- Waardering
- 12.701
Goed voor de calorie verbranding

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

moest er wel om lachen.85 kg platen aan iedere zijde. De weerstand van de machine leeg schijnt 20 KG te zijn (geloof er niks van maar het staat er echt op)
Vandaag kwam er een oudere man naar me toe om te vragen of ik op zoek was naar blessuresmoest er wel om lachen.
Nu ja als jij dat nodig hebt haha. Wel beetje kut dat je zoveel schijven moet heffen vooraleer je kan beginnen 😂
Een man moet soms even 'overloaden' he.
Zelf heb ik een tijdje een verdachte oefening, gedaan, upright rows met halter. Werkte bij mij heel goed voor zowel de traps als de lateral delts, voor mij eigenlijk nog beter dan db lateral raises. Vroeger was ik blijkbaar bombproef, want nu zeurende pijn in mijn delts, rechter traps en nek.Ach ik zoek geen grenzen meer op jongen. Ik zoek dat niet meer. Gewoon lekker bezig zijn, m’n gewicht en vorm behouden is meer dan genoeg. Een blessure is gewoon kut.
Zelf heb ik een tijdje een verdachte oefening, gedaan, upright rows met halter. Werkte bij mij heel goed voor zowel de traps als de lateral delts, voor mij eigenlijk nog beter dan db lateral raises. Vroeger was ik blijkbaar bombproef, want nu zeurende pijn in mijn delts, rechter traps en nek.
Waarschijnlijk pak je de barbell te smal vast?Die zou ik dus nooit meer doen. Killer voor m’n schouders.

Mocht je en toch doen en voor het geval dat je deze nog niet kent...dan je ellebogen niet hoger dan schouderlevel tijdens de oefeningVan alles geprobeerd maar het is beter dat ik’m niet doe![]()
En fietsen met de Kids voor cardio ?
Doe je dat nog?
Binne van suiker ofwa