AndroidHealthClinic

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Is dit niet wat overdreven allemaal? Als je nieuwsgierig bent naar aas en een beetje zit te twijfelen over of het allemaal wel zo verstandig is, kan je toch ook gewoon ff iets relatief onschuldigs proberen zoals bijvoorbeeld een paar weken anavar of zo? Als je nog nooit wat hebt gedaan qua gear, ga je echt als een speer van die zooi met gegarandeerd wat vvm en kracht erbij. Daar kan je altijd gelijk mee stoppen, geen gekut met hcg of nakuren of wat dan ook. Bevalt dat, kan je de volgende keer een stapje verder gaan, totdat je (eventueel) op een punt komt dat je je toch niet goed voelt bij wat je doet en dan doe je weer een stapje terug.

Iedereen doet net alsof steroids gebruiken een soort ziekte is waar je als je het eenmaal hebt, je er nooit meer van af komt en je genoodzaakt bent om je leven ermee te verneuken en te juicen tot in de kist.

Even wat meer perspectief mag wel.

Gedeeltelijk eens met wat je zegt, maar hoe leuk is het nog om te trainen als je merkt dat keihard werken zonder nog altijd way minder oplevert als hetzelfde doen met. Dat is namelijk ook één van de redenen dat ik nooit gekuurd heb. Vind het al erg genoeg dat ik nu door blessures voorlopig niet aan mijn pr's kom, maar als ik op mijn 30e zeker zou weten dat ik niet meer in "oude shape" kon komen (omdat ik off wil blijven en toen "on" was), weet ik niet hoeveel zin ik nog had om te trainen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.423
Is dit niet wat overdreven allemaal? Als je nieuwsgierig bent naar aas en een beetje zit te twijfelen over of het allemaal wel zo verstandig is, kan je toch ook gewoon ff iets relatief onschuldigs proberen zoals bijvoorbeeld een paar weken anavar of zo? Als je nog nooit wat hebt gedaan qua gear, ga je echt als een speer van die zooi met gegarandeerd wat vvm en kracht erbij. Daar kan je altijd gelijk mee stoppen, geen gekut met hcg of nakuren of wat dan ook. Bevalt dat, kan je de volgende keer een stapje verder gaan, totdat je (eventueel) op een punt komt dat je je toch niet goed voelt bij wat je doet en dan doe je weer een stapje terug.

Iedereen doet net alsof steroids gebruiken een soort ziekte is waar je als je het eenmaal hebt, je er nooit meer van af komt en je genoodzaakt bent om je leven ermee te verneuken en te juicen tot in de kist.

Even wat meer perspectief mag wel.
Heb je ook van die serieuze gesprekken met je vrouw of het allemaal wel verstandig is en wat de eventuele risico’s zijn als je samen een glaasje wijn drinkt, een sigga opsteekt of met 180 over de snelweg gaat?

Geen AAS gebruik = geen AAS gebruik.

Je kunt toch ook respect hebben voor mijn keus i.p.v. zagen en onnozel dingen met elkaar vergelijken?

Geen AAS gebruik = geen AAS gebruik.

Je kunt toch ook respect hebben voor mijn keus i.p.v. zagen en onnozel dingen met elkaar vergelijken?

Mij maakt het geen reet uit wat je doet hoor... maar ik kwam ff toevallig in dit topic terecht en las een hoop overdreven gedoe... vandaar dat ik er wat van besloot te zeggen.

Succes verder en we zien elkaar in het naakte snollen topic.

Ja nu weer lekker trainingen loggen ander verplaats ik dit log naar de vrouwen sectie

• #1.432
Ja nu weer lekker trainingen loggen ander verplaats ik dit log naar de vrouwen sectie

Oké schatje.

40AF9DA4-D19B-4B4F-A8CF-93EEEA8083CE.gif

• Like
Waarderingen: LM
Training 30-11-2020

Bent over row
Opwarmen
12 x 60 KG
4 x 8 x 90 KG

Pull Ups (bodyweight + 15 KG)
4 x 6

Pull down (plate loaded machine)
12 x 100 KG
4 x 8 x 150 KG

BB curl (sz-stang)
12 x 40 KG
3 x 8 x 50 KG

Push down triceps extension
Opwarmen
4 x 8 x 45 KG
Had je weinig tijd of is dit zoals een training normaliter is ingedeeld? Wat weeg je ongeveer?

Even zonder gekheid. Helemaal gelijk dat je er niet aan begint als je al gezondheidsproblemen hebt. Daar valt niks over te zeggen.
Wat ik wel al eerder heb aangeven is dat je nog veel meer uit consistent goed trainen en eten kan halen. Je hebt een brede bouw en goede genetische potentie volgens mij dus daar kan je perfect gebruik van maken.

• #1.436
Had je weinig tijd of is dit zoals een training normaliter is ingedeeld? Wat weeg je ongeveer?

per training besteed ik tussen de 15 en 20 setjes aan mijn rug verdeeld over 3-4 oefeningen.
Ik train 6 dagen per week (mits dat past binnen mijn agenda).
Dus 3 maal per week benen/borst/schouders en 3 maal per week rug/biceps/triceps.
I.v.m. corona heb ik maar een uur de tijd om te trainen. Wanneer ik optimaal wil trainen ben ik toch 1,5 uur bezig.

M’n ochtendgewicht schommelt tussen de 73-74 kg bij 1.68 M.
Abs zijn in de ochtend licht zichtbaar dus ik schat mijn VP tussen de 15-20%.

• #1.437
Even zonder gekheid. Helemaal gelijk dat je er niet aan begint als je al gezondheidsproblemen hebt. Daar valt niks over te zeggen.
Wat ik wel al eerder heb aangeven is dat je nog veel meer uit consistent goed trainen en eten kan halen. Je hebt een brede bouw en goede genetische potentie volgens mij dus daar kan je perfect gebruik van maken.

Mee eens.

Rip brabo na een 500mg test-e kuurtje

Physique update?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven