MuscleMeat

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik denk eerder dat armen een spiergroep is die relatief makkelijk "big" lijkt als je wat vetter bent (en enigszins spiermassa hebt). Geen aanval, ken jou fysiek niet, maar ik heb zelf best "okay" armen (41cm ofzo) terwijl ik ze van mijn 15 trainingsjaren minimaal 13 niet heb getraind en in die andere 2 1 oefening per week. Echter, als ik "cut", lijk ik daar juist heel veel te verliezen. Ik ben het overigens niet helemaal met je oneens hoor. Ik heb nog nooit iemand (boven de 80kg bw) 20 pull ups zien doen, 120kg strict barbell rows of een 160kg stone zien laden die geen dikke armen had. Dus jou argument dat je van zware compounds dikke armen krijgt klopt deels wel, maar is ook deels optisch bedrog vaak door een hoog vet%.
Wanneer breng jij een boek uit?

Biceps kan je met rug goed meepakken, misschien heb je dat ook wel onbewust gedaan (in het begin)

Ga ik zeker vanuit. Enkel links is die duidelijk een stuk kleiner. Maar qua armomtrek die een jaar terug 40.5cm was mag ik niet klagen. Ben ook maar 1m69 en triceps maken veel goed. Als ik de vgl maak met andere merk ik vooral het verschil in biceps. Merendeel geeft dan ook aan dit enorm graag te doen haha. Ik op zich niet zo. :p

Ik denk eerder dat armen een spiergroep is die relatief makkelijk "big" lijkt als je wat vetter bent (en enigszins spiermassa hebt). Geen aanval, ken jou fysiek niet, maar ik heb zelf best "okay" armen (41cm ofzo) terwijl ik ze van mijn 15 trainingsjaren minimaal 13 niet heb getraind en in die andere 2 1 oefening per week. Echter, als ik "cut", lijk ik daar juist heel veel te verliezen. Ik ben het overigens niet helemaal met je oneens hoor. Ik heb nog nooit iemand (boven de 80kg bw) 20 pull ups zien doen, 120kg strict barbell rows of een 160kg stone zien laden die geen dikke armen had. Dus jou argument dat je van zware compounds dikke armen krijgt klopt deels wel, maar is ook deels optisch bedrog vaak door een hoog vet%.
Ik ben voorstander van de zware isolatieoefeningen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
Ieder het zijne jongens. Trainen moet geen lijdensweg worden. En daarbij is er een mega verschil tussen enhanced of natural trainen (niks naar juicers toe).

Lekker doen wat bij jouw doelen past.

Ja dat slingeren snap ik ook niet, je hebt toch wel een beetje feeling bij wat je doet? als je de biceps niet voelt verzuren moet er toch ergens een lichie gaan branden lijkt me, corrigeren jullie dat soort gasten nou nooit?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.189
Ja dat slingeren snap ik ook niet, je hebt toch wel een beetje feeling bij wat je doet? als je de biceps niet voelt verzuren moet er toch een lampie branden.

het moet geen onderrug training worden nee :p

Maar op z’n tijd hebben ‘cheat-curls’ echt wel een plekje bij mij.

Vroeger had ik hier zeker op gereageerd, maar ik ben wat ouder en verstandiger geworden. Als het niet gewaardeerd wordt dat ik mijn mening/tips geef, dan mag iedereen dat zelf aangeven. Brabo heeft al vaker aangegeven dit wel te doen, dus blijf ik in zijn log "op mijn manier helpen". Het is sws maandag, dus nog geen tijd voor de "vrijdagrel" ;)

Ja dat slingeren snap ik ook niet, je hebt toch wel een beetje feeling bij wat je doet? als je de biceps niet voelt verzuren moet er toch ergens een lichie gaan branden lijkt me, corrigeren jullie dat soort gasten nou nooit?
Denk je dat dat soort ego-lifters advies van andere mensen aannemen? :D
Maar op z’n tijd hebben ‘cheat-curls’ echt wel een plekje bij mij.
En een cheat-curl op z'n tijd is gewoon prima imo

Vroeger had ik hier zeker op gereageerd, maar ik ben wat ouder en verstandiger geworden. Als het niet gewaardeerd wordt dat ik mijn mening/tips geef, dan mag iedereen dat zelf aangeven. Brabo heeft al vaker aangegeven dit wel te doen, dus blijf ik in zijn log "op mijn manier helpen". Het is sws maandag, dus nog geen tijd voor de "vrijdagrel" ;)
Kan je niet meer tegen een grapje? Gewoon doorgaan met helpen hoor ;)

Ik heb niet het idee dat corrigeren gewaardeerd wordt. Misschien is de 'slingeraar' bewust aan het cheaten. En tegenwoordig denk ik, laat ze hun eigen fouten maar maken, ik groei er wel om door.
Ik train bijna altijd langzamer en strikter van vorm dan de ecto's naast mij die met zwaardere gewichten trainen.

Ga je nu butthurt doen man. Jij komt altijd met lange teksten wat ook wel houdt houd hout snijdt. Dus het was oprecht wanneer je met iets uit komt want je hebt blijkbaar wel verstand van zaken.

Leef elke dag alsof het vrijdag is.
Doe nou niet zo.

Ik heb niet het idee dat corrigeren gewaardeerd wordt. Misschien is de 'slingeraar' bewust aan het cheaten. En tegenwoordig denk ik, laat ze hun eigen fouten maar maken, ik groei er wel om door.
Ik train bijna altijd langzamer en strikter van vorm dan de ecto's naast mij die met zwaardere gewichten trainen.
Ik heb ooit 1 iemand gecorrigeerd, ik zag de hernia al aankomen, hij liep de sportschool uit en ik heb hem nooit meer in de sportschool gezien.

Andere lui corrigeren doe ik al lang niet meer. Heeft ten eerste 9 van de 10 keer toch geen zin want die gastjes doen lekker toch wat ze zelf willen en ten tweede focus ik me liever op mijn eigen training. Is hetzelfde als lui die hier een topic openen voor een winstrol kuurtje. Het wordt door iedereen afgeraden, maar uiteindelijk doen ze het toch zoals ze het zelf al hadden bedacht.

Nja, ik probeer ook echt altijd netjes te curlen. Maar vind het ook wel echt een oefening waar je makkelijk gaat cheaten NADAT je het niet meer trekt.

Heb zelf ook wel dat ik als de setjes echt zwaar zijn de vorm bij mij altijd wat minder is. Doe je nog zo je best...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven