel borst als chest er uit gooien en kijken of ze goede angle hebben voor chest/shoulder presses. Zijn veel apparaten die ruk hoek hebben, als je een goede vindt in golds die gewoon als compound gebruiken. Sws meer bang fro your buck hypertrofie wise en mss beter voor je schouder.

Hammer zijn lying flat bench press machine is echt goud.

• #1.304
Compleet uit mn comfortzone, maar juist goed. Al wil ik wel sowieso een db incline press oid mee gaan nemen ook.
Als ik het goed herinner staat die ook in Golds hier.
Die wat goed zijn bij golds hebben ze buiten gezet:o geen idee of ze inmiddels weer binnen staan maar ze hadden net de hammer strength plate loaded apparaten buiten gezet en die met een kut hoek binnen laten staan.
Beter staat die dan weer binnen want buiten heb ik geen f**k aan als ik om 6:00 ga trainen :o

Geen idee, mijn gym heeft alleen een nautlis press die echt solide is. Verder niet veel ervaring met equipment, ik weet alleen wel dat die presses die in basic fit staan echt absurd slechte mmc geven. Matrix rotzooi denk ik. Golds heb ik alleen lb getraind paar keer en daar had je toen wel nice leg presses, van die hip presses, heel veel hacks/45 graden variaties.

Compleet uit mn comfortzone, maar juist goed. Al wil ik wel sowieso een db incline press oid mee gaan nemen ook.

Als ik het goed herinner staat die ook in Golds hier.

Beter staat die dan weer binnen want buiten heb ik geen f**k aan als ik om 6:00 ga trainen :o
Doen wat je leuk vindt, maar is niet echt nodig :p Check die meadow programmatjes of wat rond op jp's forum.

Geen idee, mijn gym heeft alleen een nautlis press die echt solide is. Verder niet veel ervaring met equipment, ik weet alleen wel dat die presses die in basic fit staan echt absurd slechte mmc geven. Matrix rotzooi denk ik. Golds heb ik alleen lb getraind paar keer en daar had je toen wel nice leg presses, van die hip presses, heel veel hacks/45 graden variaties.

Matrix en Technogym is wat meestal in de basic fit / FFF etc staat. Vind dat ook echt pure t*fus.

Ik zou wel kunnen stellen dat ik qua equipment een beetje verwend ben omdat ik al jarenlang train in gyms met alleen maar Hammer / Cybex / Life Fitness, maar voor mij is het òf dat, òf free weights. Al die imitatie Hammer machines zijn tijdverspilling imo.

Jammer dat we in Europa / Rusland geen Prime, Atlantis en Arsenal hebben… Misschien over 10 jaar ofzo dat dat ook eens deze kant op komt.

Matrix en Technogym is wat meestal in de basic fit / FFF etc staat. Vind dat ook echt pure t*fus.

Ik zou wel kunnen stellen dat ik qua equipment een beetje verwend ben omdat ik al jarenlang train in gyms met alleen maar Hammer / Cybex / Life Fitness, maar voor mij is het òf dat, òf free weights. Al die imitatie Hammer machines zijn tijdverspilling imo.

Jammer dat we in Europa / Rusland geen Prime, Atlantis en Arsenal hebben… Misschien over 10 jaar ofzo dat dat ook eens deze kant op komt.
Zijn wel paar gyms hier die wat prime shit hebben, maar niet veel.

Of je traint gewoon hard op freeweights en wordt kk buff f**gots

Of je traint gewoon hard op freeweights en wordt kk buff f**gots

Als je week in week uit incline bb - flat bb - db flyes voor chest doet ben je daar na een tijdje ook wel klaar mee. Trainen moet wel leuk en uitdagend / afwisselend blijven. Daar hoort goede apparatuur ook bij.

• #1.311
Komende tijd wil ik High intensity bodybuilding een gooi gaan geven, beetje geïnspireerd op trainingsmethoden van onder andere Jordan Peters, Dorian Yates en Dante Trudel
Aangezien ik niet met een trainingspartner train, is het beetje lastig om forced reps te doen zoals Dorian Yates, overloaden doe ik dan nu voornamelijk met Rest-pause sets.
Ook weer abbo bij Golds afgesloten, aangezien dat voor BB wel ideaal is. Zal komende paar weken eerst ff wennen worden, daarna ga ik wat extra volume toevoegen door 1 top set 6-8 te doen en dan back-off met 8-12 met vervolgens rest-pause.

