- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx man8*120 kg Squatten in een misselijke bui. Ik vind het hevugs!![]()
Thank you
Bedankt maat
Misselijkheid heb je standaard bij het squatten?nee idd. Ja opzich wel een aardige training thnx thnx, nee idd raad ik niemand aan, meestal word ik het pas tijdens of na het squaten
![]()

Thnx bro
Vaak na een goeue sq sessie idd.
Heb je tips/advies voor misselijkheid tijdens trainen? Heb er zelf namelijk last van op mijn tweede LB-dag..
Jawel maat.Mooie training toch?Het mag niet allemaal rozegeur en maneschijn zijn
![]()
Hmm veel koud water drinken helpt me soms.Heb je tips/advies voor misselijkheid tijdens trainen? Heb er zelf namelijk last van op mijn tweede LB-dag..
Jawel, schouders armen elders getraind, log morgen even.
Nee was gewoon open, maar soms vind ik het leuk ergens anders te trainen, andere toestellen andere faciliteiten vandaar, bij ons is ie vandaag open had ik niet verwacht dus word trainen vanmiddag.Nette training....elders getraind, gym dicht ofzo?....bij ons wel vandaag. Ga maar naar een andere gym...wil toch trainen hein
![]()
Ja dat mis ik bij onze gym wel dit soort "luxe".
Thnx m8Nice tren bro,pr's altijd mooi
Onze gym is gelukkig ook open, straks ook lekker trainen.

ja was beide heel veel hnnnggLekker getraind! en nice Shabu Shabu!Hier is alles dicht helaas..
Verplicht rustdag..
![]()
GOOOOD!