- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx maat, vanaf nu weer 1x per week een DL variant in het programma.
thnx bro
Ja voel me onderrug er altijd goed bij, dl bij benen word me te zwaar. Wil iedere cyclus switchen tussen sldl, sumodl, romaniandl.SLDL bij rug? Ik doe hem bij de benen, zoals je in mijn log zag. Ik voel vooral mijn hamstrings. Normale DL doe ik wel bij rug. Verder goede training![]()
Here's johny!!!! , thnx maat
Thnx maat, u seen itLekkere training, ennuhm..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thnx frank, kwa pecdec en flyes pak ik lichter gewicht en iets meer reps vaak als ik deze oefeningen zwaarder doe krijg ik vaak last van. Me schouders.Goede training weer. Wat ik me af zit te vragen: met bankdrukken ben je duidelijk sterker dan ik, maar met flyes en zeker met pec deck niet. Komt dat misschien omdat je meer oefeningen daartussen heb gedaan? Ik heb vanavond alleen 4 setjes incline dumbbell press er tussen gedaan.
Next time ga ik eens met flyes beginnen en misschien wat hoger kwa gewicht.Misschien ligt het aan je houding? Het kan ook aan je bouw liggen. Anyways, meer reps is altijd goed om even die pomp te krijgen![]()