hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
dank u nog 5weken vol houden en dan ben ik er ook helemaal weer klaar mee met dat cutten en cardio

dan mag er eindelijk gegroeit worden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank u nog 5weken vol houden en dan ben ik er ook helemaal weer klaar mee met dat cutten en cardio

dan mag er eindelijk gegroeit worden
dan niet meer jaar lang onder begeleiding bouwen dus!
Ga je ook mee doen aan de volgende course?dan niet meer jaar lang onder begeleiding bouwen dus!
jip begeleiding is top het is nu echt finetunnen op mijn lichaam en das wel relax en het slaat goed aanGoed werk man!
Prima begeleiding & goed werk van je dus![]()
ben ook zeker trots als ik terug kijk na mijn foto van 3maanden terug dat is echt een enorm verschil maar ben nog niet tevreden deze laatse 4weken gaan we alles nog uit de kast hallenNetjes Hendrie, nog ff doorbikkelen voor die laatste 2-3%
Je mag alvast trots zijn op wat je tot nu toe bereikt hebt.
Zet em op![]()
nope voor gekozen om vanaf nu geen fotos meer te plaatsen tot einde contest dan is het verschil deste mooier en groter
effe geduld dus nogkan ook marvin zelf weten man maar is zeker een aanrader!Goed te lezen Hendrie! Nog 4 weken alles geven! Weet nog niet of ik mee ga doen.heb het idee dat ik met IF makkelijk er mijn bf under control hou en mogelijk ook kan verlagen..

hardcorevandaag de hele familie aan de paasbrunch en ik ga er tussen zitten met me eigen bakje etenhardcore

tanks komt goed alles gaat uit de kast
je wilt wat bereiken dus zul je er wat voor moeten laten