Fitness Seller

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
MyFitnesspal gaat´m niet worden mensen. Ik moet instemmen met het verzenden van al mijn (persoonlijke) info naar de USA. Daar pas ik voor.

Ik volg netjes jullie advies op @marina1975, @SvP0501 & @imnewhere !

Geen cheatdagen/meals meer. Kijken hoe dat de komende 2 weken zich gaat ontwikkelen.

MyFitnesspal gaat´m niet worden mensen. Ik moet instemmen met het verzenden van al mijn (persoonlijke) info naar de USA. Daar pas ik voor.

Niet zo doomdenken aub , je kan ook gewoon een account aanmaken ipv FB inlog .
Ik heb een account op mfp , waarin ik 0 eigen gegevens heb ingevuld ..

Als de usa gelukkig is met mijn maaltijden en mijn gewicht wens is ze veel succes ..

Maar als je zo huiverig bent voor je gegevens dan heb je neem ik aan ook geen Facebook , heb je geen Gmail account of Google drive / Hotmail / clouddiensten enz enz

toch ? :rolleyes:

Niet zo doomdenken aub , je kan ook gewoon een account aanmaken ipv FB inlog .
Ik heb een account op mfp , waarin ik 0 eigen gegevens heb ingevuld ..

Als de usa gelukkig is met mijn maaltijden en mijn gewicht wens is ze veel succes ..

Maar als je zo huiverig bent voor je gegevens dan heb je neem ik aan ook geen Facebook , heb je geen Gmail account of Google drive / Hotmail / clouddiensten enz enz

toch ? :rolleyes:

Dus als ik een account aanmaak dan kan ik dit zelf reguleren?

Off topic: ik doe niet aan social media of clouddiensten nee.

Dus als ik een account aanmaak dan kan ik dit zelf reguleren?

Off topic: ik doe niet aan social media of clouddiensten nee.
Maar je zit wel hier... ;) Dit kan ook iedereen zien. Ook al kennen ze je niet onder deze naam misschien... er kan heel veel achterhaald worden via IP adressen etc...
Dus ja... wat is er wel "echt" gegarandeerd niet traceerbaar/veilig? ;)

Maar je zit wel hier... ;) Dit kan ook iedereen zien. Ook al kennen ze je niet onder deze naam misschien... er kan heel veel achterhaald worden via IP adressen etc...
Dus ja... wat is er wel "echt" gegarandeerd niet traceerbaar/veilig? ;)

Je hebt helemaal gelijk. Ik probeer me een beetje weg te houden van die ‘kijk mij’ gekte. Ik heb myfitnesspal gedownload en hij werkt inderdaad zonder al teveel persoonlijke info te geven.

Mooie e30! originele M3?

The good old days. :)

Ik had een witte, maar een jaar of 10 geleden verkocht... nu niet meer te betalen.
T/m de e9x blijven mijn favo's.

Ik had een witte, maar een jaar of 10 geleden verkocht... nu niet meer te betalen.
T/m de e9x blijven mijn favo's.

Nu zijn het collecteritems he... 13 jaar geleden een 190E 2.3 16v cossworth op de kop kunnen tikken voor weinig. Niet gedaan en een golf 2 G60 gekocht. Heel veel spijt van... maar dat is achteraf praat :)

Laatst bewerkt:
Update 16e training 25-9-2019:

Warming up (cardio 5 minuten)

Squat 3x10 / 70 KG
Bent over row 3x10 / 70 KG
Romanian Deadlift 3x10 / 80 KG
Bench press 3x10 / 62,5 KG
Pull down 3x10 / 70 KG
Military press 3x10 / 42,5 KG
Barbell curl 3x10 / 40 KG
Push down 3x10 / 35 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 130 KG

Ik was vandaag best moe (slecht geslapen). Desondanks geen verkeerde training gehad. Ik merk dat ik echt straps moet kopen wil ik met de deadlift zwaarder gaan.
Ik wil nog even terug komen op mijn gewicht. Ik denk dat de weegschaal bij mij thuis kapot is want ik heb op de sportschool op een professionele weegschaal gestaan. Ik woog inclusief kleren, schoenen, telefoon etc. 73 KG. Kilo eraf voor de kleding en spullen, tadaa 72 KG.

Dit is natuurlijk nog steeds niet goed maar ik weet nu in ieder geval dat ik niet zwaarder word (vetter).

Tijd voor een fatsoenlijke weegschaal :)

Ik wil nog even terug komen op mijn gewicht. Ik denk dat de weegschaal bij mij thuis kapot is want ik heb op de sportschool op een professionele weegschaal gestaan. Ik woog inclusief kleren, schoenen, telefoon etc. 73 KG. Kilo eraf voor de kleding en spullen, tadaa 72 KG.
Goed nieuws dus! Ik dacht al dat er iets niet klopte... 1700 KCal/dag met 1 cheatdag per week en dan 1 kilo per week aankomen...

Goed nieuws dus! Ik dacht al dat er iets niet klopte... 1700 KCal/dag met 1 cheatdag per week en dan 1 kilo per week aankomen...

Ja joh. Ik was helemaal van de kaart... wat doe ik verkeerd? Natuurlijk, de weegschaal is stuk. Dat mijn gewicht nog niet daalt is denk ik een stukje gainen + vetverlies tegelijk. Maar komende tijd zal ik mijn buikomtrek in de gaten houden.

Gemiddelde schoen weegt al 300 - 400gram of zo.
Tel daar de rest van je kleding, telefoon en spulletjes bij op en, afhankelijk van wat voor spulletjes, zal dit eerder 1,5 - 2kg zijn lijkt me.

Gemiddelde schoen weegt al 300 - 400gram of zo.
Tel daar de rest van je kleding, telefoon en spulletjes bij op en, afhankelijk van wat voor spulletjes, zal dit eerder 1,5 - 2kg zijn lijkt me.

Dat is geen teleurstelling maar goed nieuws :)

Maar het zal inderdaad wel iets meer zijn dan een kilootje!

Even je logje gelezen en ik zie dat je juist wat probeert kwijt te raken... helemaal mooi dus :thumb:

13 jaar geleden een 190E 2.3 16v cossworth op de kop kunnen tikken voor weinig. Niet gedaan en een golf 2 G60 gekocht. Heel veel spijt van... maar dat is achteraf praat

Als ik terug denk aan wat ik gereden heb en wat sommige nu waard zijn.... je kan nou eenmaal helaas niet alles houden. Aan de andere kant, heb het gehad en was leuk en mooie herinneringen. Er zijn echter nog tal van apparaten die ik nog wel zou willen rijden.

Even je logje gelezen en ik zie dat je juist wat probeert kwijt te raken... helemaal mooi dus :thumb:

Als ik terug denk aan wat ik gereden heb en wat sommige nu waard zijn.... je kan nou eenmaal helaas niet alles houden. Aan de andere kant, heb het gehad en was leuk en mooie herinneringen. Er zijn echter nog tal van apparaten die ik nog wel zou willen rijden.

Ja dit is de eerste keer in mijn leven dat ik in een CUT zit. Maar het is echt nodig, mijn buikomtrek moet omlaag. Als ik ergens tussen de 10-14 % VP kom dan ga ik weer richting clean-bulk.

Off topic: het zijn leuke en mooie herinneringen, auto’s... maar alles op z’n tijd natuurlijk. Ik zie mezelf ook niet meer in een Golfje 2 G60 rijden :) maar blijft leuk, oude auto’s.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven