MuscleMeat

Body Central Transformation course hendrie (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dank u nog 5weken vol houden en dan ben ik er ook helemaal weer klaar mee met dat cutten en cardio:p:p:p:D:D dan mag er eindelijk gegroeit worden:D
 
Ga je ook mee doen aan de volgende course?

Nee dat niet Marvin jij dan?ga je mee doen? Is wel echt een aanrader hoor super leuke en goeie begeleiding van de jongens van body central
 
Is dat begeleiding vanuit je gym ofzo?
 
Is dat begeleiding vanuit je gym ofzo?

Nee body central zit in Spijkenisse daar moet ik meer als 2uur voor rijden maar geeft niet is het meer dan waard
 
Vanmorgen na 3weken weer bij body central geweest voor de laatste checkup en meeting voor het einde nu nog 4weken bikkelen en afwachten wat het waard is geweest over4weken vanmorgen wel een super mooie motiverende meeting gehad

3weken terug nog op14,6% vanmorgen op 12,2% yeeeeeees mijn doel om onder de 10% te komen is dus nog steeds haalbaar! Nu 4weekjes knalle nog


4weeks out
 
Goed werk man!
Prima begeleiding & goed werk van je dus :)
 
Netjes Hendrie, nog ff doorbikkelen voor die laatste 2-3%
Je mag alvast trots zijn op wat je tot nu toe bereikt hebt.
Zet em op :)
 
Goed te lezen Hendrie! Nog 4 weken alles geven! Weet nog niet of ik mee ga doen.heb het idee dat ik met IF makkelijk er mijn bf under control hou en mogelijk ook kan verlagen..
 
Goed werk man!
Prima begeleiding & goed werk van je dus :)
jip begeleiding is top het is nu echt finetunnen op mijn lichaam en das wel relax en het slaat goed aan

Netjes Hendrie, nog ff doorbikkelen voor die laatste 2-3%
Je mag alvast trots zijn op wat je tot nu toe bereikt hebt.
Zet em op :)
ben ook zeker trots als ik terug kijk na mijn foto van 3maanden terug dat is echt een enorm verschil maar ben nog niet tevreden deze laatse 4weken gaan we alles nog uit de kast hallen

nope voor gekozen om vanaf nu geen fotos meer te plaatsen tot einde contest dan is het verschil deste mooier en groter:D effe geduld dus nog

Goed te lezen Hendrie! Nog 4 weken alles geven! Weet nog niet of ik mee ga doen.heb het idee dat ik met IF makkelijk er mijn bf under control hou en mogelijk ook kan verlagen..
kan ook marvin zelf weten man maar is zeker een aanrader!




vandaag de hele familie aan de paasbrunch en ik ga er tussen zitten met me eigen bakje eten:D:D hardcore
 
Nog ff alles op alles zetten. Go for it!:)
 
3weeks out:vermoeid,suf,slap,snel geïrriteerd,kortaf,leeg
 
Dat doe ik ook.wel hoor mindset is moorden dit is,wat ik wil zie mezelf per dag droger trekken
 
Is killing die laatste periode inderdaad.

Doordeweeks gaat het allemaal goed, maar vrijdag avond begin ik echt trek in andere zaken te krijgen en wordt dan goed sago als de rest 'lekker' zit te eten en ik me rijst/vis sta af te wegen. Als ik eenmaal klaar ben met eten voelt het wel weer goed dat ik me maaltijd op heb, maar soms....:)
 
Back
Naar boven