- Waardering
- 12.701
Jij ook al?
Stoppen jullie daar allemaal met in de lengte groeien op jullie 12e?![]()
Geen schop onder m’n kont gehad van us vader.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij ook al?
Stoppen jullie daar allemaal met in de lengte groeien op jullie 12e?![]()
Maandje wachten is niet abnormaal bij Ali30-50 dagen levertijdff rondneuzen bij een NL’se leverancier.

Wel een ´beetje´ selectief.Laten we het over eens zijn dat Brabanders de "Vales" van het Zuiden zijn; noch vlees noch vis. Wij Limburgers distancieren ons echt van de "Hollanders" en kunnen het vaak beter vinden met Belgen (tenzij Antwerpen/Wallonië/Brussel) en het Mid-Westen van Duitsland. Brabanders willen toch een beetje bij "Holland" horen (Roosendaal, Breda, blegh, net "Hollandse steden") maar willen anderzijds onze "Southern way of life".
Die was er zeker ook niet.
Die was er zeker ook niet.
Want zo bin ze die Turkn

Een pot nat 🤭
We scheren jullie allemaal over een kam, net als die Westlanders.
We scheren jullie allemaal over een kam, net als die Westlanders.

Netjes! Doe je de BP decline in een decline station of met gewichtjes ofzo onder de bank?
Netjes! Doe je de BP decline in een decline station of met gewichtjes ofzo onder de bank?
Lijkt mij super intensief zo, ga ik ook eens proberen.
Lijkt mij super intensief zo, ga ik ook eens proberen.
MOH!Wel een ´beetje´ selectief.
Moet weer denken aan een incident uit mijn jeugd. Ik was net begonnen met marathonschaatsen en de laatste wedstrijd op de Uithof in Den Haag was het open Westlandse kampioenschap. Ik woonde toen (met opzet) op een paar honderd meter van de ijsbaan die zo'n beetje op het zuidelijkste punt van de stad ligt, tegen het Westland aan. En ik was lid van HVHW, Hardrijvereniging Den Haag Westland. Het einde haalde ik niet, maar het was wel leuk en ik had de smaak te pakken.
Het volgende jaar ging het duurschaatsen veel beter en kwam ik weer opdagen bij het open kampioenschap. Maar mij werd mij verteld dat het nu alleen voor echte Westlanders was. In de zomer daarvoor reed ik wielercriteria, en werd toen in Naaldwijk (epicentrum van het Westland) door de speaker belachelijk gemaakt vanwege mijn bekakte Haagse accent.
Ik heb de leren variant. Want ze hebben de magnesium hier weggehaald wegens hygiëne 🙁![]()
Padded Lifting Straps
De Harbinger Padded Cotton Lifting Straps bieden ondersteuning aan de grip en zorgen ervoor dat je nog zwaardere gewichten kunt tillen en intensiever kunt trainen.www.bardolino.nl
Quasi onverwoestbaar.
Brab0’tje blijft natty!Fijn dat je toch een keuze hebt kunnen makenUpdate
Vanavond een gesprek gehad met mijn vrouw over mijn intentie tot het gebruik van AAS. Ik had het afgelopen zomer al een keer laten vallen maar ben er toen niet gedetailleerd op ingegaan. Vanavond dus wel.
Wat mij positief verraste was dat ze op eigen initiatief is gaan ‘onderzoeken’ wat AAS is en de risico’s zijn. Dus toen ik aangaf dat ik het eigenlijk wil gaan gebruiken kwam ze heel goed ‘voorbereid’ met haar verhaal waarom ze liever niet heeft dat ik het doe.
We hadden een positieve discussie en ik begrijp haar standpunten heel erg goed. Ik houd de inhoudelijke informatie voor me maar ik heb besloten om geen AAS te gebruiken/proberen.
Dit onderwerp is voor mij van tafel en ik ga me focussen op mijn sportdoelen voor volgend jaar.
Tot dusver de updateBrab0’tje blijft natty!
Fijn dat je toch een keuze hebt kunnen maken
R.i.p brab0 kuurlog