- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou evengoed ben je een lange tijd bezig geweest.
heb dat ook wel eens.. op gang komen en bij de derde oefening pas een beetje dat het lekker gaat.
Nice getraind hoor! Ook al was je wat laat op gang!
Hehe, eindelijk die 200kg deadlift! Goedzo!
Die 220 is wel heel veel van het goeie.. had je ergens wel kennen weten dat um da niet ging worden denk ik nie? haha, da zou wel heel gruwelijk zijn.
Beter had je 210 kenne pakken en gewoon die wel kennen halen.
Gaat lkkr laatste tijd nie? goeie kracht overal.
Dankje rene, volgende keer neem ik me wekker meeMooi dat de borst wakker werd![]()
Goeie BP. Al met al is het een flinke beach-set geworden.
.Thnx maat. Ja is nie voor niks geweestWeer een pr, nice man! Bulken werpt zijn vruchten af![]()
Thnx rambro
Bedankt flex.
Die decline BP ziet er erg netjes uit zeg, congrats met je PR, da's een mooie!
94,8kg inmiddels. Nee echt kwaad zal het niet kunnen komende dagen weer lager in carbs.115g vetten lijkt me niks mis mee op 97kg BW hoor bric...op z'n tijd![]()
Ja zeker wel maar niet zo snel als deze. Probeer rond 1* per 10 dagen.In de cut heb je toch wel een refeed/cheatmeal zitten?
thnx koen, welkomLekkere trainingen man. Gefeliciteerd met je deadlift. Ik volg.
Dat valt toch wel mee? Paar eieren wat noten en eventueel wat zaden en pitten en je komt al een aardig eind hoor.115g vet moet je aardig je best voor doen volgens mij! Wat voor lekkers heb je allemaal gegeten![]()
ik haal het ook wel... Haha ja op die manier is het niet zo een probleem.Dat valt toch wel mee? Paar eieren wat noten en eventueel wat zaden en pitten en je komt al een aardig eind hoor.ik haal het ook wel...
.