- Waardering
- 34.342
Denk jij niet dat ik mij kut voel wanneer jullie
grappen over mijn fysiek maken. Dat ik de grond in getrapt wordt. Dus jank niet zo man b*ch. Als je uitdeelt moet je incasseren
dikz*k haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk jij niet dat ik mij kut voel wanneer jullie
grappen over mijn fysiek maken. Dat ik de grond in getrapt wordt. Dus jank niet zo man b*ch. Als je uitdeelt moet je incasseren
Heb jij geluk dat ik geen vechter ben
Wat ben je agressief vandaag, kwade dronk? Cravings?
Sorry Peter ik maak het te bond niet?😋
Tren man allemaal opgekropte woede.Wat ben je agressief vandaag, kwade dronk? Cravings?
Kleine opdonder dat je bent woeshoem!
Kan snowke90 wel begrijpen, als het resultaat uitblijft dan hakt dat erin, mentaal. Je lijkt verder verwijderd van je droomfysiek. Dat is wat je jezelf dan wijsmaakt. Haal inspritatie uit elke gezette stap, al was dat een failure, opgeven is erger dan falen, wanneer je faalt sta je weer op en ga je door. Ben op dit gebied ook wijzer geworden dan jaren terug, het is nooit te laat.

Neemt niemand je kwalijk van dat unracken. Vooral grats met de PR!
Thanks heren!
Niet gek als unracken moeizaam gaat bij een stap van 50kg ook... misschien beter 1x 80 ofzo tussendoor?
Welke app gebruik je hiervoor?Daarna nog lekker op de fiets weggeweest maar die klote app is onderweg weer eens gecrasht. De rit was in totaal ongeveer 45-50 minuten.