Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel delts pumped dus doel bereikt.Ziet er inderdaad lekker uit die train! Ach ja... ik moet het soms doen met "love is in the air"dus oordopjes moeten wel!
![]()
Nee woon redelijk centraal maar een net te kleine stad voor veel gym-keus.Jammer van de gym. Woon je in zo'n uithoek dan? Eigen muziek meenemen?

Jawel delts pumped dus doel bereikt.
Ja dat is gewoon martelingNee woon redelijk centraal maar een net te kleine stad voor veel gym-keus.
eigen muziek geen optie irriteer me aan oordopjes haha![]()

poor me
Thnx maat. ja ik ook niet maar tochNIce tren bro, ik hoor de helft van de tijd muziek nog eens nie die opstaat, ben zo gefocused op mn training haha.

ja zeker wel stonden goed rond.
Ja me2.Ik ben eens benieuwd kerel wat dit schema je gaat brengenMerk je al enige vooruitgang? In de spiegel of met meten?
.zal me oude dopjes is opzoeken en binnekort een poging wagen.Ik zou gewoon gaan wennen aan oordopjes! Uiteraard train je op je muziek zeker harder dan van die laffe gym muziek..![]()
Ja en er was niks te compenserenZonde van de muziek, lekkere training wel.
En nice die chest veins![]()
.Je hebt natuurlijk ook verschillende soorten oordopjes.. Zo'n "haak" achter je oor, koptelefoon geheel over je oor, earplugs, of gewoon "de normale".
Zonde om sikkeneurig te worden tijdens je training door klotemuziek [emoji14].
Of bekijk het positief, die muziek is altijd nog betere dan die Duits cd van het werk
Ja heb met allen slechte ervaring hahaJe hebt natuurlijk ook verschillende soorten oordopjes.. Zo'n "haak" achter je oor, koptelefoon geheel over je oor, earplugs, of gewoon "de normale".
Zonde om sikkeneurig te worden tijdens je training door klotemuziek [emoji14].
Die ken ik gelukig nietOf bekijk het positief, die muziek is altijd nog betere dan die Duits cd van het werk
Thnx, ja denk wat vocht kwijt want zit nog in de bulk he dus hoop niet iedere week 0,5kg kwijt te raken.. mits het vet is dan geen probleemlekkere training en gewicht gaat gestaag omlaag! Netjes!

Hier idem.. paar onsjes minder ... maar omschakelen van voeding kan idd ook vocht zijn ja.Thnx, ja denk wat vocht kwijt want zit nog in de bulk he dus hoop niet iedere week 0,5kg kwijt te raken.. mits het vet is dan geen probleem![]()