MuscleMeat

Brab0 & gains

Bezoekers in topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Waarderingsscore
4.167
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Vroeger toen ik bij Chris Visser trainde kende ik een gast, hij en zijn trainingspartner werden 'de beesten' genoemd. Omdat ze zo brulden en merkwaardig trainden, ze stonken ook behoorlijk. Als ze bankdrukten deed de spotter bijvoorbeeld een soort deadlifts met hetzelfde halter. Erg gespierd waren ze niet, wat onduidelijke massa. Toen zag ik de lelijkste van de twee een keer hardlopen op het strand, op zijn trainingspak stond 'powerbuilding'. Had er nog nooit eerder van gehoord en krijg nog steeds de slappe lach als ik eraan denk.

Brab0

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
30 jan 2017
Waarderingsscore
10.243
Does lief jongens. Ik gooi ook eens een keer een term in de groep :roflol:

Sowieso is de bench en squat leidend voor mij, zo lang het goed gaat.

snowke90

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 jan 2019
Waarderingsscore
2.292
Lengte
1m90
Massa
110kg
Vetpercentage
30%
Meh, iedereen die boven de 25 is en niet onmenselijk getalenteerd, gaat toch nergens meer zijn beroep van maken (voor zover de pros dat binnen de krachtsport wel lukt). Dus ik snap best dat je als bodybuilder liever 1.5kg minder massa hebt maar wel een 200kg bench of als powerlifter liever 40kg minder totaal hebt maar ook een degelijk fysiek. Vroeger kon ik dit minder snappen, want in de judo is dit minder het geval, maar dat is een sport (wedstrijdjudo dan, niet zozeer judo in het algemeen) die je doet tot +- je 20e (als amateur) of +- je 34e (als pro) en dan ben je klaar ermee. Krachtsport (gericht op fysiek of kracht) is (voor veel van ons) meer een passie voor het leven en daarmee kan je soms beter half/half doen en met alles tevreden zijn dan helemaal ergens voor gaan (en nog niks bereiken) en met een ander deel doodongelukkig zijn :)

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Waarderingsscore
6.107
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Precies, zolang je geen wedstrijden wilt winnen zou ik vooral doen wat je leuk vindt en wat hé gemotiveerd houdt. Of je dan een kilo meer of minder massa opbouwt of een hoger of lager gewicht kunt tillen is minder van belang.

een jaar alles perfect doen, daarna klaar zijn met het Spartaanse schema en binnen twee jaar dik op de bank zitten is echt minder effectief dan blijven trainen op een manier die een beetje leuk blijft.

snowke90

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 jan 2019
Waarderingsscore
2.292
Lengte
1m90
Massa
110kg
Vetpercentage
30%
Precies, zolang je geen wedstrijden wilt winnen zou ik vooral doen wat je leuk vindt en wat hé gemotiveerd houdt. Of je dan een kilo meer of minder massa opbouwt of een hoger of lager gewicht kunt tillen is minder van belang.

een jaar alles perfect doen, daarna klaar zijn met het Spartaanse schema en binnen twee jaar dik op de bank zitten is echt minder effectief dan blijven trainen op een manier die een beetje leuk blijft.

Precies dit. Zie zoveel gasten (no offense @ de serieuze kuurders, maar dit zijn vaak wel kurende boys) die één jaar veel goed doen (brofoods, supps, roids, hard trainen) en als ze dan eenmaal een beetje groot en sterk zijn (in hun geval; doel bereikt, want pussy magnet) laten ze alles gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven