MuscleMeat

Bricone's way of life 2016

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zozo, dat gaat lekker hier!

Dem Bicep! :heart: :D

:heart: those guns

Dikke guns man! :D

Gaat goed hier zo te zien! Nice biceps :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.609
Gaat goed hier zo te zien! Nice biceps [emoji14]
Ja gaat best lekker, thnq

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Legday (week 3 style)

legextensions (triple dropsets)

1x15x15kg warm up / slow reps
1x15x20kg ,,
1x15x25kg ,,
1x15x60kg >> 1x15x45kg >> 1x15x30kg
1x15x65kg >> 1x15x50kg >> 1x15x35kg

Squat

1x4x20kg warm up form.. voelt k*t word niks
1x5x40kg weer niks knieën zeuren
1x6x40kg Fsq voelt iets beter maar 20reppers gaan em niet worden

BB hacksquat

1x20x40kg
2x20x50kg gingen redelijk wel aardige pomp in me quads

Legpress

1x40x70kg
1x42x100kg voelen ook niet fijn

Seated legcurls

2x..x15kg single leg warmup
1x20x30kg
1x15x45kg
1x15x55kg vpr?

DB sldl

3x15x12kg (per db) ging lekker goeie stretch op de hamstrings

Stairmaster 10min @ 55kcal

Training begon met de legextensions echt lekker maar de SQ was weer eens klote:(, hamstrings wel even lekker getraind die voelde prima.

kut van je knieeen man, het is wat met die krengen! Wel dik volume man, 40x70, 42x100 legpress na die hack squats, stonden je quads niet op springen?:P

• #2.611
kut van je knieeen man, het is wat met die krengen! Wel dik volume man, 40x70, 42x100 legpress na die hack squats, stonden je quads niet op springen?:P
Ja man baal er best van, laatste dagen niet echt aan me glucosamine gehouden moet dit frequent blijven pakken dan heb ik nagenoeg nergens last van.

Was echt heavy, na die high reps legpress moet ik goed onthouden niet gelijk op te staan want zak gelijk door me benen :o. Jawel stonden aardig vol, onder die dikke speklaag waren wel enkele veins te bezichtigen. :cool:

Zo dan dikke bicapsen!

• #2.615
Ja die dropsets hebben het goed geraakt.

Mooie training, alleen jmmr dat die squat zo slecht ging. Ook leuk je weer ff in real life gesproken te hebben.

Jammer van de squat.. maar verder lekkere training.
Hoop dat de glusosamine weer goed doet voor je knieen.

Pff, fucked up van die knieen man! De rest ziet er wel weer top uit..wat een volumes zeg!

Heb je een beetje baad bij die Glucosamine? Dat spul 'werkt' toch pas na 6 weken (heb ik weleens gehoord)?

• #2.619
Mooie training, alleen jmmr dat die squat zo slecht ging. Ook leuk je weer ff in real life gesproken te hebben.
thnx maat, ja jammer weer. Ja vond ik ook:cool:
Jammer van de squat.. maar verder lekkere training. Hoop dat de glusosamine weer goed doet voor je knieen.
Ja best balen maar met derest gelukig redelijk goed gemaakt.

Ja frequent blijven pakken dan helpt het wel.
Pff, fucked up van die knieen man! De rest ziet er wel weer top uit..wat een volumes zeg! Heb je een beetje baad bij die Glucosamine? Dat spul 'werkt' toch pas na 6 weken (heb ik weleens gehoord)?
Ja best Käloté.

Ja was wel lkkr dit volume, als je bezig ben haat je jezelf maar als je klaar bent en s'avonds gaat liggen voelt het goed:o

Ja zoiets wel ja, maar moet het wel iedere dag blijven pakken dat is de afgelopen dagen niet het geval geweest.

Ja man baal er best van, laatste dagen niet echt aan me glucosamine gehouden moet dit frequent blijven pakken dan heb ik nagenoeg nergens last van.
Mag ik vragen of je specifieke knieklachten hebt?
Slik nu trouw ongeveer een jaar glucosamine in combinatie met visolie, maar nog nooit een dag overgeslagen. Als ik het goed begrijp merk jij dus echt direct verschil wanneer je een paar dagen niet netjes glucosamine neemt?

Heb je een beetje baad bij die Glucosamine? Dat spul 'werkt' toch pas na 6 weken (heb ik weleens gehoord)?
Blijf er op hameren: vooral in combinatie met visolie is het echt goed voor je kraakbeen :).
Doe maar braaf toevoegen aan je voorraad supplementen ;).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven