- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klopt heb je helemaal gelijk in Johnyyy, maar bovenstaande heeft er mee te maken dat het niet zo lekker ging, over een tijdje gaat zeker het gas er weer op. thnx maatEen pomp is tijdelijk... Het is leuk en aardig om een pomp te hebben omdat je dan voor je gevoel goed bezig bent..
Maar savonds voor de spiegel is die pomp helaas weer weg
Tja.. af en toe valt een training gewoon tegen.. terwijl je echt niet altijd zal begrijpen hoe dat komt.
Volgende x weer gewoon gas erop!!!
Succes
Was de training niet of juist wel misselijk?Korte training, komende week gaat het zoiezo wat minder worden, vandaag voor de 2e keer deze week bij de sportmassage geweest, en me rechter schouderpees is aardig ontstoken over een stuk van een paar cm beginnende uit de binnekant van me schouderblad, toch iets te lang mee doorgelopen de afgelopen weken, hopelijk na een weekje wat rustiger aandoen trekt het bij. Vandaar dat ik ook even geen squats heb gedaan deze keer, legpress stond wel in het programma, maar ik was zo misselijk van de lunges dat ik na me laatste setje legextensions de douche maar inging voordat er een kcal of 1000 uit kwam.

Viel best mee het vrij rustig getraind

thnx maat, ja rust houden is moeilijk, maar nu tot vrijdag ff niks doen denk ik.Nice training bro, toch altijd even lekker om nog wat te doen ondanks je rust hebt![]()
Thnx maat, lig er al sinds maandag uit best koet eigenlijk

Airco/luchkoeling scheelde wel en net om 9u begonne.
Airco/luchkoeling scheelde wel en net om 9u begonne.