XXL Nutrition

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Foto’s na 2 maanden stil te hebben gezeten (heb nu afgelopen week keer getraind).
De resultaten zijn teleurstellend vind ik omdat ik duidelijk kan zien dat ik veel ‘kwijt’ ben maar dit was ook wel te verwachten.
Niks aan te doen, werk aan de winkel komende tijd ;) Er is geen filter of iets dergelijks gebruikt voor de foto’s, helemaal origineel dus. Alleen m’n koppie is weg:D

Je ziet gewoon duidelijk een afnamen van omvang, vooral bij m’n bovenbenen. Het enige wat niet in omvang afneemt is m’n buik omvang :roflol:
Maar goed, ik ben blij dat ik iets kan doen ondanks de sluiting van de sportschool. Maar ze mogen weer open van mij hoor :o

Laatst bewerkt:
Paar keer goed trainen, beetje pompen en de spieren vol laten lopen, dan voel je je vanzelf weer beast modus.

Rug is nog aardig breed hoor

Niet zo negatief he!! Laat dat maar aan mij over... over mezelf :rolleyes:
Prima voor straks weer lekker te knallen!! :lifter:

Training 4-5-2020

Bulgarian split squat dumbbell 3x10 / 26 KG
Bench Press 3x8 / 76 KG
Bent over row 3x8 / 70 KG
Pull Down 3x10 / 50 KG
Military press 3x8 / 50 KG
Barbell curl 2x8 / 50 KG - 1x8 / 52 KG
Skull crushers 3x8 / 40 KG

Sommige oefeningen kan ik niet verhogen in gewicht dus de volgende training moet ik creatief proberen te zijn. :twitch:
Wat vind ik die bulgarian split squat trouwens een klote oefening zeg :scold: dat de sportschool maar snel open gaat! Dan kan ik tenminste weer squatten.

Misschien weerstand banden bij action oid halen. Kan je gewicht ook verhogen door banded oefeningen uit te voeren.
In ieder geval goedkope mogelijke oplossing?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven