MuscleMeat

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Aan de buitenkant zie je er wel gezond uit.

Thanks. Aan de buitenkant zie je ook niks :) Zolang de medicatie haar werk blijft doen is er niks aan de hand, behalve dat ik wat minder energie heb dan de gemiddelde gezonde persoon. Dit vanwege de ‘immunosuppressiva’ die ik dagelijks inneem.
En wanneer mijn darmstelsel toch besluit om te gaan ontsteken (ondanks medicatie) dan is het afzien totdat ze in het ziekenhuis de ontstekingen onder controle krijgen.

Hoeveel mensen van 30+ hebben helemaal niks denk je?

Update

Vanavond een gesprek gehad met mijn vrouw over mijn intentie tot het gebruik van AAS. Ik had het afgelopen zomer al een keer laten vallen maar ben er toen niet gedetailleerd op ingegaan. Vanavond dus wel.
Wat mij positief verraste was dat ze op eigen initiatief is gaan ‘onderzoeken’ wat AAS is en de risico’s zijn. Dus toen ik aangaf dat ik het eigenlijk wil gaan gebruiken kwam ze heel goed ‘voorbereid’ met haar verhaal waarom ze liever niet heeft dat ik het doe.
We hadden een positieve discussie en ik begrijp haar standpunten heel erg goed. Ik houd de inhoudelijke informatie voor me maar ik heb besloten om geen AAS te gebruiken/proberen.
Dit onderwerp is voor mij van tafel en ik ga me focussen op mijn sportdoelen voor volgend jaar.

Tot dusver de update :) Brab0’tje blijft natty!
Goed, happy wife is happy life.
En je hebt zonder ook al een meer dan goed genoeg fysiek.

Hoeveel mensen van 30+ hebben helemaal niks denk je?
Crohn en collitis staat op de lijst van de herkende ernstige ziektes (Tussen bv kanker, aids,.,). Dit is niet zomaar iets hoor... Niet te vergelijken met “prikkelbare darmen”of “slechte vertering” enzo...

(lijst van erkende ernstige ziektes belgische ziekenkas)
5F969756-E83E-46C2-B1CB-5EAF48B77995.jpeg

• #1.388
Training 30-11-2020

Bent over row
Opwarmen
12 x 60 KG
4 x 8 x 90 KG

Pull Ups (bodyweight + 15 KG)
4 x 6

Pull down (plate loaded machine)
12 x 100 KG
4 x 8 x 150 KG

BB curl (sz-stang)
12 x 40 KG
3 x 8 x 50 KG

Push down triceps extension
Opwarmen
4 x 8 x 45 KG

Crohn en collitis staat op de lijst van de herkende ernstige ziektes (Tussen bv kanker, aids,.,). Dit is niet zomaar iets hoor... Niet te vergelijken met “prikkelbare darmen”of “slechte vertering” enzo...

(lijst van erkende ernstige ziektes belgische ziekenkas)
5F969756-E83E-46C2-B1CB-5EAF48B77995.jpeg

Mijn post was ook niet bedoeld om "jullie" een stelletje pussies te noemen hoor, integendeel. Ik bedoel alleen te zeggen dat zo'n beetje elke 30+ er wel een gezondheidsreden heeft om niet te kuren. Hoeveel volwassen mensen hebben niet ergens iets fout zitten (erger (zoals Crohn of Collitis dus), minder erg (licht verhoogde bloeddruk, verhoogd cholesterol, etc.) of (zoals bij mij) zelfs psychisch). Wat dat betreft is kuren nooit slim.

Nu, ik vind dit ook geen zwart-wit issue. Hetzelfde (en nog veel erger) kan namelijk gezegd worden over roken, drank, recreatieve drugs, etc. Ook daar heeft zo goed als iedereen wel een fysieke of psychische rede om het niet te doen, maar toch doet meer als de helft van de bevolking het. Ik veroordeel kuurders dan ook niet, maar geef aan dat er altijd wel een (gegronde) fysieke reden is om het niet te doen.

Wat dat betreft is kuren nooit slim.
Dat is het zowiezo nooit :p
is inderdaad met drugs en dergelijke dingen ook zo. Er zijn imo zelfs geen gegronde redenen om het wel te doen (drugs, aas, roken)
Maar laat nu net alles wat niet mag, net leuk zijn :(

Dat is het zowiezo nooit :p
is inderdaad met drugs en dergelijke dingen ook zo. Er zijn imo zelfs geen gegronde redenen om het wel te doen (drugs, aas, roken)
Maar laat nu net alles wat niet mag, net leuk zijn :(
Nouja, dat is, als je die lijn doortrekt, met bijna alles wel zo idd. Als ik slim was, deed ik nu "zo door" (cutten, rustig pompen, veel cardio) maar vroeg of laat stap ik echt wel weer een judomat op of gaan we samen stenen tillen... Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

• #1.392
Mijn post was ook niet bedoeld om "jullie" een stelletje pussies te noemen hoor, integendeel. Ik bedoel alleen te zeggen dat zo'n beetje elke 30+ er wel een gezondheidsreden heeft om niet te kuren. Hoeveel volwassen mensen hebben niet ergens iets fout zitten (erger (zoals Crohn of Collitis dus), minder erg (licht verhoogde bloeddruk, verhoogd cholesterol, etc.) of (zoals bij mij) zelfs psychisch). Wat dat betreft is kuren nooit slim.

Nu, ik vind dit ook geen zwart-wit issue. Hetzelfde (en nog veel erger) kan namelijk gezegd worden over roken, drank, recreatieve drugs, etc. Ook daar heeft zo goed als iedereen wel een fysieke of psychische rede om het niet te doen, maar toch doet meer als de helft van de bevolking het. Ik veroordeel kuurders dan ook niet, maar geef aan dat er altijd wel een (gegronde) fysieke reden is om het niet te doen.

Bij mij is niet per sé mijn gezondheid de hoofdreden waarom ik het niet zal doen.
Natuurlijk speelt dat ook een rol maar ik doe wel eens meer dingen die niet goed zijn voor mijn gezondheid. Bij mij spelen factoren zoals gezin/familie ook een grote rol; hun mening is ook belangrijk in mijn besluitvorming.

Bij mij is niet per sé mijn gezondheid de hoofdreden waarom ik het niet zal doen.
Natuurlijk speelt dat ook een rol maar ik doe wel eens meer dingen die niet goed zijn voor mijn gezondheid. Bij mij spelen factoren zoals gezin/familie ook een grote rol; hun mening is ook belangrijk in mijn besluitvorming.
Gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven