Fitness Seller

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Daar zit je sneller aan dan je denkt, straks een lekkere bulk na de cut + terug goed kunnen trainen (hopelijk) en je bent er zo :)

dat denk ik ook wel. Ik ben veel aan het lezen en onderzoeken over AAS. Misschien in de nabije toekomst toch eens proberen :)

Net een full body training gedaan na 2 maanden stil te hebben gezeten.

Het viel niet tegen, zeker niet omdat ik ook aan het vasten ben. Uiteraard heb ik best wat aan kracht ingeleverd, vooral op de bench. Ik zat vandaag op 75 KG. Ging best makkelijk maar het is niet wat het was :( maar goed, dat komt wel weer.
Ook ging het mijn duim goed, ik had er geen last van!

Nu ga ik mijn maaltijd opwarmen :meal:

Güle güle

Bijna iftar abi, eetsmakelijk

Laat, maar in abi

Net een full body training gedaan na 2 maanden stil te hebben gezeten.

Het viel niet tegen, zeker niet omdat ik ook aan het vasten ben. Uiteraard heb ik best wat aan kracht ingeleverd, vooral op de bench. Ik zat vandaag op 75 KG. Ging best makkelijk maar het is niet wat het was :( maar goed, dat komt wel weer.
Ook ging het mijn duim goed, ik had er geen last van!

Nu ga ik mijn maaltijd opwarmen :meal:

Güle güle
Je kunt nog steedsje BW benchen, is zo slecht nog niet als natty na 2 maanden niet benchen

Je kunt nog steedsje BW benchen, is zo slecht nog niet als natty na 2 maanden niet benchen

Nee dat klopt. Ik had ook wel zwaarder gekund waarschijnlijk maar ik wil nu niet tot het draadje gaan terwijl ik niet kan eten en drinken. FF rustig aan recompen...

Je kan weer trainen, kwestie van tijd dat je pr's gaat zetten.

Ik wens je een goede Ramadan bro!

Wel een interessante:

Tijdens een intensieve krachttraining verbrand je gemiddeld 0,1 kcal/kg/min.

Komt uit het artikel van Richard Bell.

Gisteren weer getraind...
Upper body want lower body kan ik niet trainen i.v.m. beperkte middelen.
Ik denk dat ik iets te enthousiast was met de military press, vandaag last van m’n onderrug. :)

Ik verrek al sinds dinsdag van de spierpijn, hopelijk gaat dit snel over.

Even een paar dagen rust. Zondag maar weer trainen denk ik.

:wl:

Welke middelen heb je? Lunges en splitsquats kan je toch wel doen?

200 bw squats verdelen over 2/4 sets
100 split squats in 3/4 sets
100 lunges in 2/3 sets
Leg curls met iets tussen voeten 4 sets ofzo
5 sets calf raises met iets in je hand tot failure
Voor de rest kan je nog jump squats, zittende calf raises doen. Mocht je elastiek hebben kan je leg extensions doen

een bench en wat losse dumbbells.
zo te zien ben jij niet veel groter dan mij dus misschien is dit een optie. ik weet niet hoe hoog jou bench is maar ik squat vanuit mijn bench ga op het puntje zitten leg de bar in mijn nek en sta op. beetje onhandig zo maar beter als niks. wel oppassen met bar terug leggen met schouders als jou schouders redelijk tight zijn kan je hier nog een blessure aan overhouden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven