AndroidHealthClinic

Bricone's way of life 2016

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.621
Mag ik vragen of je specifieke knieklachten hebt? Slik nu trouw ongeveer een jaar glucosamine in combinatie met visolie, maar nog nooit een dag overgeslagen. Als ik het goed begrijp merk jij dus echt direct verschil wanneer je een paar dagen niet netjes glucosamine neemt? Blijf er op hameren: vooral in combinatie met visolie is het echt goed voor je kraakbeen :). Doe maar braaf toevoegen aan je voorraad supplementen ;).
eigenlijk enkel met squaten als ik op het laagste punt zit pijn in me knieën, vind moeilijk te beschrijven, heb dit enkele maanden terug een tijdje gehad, en nu dus weer hopelijk snel over, anders eens diagnose laten stellen door een doctore.

pak gluco en omega's beide.

eigenlijk enkel met squaten als ik op het laagste punt zit pijn in me knieën, vind moeilijk te beschrijven, heb dit enkele maanden terug een tijdje gehad, en nu dus weer hopelijk snel over, anders eens diagnose laten stellen door een doctore. pak gluco en omega's beide.
Da's vervelend.. Frustrerend als het af en toe terug blijft komen!
Verstandig om even een arts in te schakelen als het voor blijft komen :).

Beste armen man!! :D

Klote man! Knieën heb ik ook vaker last van (gehad) tijdens squats/hack squats/leg presses :(

• #2.625
Schouders Triceps

side raises. triple dropset

2x..x6kg warm up
3x15x10kg>> 3x15x8kg >> 3x15x6kg ziekelijke pomp

Smith ohp

3x18x20kg schouders blijven vol zitten kan amper me beker bij me mond krijgen :o

DB upright rows

3x15x10kg tussen de sets met 4kg bicep curls gedaan om beetje pomp uit me schouders te krijgen

db rev flyes (buik op incline bankje) dropsets

3x15x6kg >> 3x15x4kg

Tricep pulley pushdown

3x..x..kg warm up
2x20x17,5kg >> 2x15x15kg >> 2x10x12,5kg
1x20x20kg >> 1x15x15kg >> 1x20x10kg

Single arm rope pushdown

1x20x5kg
2x20x7,5kg

Training ging best lekker vandaag, schouders en triceps stonden flink bol.

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Da's vervelend.. Frustrerend als het af en toe terug blijft komen! Verstandig om even een arts in te schakelen als het voor blijft komen :).
Even aankijken komt goed hopen we.
bedankt bas
Klote man! Knieën heb ik ook vaker last van (gehad) tijdens squats/hack squats/leg presses :(
ja best balen want vind benen altijd leuk om te trainen maar dit haalt de lol eraf.

Goeie train man, hoeveel weeg je nu eigenlijk?

damn bijna 100kg is toch wel nice man.

Jeetje dan moet ik nu gaan oppassen man. Ik weeg net ietsjes boven de 100 :p

Instafap pic zag er ook goed uit :thumb:

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Jeetje dan moet ik nu gaan oppassen man. Ik weeg net ietsjes boven de 100 :p

Instafap pic zag er ook goed uit :thumb:

• #2.631
Jeetje dan moet ik nu gaan oppassen man. Ik weeg net ietsjes boven de 100 :p Instafap pic zag er ook goed uit :thumb: ---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ---------- Jeetje dan moet ik nu gaan oppassen man. Ik weeg net ietsjes boven de 100 :p Instafap pic zag er ook goed uit :thumb:
Ja maat echte mannen gewicht is in zicht. Zal je niet inhalen verwacht ik hoor in deze laatste week.

Thnx zal em is hierop zetten:cool:

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Congratz met het bijna behalen van 3 digits :thumbs:
Cool shirt :)

gaaf shirt! en op naar die 100kg! Moet lukken he!

Ja maat echte mannen gewicht is in zicht. Zal je niet inhalen verwacht ik hoor in deze laatste week.

Thnx zal em is hierop zetten:cool:

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
Heeeey bricone......... Gaaf t shirt.:D

Kom hier maar weer is spammen

Pfoeeee veel herhalingen.. Is ongeveer hetzelfde als cardio:cool:

Blijf er op hameren: vooral in combinatie met visolie is het echt goed voor je kraakbeen :).
Doe maar braaf toevoegen aan je voorraad supplementen ;).
Ik ga nog eens failliet aan al die supps! Goede visolie en gluco zijn ook best duur per maand:eek!:

@ foto: Ziet er buff uit man! Gaaf shirt ook:thumbs: En chapeau inderderdaad..bijna 100kg!!:D

Ik ga nog eens failliet aan al die supps! Goede visolie en gluco zijn ook best duur per maand:eek!: @ foto: Ziet er buff uit man! Gaaf shirt ook:thumbs: En chapeau inderderdaad..bijna 100kg!!:D
Je hebt ook glucosamine en visolie in één pil (Hema).
Zelf koop ik glucosamine en visolie groot in bij My Protein.

Vervelend van je knieën man, hopelijk hersteld het zich spoedig. Heel nice bijna de 100kg mijlpaal bereikt!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven