AndroidHealthClinic

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
zo te zien ben jij niet veel groter dan mij dus misschien is dit een optie. ik weet niet hoe hoog jou bench is maar ik squat vanuit mijn bench ga op het puntje zitten leg de bar in mijn nek en sta op. beetje onhandig zo maar beter als niks. wel oppassen met bar terug leggen met schouders als jou schouders redelijk tight zijn kan je hier nog een blessure aan overhouden.

dit zie ik mezelf niet doen nee :p

Is het Never let Friends skip a legday dag? :D

Ik ga ze zondag proberen gentleman!

Toch vandaag gaan trainen :rolleyes: Hoezo eigenwijs.

Voor elke oefening een setje warming up gedaan.

Benchpress 3x10 / 76 KG
Bulgarian split squat 3x10 (i’m fucking dying @Camelus ) 20 KG dumbbell
Bent over row 3x10 / 70 KG
Pull down 3x10 / 60 KG
Military press 3x8 / 50 KG
Barbell curl 3x8 / 50 KG
Skull crushers 3x8 / 40 KG

Lekkere getraind samen met mijn broer. Die was aan het schelden omdat hij nog spierpijn van afgelopen maandag had :roflol:

Ik mis alleen de zware squats maar daar buitenom heb ik niks te klagen. Gaan met die banaan (of zoiets).

Zometeen iftar :meal:

Laatst bewerkt:
Prima training, mooi aantal compounds. Maar hoeveel gewicht had je d’r aan hangen? :rolleyes:

Toch vandaag gaan trainen :rolleyes: Hoezo eigenwijs.

Voor elke oefening een setje warming up gedaan.

Benchpress 3x10
Bulgarian split squat 3x10 (i’m fucking dying @Camelus )
Bent over row 3x10
Pull down 3x10
Military press 3x8
Barbell curl 3x8
Skull crushers 3x8

Lekkere getraind samen met mijn broer. Die was aan het schelden omdat hij nog spierpijn van afgelopen maandag had :roflol:

Ik mis alleen de zware squats maar daar buitenom heb ik niks te klagen. Gaan met die banaan (of zoiets).

Zometeen iftar :meal:
f**k it, gewoon lekker trainen zoals je doet :p
wat is iftar?

20u dus :) lijkt me niet makkelijk allemaal, maar als je het mooi volhoud toont het wel doorzettingsvermogen:1e:

eerste paar dagen is wennen maar daarna merk je er niets van. Je lijf kan best wel wat hebben.

21:07 is het iftar, met de dag wordt het een paar minuten later. De laatste dag is het geloof ik 21:42 :D

eerste paar dagen is wennen maar daarna merk je er niets van. Je lijf kan best wel wat hebben.

21:07 is het iftar, met de dag wordt het een paar minuten later. De laatste dag is het geloof ik 21:42 :D
Verschuift de tijd tot hoe laar je mag eten dan ook?
De personen met nachtdienst hebben het wel goed nu :p

Laatst bewerkt:
smakelijk bro!

Komen er Foto's van je fysiek ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven