AndroidHealthClinic

Shocking Bloed, zweet en trainen! Conwa's foto en filmpjes log! Before&after edition

• Topic Starter Topic Starter
Leuk hoor, dat IF.. Maar ehh, wordt er nog getraind hier?! :lifter:

Nee helaas...
Probeer het wel steeds, maar niet noemenswaardig...
Ik heb 2 weken terug op zaterdag avond een armpje druksessie gehouden met wat mensen...
Kan nu vrij weinig meer.. Benen trainen uiteraard wel, maar zodra ik met gewichten ga werken dan trekt de pijn erin (begint bij schouder en trekt door naar hele rechterarm) en gaat dit pas na 1.5 uur gehele rust weer weg.
Zeer vervelend. Zelfs recreatief zwemmen gisteren ging niet..
Eigenlijk mijn eerste echte blessure ooit.. Baal enorm, maar ik ben bang dat er niks anders op zit dan een aantal weken zeer licht of niet belasten..
KLOTE

Nee helaas...
Ik heb 2 weken terug op zaterdag avond een armpje druksessie gehouden met wat mensen...
Kan nu vrij weinig meer.. Benen trainen uiteraard wel, maar zodra ik met gewichten ga werken dan trekt de pijn erin (begint bij schouder en trekt door naar hele rechterarm) en gaat dit pas na 1.5 uur gehele rust weer weg.
Eigenlijk mijn eerste echte blessure ooit.. Baal enorm, maar ik ben bang dat er niks anders op zit dan een aantal weken zeer licht of niet belasten..
KLOTE

Aw k*t man! :( Sterkte ermee...

Nee helaas...
KLOTE
Ohw, da's niet echt leuk. Zit niets anders op dan even verplicht rust te nemen dan. :(

Flink balen zeg. Ben je er mee naar een fysio oid geweest?

Flink balen zeg. Ben je er mee naar een fysio oid geweest?

Nee, doe ik ook niet.. Voelt dusdanig heftig dat ik zelf wel kan inschatten dat ik voorlopig niet meer moet belasten.
Heb ook al het één en ander uitgeprobeerd. Pijn blijft terugkomen. Voornamelijk bij borst trainen.

Nee, doe ik ook niet.. Voelt dusdanig heftig dat ik zelf wel kan inschatten dat ik voorlopig niet meer moet belasten.
Heb ook al het één en ander uitgeprobeerd. Pijn blijft terugkomen. Voornamelijk bij borst trainen.
Oei oei..... ik hoop dat het snel opknapt!

Armpje drukken... nooit meer doen!

Dat klinkt heftig :(. Sterkte ermee!

Waar voel je het in je borst? In het midden?

Waar voel je het in je borst? In het midden?

Nee, maar bij bijvoorbeeld bankdrukken dan begint de pijn in mijn schouder en trekt door naar mijn hele rechterarm. Dan kan ik ook niet verder, want het trekt pas na 1.5 uur weg...
Afgelopen zondag gezwommen en nu zeurt het nog steeds na.. ook bij niet belasten. Voelt als een soort spierpijn in rechterschouder..

Gaat het een beetje weg als je de handen tegen elkaar (vastgrijpen) voor je borst houdt en dan een paar keer trekt en duwt tegen je eigen handen aan?

Morgen benen, dat kan ik nu lekker bijtrekken. Zal het eens uitproberen. En bedoel je dan voor langere tijd of puur tijdens het handen duwen/trekken?

En bedoel je dan voor langere tijd of puur tijdens het handen duwen/trekken?
Na een keer of vijf achter elkaar duwen en trekken hoop ik dat het iets wegtrekt. Ik heb dit ook een keer gehad (bij het armpjedrukken trok iemand heel onverwachts keihard aan mijn arm) en dit hielp tegen de pijn.

Balen man van je blessure! Hopelijk snel hersteld zodat je weer kunt knallen in de gym :)

Hoe is het hier? Nog steeds geblesseerd?

Ooh wow..dat had ik even gemist. Hoe gaat het nu inderdaad??

Hoe is het hier? Nog steeds geblesseerd?

Ooh wow..dat had ik even gemist. Hoe gaat het nu inderdaad??

Bedankt voor de zorgen! Helaas na 3.5 week nog steeds gezeur met de rechterkant..
Het zit in mijn schouder en komt enkel naar boven bij borst oefeningen.
Train sinds gister weer wat zwaarder en daarvoor 3 weken 1x p.w. getraind.
Gisteren voor het eerst weer wat zwaarder dus en helaas toch weer pijn.
Wel minder dan in het begin, maar het voelt niet alsof het snel zal wegtrekken.

Training van gisteren (gewicht 91.6kg):

Cable row.narrow
15x50kg
14x80kg
10x100kg
8x110kg

Benchpress
20x60kg
15x70kg
12x80kg
8x90kg
6x100kg
3x110kg
vanaf 90kg kwam de pijn weer opzetten, maar dan maakt het gewicht ook niet meer uit.
Dan voel ik het ook bij 60kg, erdoorheen trainen maakt het niet erger.

Deadlift
20x100kg
15x130kg
5x160kg
1x180kg
1x190kg
1x200kg
Was alweer een tijd geleden dus die laatste 1 reps puur om te kijken hoe ver ik kwam.

Incline dumbell flyes
12x10kg
10x14kg
10x16kg
10x18kg
Deze voor de zekerheid maar niet te zwaar..

Widegrip cable pull downs
12x60kg
10x70kg
10x80kg
8x90kg

Incline dumbell press
10x24kg
10x30kg
10x30kg
gestopt, wilde het niet teveel belasten en ik vermoed dat dit bij incline erger is dan plat.

Buikspieren
Zooitje crunches, kabel werk en andere onzin voor buik gedaan.
Nooit echt buik getraind, maar is wel handig nu ik borst wat moet ontzien.

Gelukkig wordt het niet erger tijdens de training. Hopen dat het uiteindelijk weer helemaal verdwijnt. Toch nog een beste training eigenlijk. :)

200 DL. Nice.

...weer wat zwaarder...

...200kg DL...wat???

Terug
Naar boven