2021-11-14
@ 108.5 bw

#Incline db press
34 x 10
44 x 10
48 x 9 Zware grind op laatste
44 x 8 Op.

#Nautilus hammer grip chest press
20 x 10
35 x 10
45 x 9, RP: 5, 4, 3

#Flye machine
68 x 10
89 x 10
103 x 10, RP: 6, 5, 5

#Strict cable curls w/ straight bar
25, 40, 60 x 10
80 x 8, RP: 6, 5, 5

#Curl EZ bar
35 x 10
40 x 8, RP: 5, 5, 4

Lekker korte training, maar mijn schouder en zwaar pressen met vrije gewichten is niet de beste combi. Gelijk flink last na de training, nu wel weer gekalmeerd.
Miss de incline db press ook maar vervangen voor een incline machine press. Gelukkig genoeg opties bij Gold's.
Wel echt kapot erge spierpijn in mn chest en biceps nu :roflol:

2021-11-15
@ 109.3 bw

#Leg extensions
57 x 12
71 x 12
112 x 13, RP: 7, 6, 6
weight stack al gelijk uitgespeeld, volgende keer dus maar een plate loaded leg extension pakken.

#Plate loaded legpress 45 deg
153 x 10
243 x 10
318 x 8
358 x 6 bij 6e rep voelde ik iets knappen in mn linker vastus lateralis gevolgd door gelijk goeie pijn en een blauwe plek, dus maar direct gestopt met de quad oefeningen. :o

#Leg curls, seated
15 x 10
35 x 12
50 x 12
60 x 10, RP: 6, 5+2F

#Romanian deadlift
100 x 12
140 x 8 x 2 Had deze nog wel veel zwaarder kunnen doen maar voelde pijnlijk aan mn quad for some reason.

Maar hier bij gelaten, linker been voelt nu als goeie pip, is maar een kleine blauwe plek en voel het voornamelijk met traplopen maar niet extreem dus valt hopelijk wel mee.

Laatst bewerkt:
Hoe bevielen de eerste BB trainingen?
En ben je inmiddels klachtenvrij na je Rona feestje?

• #1.314
Hoe bevielen de eerste BB trainingen?
En ben je inmiddels klachtenvrij na je Rona feestje?
Eerlijk gezegd was ik stiekem wel beetje nerveus voor deze trainingen en het is wel ff wat anders, zeker dat alles geven op je topset, tot falen en dan nog rest-pause erachteraan knallen is wel ff schakelen maar bevalt eigenlijk verrassend goed. Jammer dat ik nog geen all-out setjes heb kunnen doen op legpress en hacksquat doordat ik m'n been gelijk verneukt heb maar dat wordt denk ik ook wel echt gestoord pittig.

Rona is eindelijk wel weer goed. Mocht ook wel een keer.
Godver je bent hier niet voor gemaakt :roflol:
Dat vermoeden heb ik ook :roflol:

Genoeg equipment daar, ff kijken welke leg presses geen pijn doen I guess.

• #1.316
  • #1.317
2021-11-17
@ 109.4 bw

#Dumbbell shoulder press
20, 28, 38 x 10
42 x 7
34 x 10
Deze moet weer even wat sterker worden, mijn max was 48x4 ooit met sporadisch deze oefening doen.
Met deze wekelijks doen moet dat makkelijk opgehoogd kunnen worden.

#Db side raises
12 x 10
14 x 11 RP: 7, 5
Schouder nogsteeds kapot :roflol:

#triceps extension w/ straight bar
35, 49 x 10
42 x 12, 11, 10

#Triceps extension machine
10 x 12
20 x 12 x 3

#Nautilus machine overhead press
15, 25 x 12
35 x 12 x 3
Ff pompen want beetje last van schouder :emo:

2021-11-18
@ 109.8 bw

#Lat prayer
21, 31.5 x 12
38.5 x 8 x 4

#V-grip pulldown, ironhouse
47 x 10
107 x 8 RP: 3, 3, 2
Potverdomme nou al leeg :o

#Single arm cable row, ironhouse
40, 47, 50 x 10
43 x 12

#Watson wide grip row
20 x 10
35 x 11, 10, 8, 8

Quad lijkt mee te vallen. Heb nu alles 1x gehad en moet nog wel ff wennen aan deze manier van trainen want ga elke keer wel kapot van de spierpijn :roflol:

Waar blijven de foto's gvd, kan niet fappen op die trainingen

• #1.319
Terug
Naar boven