Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx rambro
Ja we blijven doorgaan m8
Thnx sanne
Thnq nickje.
Bedankt maat.
Ja gaat best lekker, thnq
, hamstrings wel even lekker getraind die voelde prima.Ja man baal er best van, laatste dagen niet echt aan me glucosamine gehouden moet dit frequent blijven pakken dan heb ik nagenoeg nergens last van.kut van je knieeen man, het is wat met die krengen! Wel dik volume man, 40x70, 42x100 legpress na die hack squats, stonden je quads niet op springen?![]()
. Jawel stonden aardig vol, onder die dikke speklaag waren wel enkele veins te bezichtigen. 
wil nog wel een beetje in de buurt blijven he
thnx maat.Bedankt maat.
---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------
Vandaag trouwens epic veel spierpijn in me pecs hnngg
thnx maat, ja jammer weer. Ja vond ik ookMooie training, alleen jmmr dat die squat zo slecht ging. Ook leuk je weer ff in real life gesproken te hebben.
Ja best balen maar met derest gelukig redelijk goed gemaakt.Jammer van de squat.. maar verder lekkere training. Hoop dat de glusosamine weer goed doet voor je knieen.
Ja best Käloté.Pff, fucked up van die knieen man! De rest ziet er wel weer top uit..wat een volumes zeg! Heb je een beetje baad bij die Glucosamine? Dat spul 'werkt' toch pas na 6 weken (heb ik weleens gehoord)?

Mag ik vragen of je specifieke knieklachten hebt?Ja man baal er best van, laatste dagen niet echt aan me glucosamine gehouden moet dit frequent blijven pakken dan heb ik nagenoeg nergens last van.
Blijf er op hameren: vooral in combinatie met visolie is het echt goed voor je kraakbeenHeb je een beetje baad bij die Glucosamine? Dat spul 'werkt' toch pas na 6 weken (heb ik weleens gehoord)?
.
.