- Waardering
- 12.701
Veel plezier en enjoy Ied-al-Fitr. Respect dat je de Ramadan hebt volgehouden.
Dankjewel maatje. Heel attent van je
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel plezier en enjoy Ied-al-Fitr. Respect dat je de Ramadan hebt volgehouden.
Graag gedaan. Mentaal ook sterker geworden denk ik? Voor dat aspect lijkt het me echt een goede ervaring, en om meer stil te staan bij de minderbedeelden en de luxes die we hebben als minder vanzelfsprekend te ervaren en meer te waarderen. De combinatie met intensief sporten lijkt me echter best lastig en weerhoudt mij (m.n. het niet mogen drinken van water).
Graag gedaan. Mentaal ook sterker geworden denk ik? Voor dat aspect lijkt het me echt een goede ervaring, en om meer stil te staan bij de minderbedeelden en de luxes die we hebben als minder vanzelfsprekend te ervaren en meer te waarden. De combinatie met intensief sporten lijkt me echter best lastig en weerhoudt mij (m.n. het niet mogen drinken van water).
)
.Meest bewezen supp, voor die paar euro zeker niet!Vandaag begonnen met creatine monohydraat.
Kijken of het weggegooid geld is of niet.
Geniet ervan, ik had btw wel gelezen dat suikerfeest 1 dag verzet zou zijn door de maan oid. Klopt dit eigenlijk of is het bs
Creatine monohydraat is echt prima
Ga je altijd met squatten van 20kg (losse barbell?) naar 80kg? Wil je liever niet een tussenstap, of sla je dat nu over wegens tijdgebrek in de outdoor gym?
ik weet dat het niet ideaal is....Ik zelf eerlijk gezegd merk weinig wanneer ik wel of geen creatine monohydraat neem, weinig toevoeging voor mij.

Ik merk er ook (icm aas) helemaal niets van