- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Ze mogen eten tussen zonsondergang en opkomstVerschuift de tijd tot hoe laar je mag eten dan ook?
De personen met nachtdienst hebben het wel goed nu![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze mogen eten tussen zonsondergang en opkomstVerschuift de tijd tot hoe laar je mag eten dan ook?
De personen met nachtdienst hebben het wel goed nu![]()
Hee train je bij 040fit?
Nee, maar in het verleden wel eens geweest.
Er is geen filter of iets dergelijks gebruikt voor de foto’s, helemaal origineel dus. Alleen m’n koppie is weg

Niet zo negatief he!! Laat dat maar aan mij over... over mezelf
Prima voor straks weer lekker te knallen!!![]()

Nou ik mag (moet) nog wel heeeeel veel kilootjes aankomen hoor.Ik hoor het wel, we mogen allebei wat liever zijn voor ons zelf![]()
![]()

Nou ik mag (moet) nog wel heeeeel veel kilootjes aankomen hoor.![]()
Zo gepiept!I wish... stofwisselingsproblemen....

dat de sportschool maar snel open gaat! Dan kan ik tenminste weer squatten.Er zijn genoeg mogelijkheden:Sommige oefeningen kan ik niet verhogen in gewicht dus de volgende training moet ik creatief proberen te zijn.![]()
Er zijn genoeg mogelijkheden:
- aantal reps verhogen
- paused reps
- excentrische fase langzamer uitvoeren

Begin maar eens met paused reps te benchen (volle seconde de bar stilhouden op je borst) en kijk eens hoeveel reps je dan nog haalt met 76 kg.klopt. Maar de benchpress 20x gaan doen gaat me te ver. Liever zwaarder gewicht en minder reps![]()
Misschien weerstand banden bij action oid halen. Kan je gewicht ook verhogen door banded oefeningen uit te voeren.
In ieder geval goedkope mogelijke oplossing?
klote bandjes