- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Dacht laat ik eens meedoen aan de internationale chestday.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht laat ik eens meedoen aan de internationale chestday.
Thnx maat.Lekkere training man
Waren alle bankjes op maandag niet bezet? [emoji14]
ik wil wel een keertje oppassenOnze vaste oppas is een meid van 21, 1.80 100+kg, doe je ding player

:

cute couple!!
Is inderdaad van me schema, volgende week word het: Barbell SquatZal wel bij jouw trainingsprogramma horen, maar waarom zou je in vredesnaam 16 reps op de squat willen maken?
thnx maat
thnx, die sq wilde ik gwn de maximale setjes uit halen, de klap kwam later pas, sldl niet gedaan helaas was de laatste oefening die ik nog moest.ziet er goed uit.Ik heb dat ook wel eens. enthousiast beginnen en dan na de eerste 2 oefeningen opeens leeg ofzo...
meestal ben ik de beroerdste niet
.Dat komt wel weer, met die low reps groeien ze niet bij mij, pak nu minder gewicht en hogere reps dan gebeurd er teminste iets.

Pfff en ik begin al te klagen bij meer als 5 reps met squaten hahaIs inderdaad van me schema, volgende week word het: Barbell Squat 2 sets of 20-25 reps
ja maar jij hangt er ook het dubbelle kwa plates aanPfff en ik begin al te klagen bij meer als 5 reps met squaten haha