Fitness Seller

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dankjewel maatje. Heel attent van je :thumb:
Graag gedaan. Mentaal ook sterker geworden denk ik? Voor dat aspect lijkt het me echt een goede ervaring, en om meer stil te staan bij de minderbedeelden en de luxes die we hebben als minder vanzelfsprekend te ervaren en meer te waarderen. De combinatie met intensief sporten lijkt me echter best lastig en weerhoudt mij (m.n. het niet mogen drinken van water).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Graag gedaan. Mentaal ook sterker geworden denk ik? Voor dat aspect lijkt het me echt een goede ervaring, en om meer stil te staan bij de minderbedeelden en de luxes die we hebben als minder vanzelfsprekend te ervaren en meer te waarden. De combinatie met intensief sporten lijkt me echter best lastig en weerhoudt mij (m.n. het niet mogen drinken van water).

Het klinkt misschien heel zweverig maar het zit echt allemaal tussen je oren. Dat ‘niet water drinken’ tijdens het sporten ga je ook aan wennen. Is het ideaal? Nee zeker niet, ik drink tijdens een training meestal 1,5 - 2 liter weg. Maar je kunt echt wel zonder.

De grootste ‘reset’ tijdens de ramadan vind ik je geest. Je wordt je zo verdomd bewust van de kleine dingen die zo normaal zijn geworden in ons leven. FF een koekje bij de koffie, ff een biefstuk naar binnen werken, ff dit, ff dat.
Het is goed voor mijn zelfdiscipline en dat is de grootste reden waarom ik er aan meedoe.

(ik ben stiekem wel blij dat ik vanaf morgen weer m’n oude eetpatroon oppak :D )

Laatst bewerkt:
Fijn suikerfeest abi!

Enjoy!!! :) :eatmeat::meal:

Geniet ervan, ik had btw wel gelezen dat suikerfeest 1 dag verzet zou zijn door de maan oid. Klopt dit eigenlijk of is het bs

Training 25-5-2020

Benchpress
3x7 / 75 KG
1x5 / 75 KG

Squat ATG
20x / 20 KG
10x / 80 KG
8x / 85 KG
6x / 90 KG

Military press
3x6 / 50 KG

Bent over row
3x8 / 70 KG

Barbell curl
3x8 / 40 KG

Skull crushers
3x8 / 40 KG

De barbell curl kan zwaarder maar dan moet ik meer rust nemen tussen de sets en die tijd heb ik helaas niet met de outdoor gym.
Verder gaat de squat lekker gestaag omhoog :thumb:
Vandaag begonnen met creatine monohydraat.
Kijken of het weggegooid geld is of niet :D.

Geniet ervan, ik had btw wel gelezen dat suikerfeest 1 dag verzet zou zijn door de maan oid. Klopt dit eigenlijk of is het bs

dankje. 1400 jaar terug had ik het begrepen maar als je je daar hedendaags nog druk om moet maken als moslim dan heb je het niet begrepen.

Creatine monohydraat is echt prima

Ga je altijd met squatten van 20kg (losse barbell?) naar 80kg? Wil je liever niet een tussenstap, of sla je dat nu over wegens tijdgebrek in de outdoor gym?

Ik zelf eerlijk gezegd merk weinig wanneer ik wel of geen creatine monohydraat neem, weinig toevoeging voor mij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven